Patch 0.78- who Knock in my Spooky House

הטיZרית

New member
איזה שגיאות מופיעות לך?

אני התגברתי על כל הבעיות (חוץ מהלאגים שהטריפו את דעתי) והצלחתי להתקין אותו בסוף היום בערב
 

P o o f i

New member
1335 נראה לי, ובDownLoader זה רשם משהו על

הפיירוול. היה גם 2000 ומשהו. מה עשית כדי להתגבר על הבעיות?
 

Guid

New member
אתה תותח, כרגיל~ D:

תודה על ההשקעה! /tapuzforum/images/Emo9.gif
 

לבנדר א

New member
אני היחידה

שמוטרדת מהעובדה שהם עשו פארק שעשועים בפאטץ' של ההאלווין? *chills*
 

Don Nirtin

New member
קים../images/Emo87.gif

ראיתי שתהית כאן באחד השרשורים כשלא הייתי בסביבה (אילת, נו) האם יש משהו חדש עם הקוסם השחור. אז כן. הצצת בחלק של הבלרוג הסב?
 

לבנדר א

New member
כן, ראיתי.

מגניב שהוא עדיין עושה צרות. אבל השאלה שלי הייתה יותר בכיוון של, מה נסגר איתו בעצם? מי הוא? איפה הוא? נגד מי הוא נלחם? ומי נלחם נגדו? ולמה? וכל מני כאלה שאני מניחה שאתה לא יודע או אם נקסום עצמם תכננו.
 

לבנדר א

New member
אני מוצאת את הרעיון... מצמרר משהו.

את יודעת, evil clowns וכזה.
אבל ניר הרגיע אותי.
 

Don Nirtin

New member
זה לא פארק שעשועים שקשור להאלווין../images/Emo87.gif

זה בעצם החלק ההרחבה של סינגפור. יש עוד חלק שצריך להשתחרר מתישהו בעתיד- ULU CITY לרמות גבוהות עם בוס עץ בסוף.
 
למעלה