Party Of Five🏠👶👧👩👨🧔

lemon lyman

Well-known member
ראיתי את פרק 8 בעבודה עכשיו. אין לי כל כך זמן להגיב היום כי אני צריכה לחזור לעבוד תכף ויש לי הופעה בערב. ולצערי אני עובדת גם בשבת השבוע🥺
אבל אני אנסה להגיב בהמשכים כשיצא לי.
חייבת אגב להודות שהקצב של 3 פרקים בשבוע דווקא עובד בשבילי יותר טוב מאשר פרק ביום|אילם|
הופעה של מי ? בכל אופן אני מקווה שנהנת |4U|
ואיך שנוח לכם לצפות אני איתכם : )
יש מצב שאני טיפה אתקדם אבל אגיב רק בתגובה אליכם
נ.ב מבאס שאת צריכה לעבוד בשבת :-/ .
אגב עד שכתבת את זה, חשבתי שבחו"ל תמיד עובדים בשבת וביום ראשון זה היום שבו לא עובדים
קלאודיה ממשיכה לעצבן אותי. כל כך שמחתי שהאחים היו רעים אליה כשהיא רצתה להצטרף אליהם בסוף כשהם עזרו לצ'רלי אחרי שהיא ראתה שכיף להם. אבל כן אהבתי שג'וליה וביילי עזרו לצ'ארלי. הם היו כאלה חמודים ביחד|מאוהב|.
זה באמת היה קטע ממש חמוד .במיוחד הקטע שהם שרו ביחד|לב|
וגם הקטע שצ'רלי אמר לה שלפחות לא תוותר על הכתיבה (זה היה כזה חמוד שבעבר היא שלחה לו מכתבים כי הוא התבאס שהוא לא מקבל מכתבים ):-]
זה רק אני שג'וליה היית נראת ממש מדהים בקטע שהיא דיברה עם יועצת/פסיכולוגית
של הבית ספר זה ממש יפה לה שיער פזור|מאוהב||מאוהב||מאוהב||מאוהב|

ביילי מציע נישואים טייק 2 |פנים|

במסגרת הדברים הלא חשובים שרק אני שמה לב אליהם
שמתם לב שכל פה שהם רואים טלוויזיה הם רואים משהו ישן (חוץ מהפעמים שהם רואים ספורט)?


ציטוטים שאהבתי בפרק
?Charlie Salinger: Too mean
!Julia Salinger , Bailey Salinger: Nah

?Charlie Salinger: I really, really need your help. What do you say
Claudia Salinger: Sorry. Too risky
Charlie Salinger: [to Julia and Bailey] You know, you can't buy love like that

צ'רלי- "אחרי הקונצרט,אם יתחשק לך להשליך אותה מגשר המפרץ,גם זה בסדר גמור מצידי."

אחרי שצ'רלי צועק על קלאודיה והיא כמובן מתעלמת ממנו
ביילי-"אם זה מנחם אותך ,אותי הצלחת להפחיד." :-D :-D :-D
 
נערך לאחרונה ב:

LeAnnDyIan

Well-known member
הופעה של מי ? בכל אופן אני מקווה שנהנת |4U|
ברנדי קלארק. היה כיף:-]
ואיך שנוח לכם לצפות אני איתכם : )
יש מצב שאני טיפה אתקדם אבל אגיב רק בתגובה אליכם
האמת שאם בא לך להגיב לפנינו זה יותר קל לשים לב לכל הדברים שרק את זוכרת ככה😅 (כמו בגדים שהם לובשים ואיזה מבטים היו להם וכאלה😂)
נ.ב מבאס שאת צריכה לעבוד בשבת :-/ .
אגב עד שכתבת את זה, חשבתי שבחו"ל תמיד עובדים בשבת וביום ראשון זה היום שבו לא עובדים
בעיקרון עובדים פה כם בשבת וגם בראשון.
זה לא כמו אצלנו שחצי מדינה מושבתת בשבת.
כמובן שמשרדים ממשלתיים וכאלה לא עובדים שבת ראשון אבל בעיקרון הכל פתוח.
נגיד הימים היחידים בשנה שהקניון סגור זה היום של כריסטמס (לא ערב חג) ואיסטר.
אז יומיים בשנה דברים סגורים.
במקרה שלי ספציפי, הבוסים שלי ישראליים, אומנם לא דתיים אבל אחד מהם מגיע ממשפחה דתית והוא מעדיף שלא נפתח את החנות בשבת (בה עובדים רק ישראלים). בקניון, איפה שעובדים העובדים האמריקאים שלנו, אין לו בעיה שהם יעבדו בשבת.


אגב |כן| גדול לכל מה שהגבת על פרק 8
 

keren or5

Well-known member
קלאודיה ממשיכה לעצבן אותי. כל כך שמחתי שהאחים היו רעים אליה כשהיא רצתה להצטרף אליהם בסוף כשהם עזרו לצ'רלי אחרי שהיא ראתה שכיף להם. אבל כן אהבתי שג'וליה וביילי עזרו לצ'ארלי. הם היו כאלה חמודים ביחד|מאוהב|
היא באמת הייתה מאוד מעצבנת בפרק הזה, אני חושבת שלראשונה היא הייתה אמורה להיות מעצבנת, למרות שבצפייה עכשיו אני שמה לב שהיא דיי מעצבנת באופן כללי, מה שלא ממש חשבתי עליו כשראיתי את הסדרה בעבר, אבל זה דיי נדיר שילדים שמשחקים לא מעצבנים, לא יודעת למה, ילדים בגיל הזה שמשחקים הם לרוב דיי מעצבנים.
זה באמת היה כזה חמוד שביילי וג'וליה עזרו לצ'ארלי עם הדבר הזה שהוא בנה, זאת אחת הסצנות היותר מחממות לב מכל הפרקים שראינו עד עכשיו. ספוילר קטנטן ממש להמשך אני זוכרת שהקטע שביילי וצ'ארלי משייפים כזה בתיאום לפי הקצב של השיר מופיע בשיר פתיחה, אבל זה לא הופיע עוד בפתיחה של העונה הזאת, אז זה אולי משהו שהם שמו בעונות יותר מאוחרות
אני חושבת שהוא דוש וכל הנאום הזה שלו של "אני מוכן לחכות לך אבל את לא אומרת שאת צריכה זמן את אומרת שאת לא רוצה בכלל" לא שיכנע אותי. הוא לא היה מוכן לחכות. ילדים בגיל הזה לא מסוגלים לחכות לכלום. הוא חרמן וזהו.
טוב, אני שוב לא מסכימה איתך, אבל מה עוד חדש? אני דווקא חושב שהוא התנהג בצורה ממש בוגרת לגילו. קודם כל כל הקטע הזה של אנשים רוצים לחכות לחתונה בשביל סקס, נדמה לי שזה דעך בשנות ה-90, וטוב שכך. זה קרינג'י ואני שונאת את זה. אני חושבת שהאישיו הזה היה הכי מדובר בברלי הילס בהקשר של דונה. אם זאת, כמובן שזכותה של קייט להחליט שהיא לא תשכב עם אף אחד עד החתונה, וגם טוב שהיא אמרה לו. מהצד שלו, זה לא שאני סופר תמימה, וזה לא שאני לא חושבת שיש בנים שאומרים שהם מוכנים לחכות ובפועל מתקרצצים ומנדנדים. אם זאת, עם כל מה שראינו שביילי עושה, הוא לא הגיע לשלב הזה. הוא ניסה פעם אחת לעבור איתה למצב יותר אינטימי, הוא ראה שהיא נרתעה ואז הוא הפסיק, בסצנה הבאה שלהם ביחד- הוא עשה את הדבר הכי נכון, ושאני כמעט לא מאמינה שבני נוער יעשו במציאות- ואשכרה דיבר איתה על הנושא, וכמובן הוא אמר בדיוק את הדבר הנכון שצריך להגיד בסיטואציה כזאת- שנראה לו שהיא לא מוכנה, והוא יחכה עד שהיא תהיה מוכנה. ואז היא אמרה לו שהיא לא רוצה לשכב עם אף אחד עד שהיא לא תתחתן- מה שמבחינתו, כששניהם בגילאי 16, אומר שהם ממשיכים את מערכת היחסים עכשיו להרבה זמן וסקס זה לא אופציה אפילו. זה לגמרי דיל ברייקר לגיטימי. הגיוני שבן אדם בקשר לא יהיה מוכן לקשר בלי סקס בכלל. אם כבר הוא עשה בדיוק את הדבר הנכון שהוא היה אמור לעשות בסיטואציה הזאת. אני רואה לפחות כמה אופציות הרבה פחות טובות שהוא היה יכול לקרות. האחת זה להישאר איתה בקשר וללחוץ עליה על סקס כל הזמן, השניה זה להישאר איתה בקשר ולבגוד בה, יש סוג של אפשרות שלישית שהוא יודע שזה משהו שממש ממש יתסכל אותו, אז להישאר איתה בקשר, לא לנסות לשכב איתה, אבל להיות ממורמר כל הזמן ומתוסכל עד שזה יעיב על הקשר עצמו. כל האופציות האלה יותר דושיות ובעייתיות מלהבין שיש להם צרכים שונים ואולי הם לא צריכים להיות ביחד. אולי את צודקת, אולי הוא היה סופר חרמן וגם אם זה היה רק לחכות למתי שהיא מוכנה, לא היה מספיק. העניין הוא שאין שום דבר שראינו בסדרה לפי איך שהוא פעל שמצביע על הכיוון הזה. כאמור- הוא ניסה לעשות מהלך, נסוג כשהיא נרתעה, דיבר איתה אחרי זה על זה (במקום סתם לנסות שוב בלי לדבר על העניין בכלל), להבין מה הכוונות שלה- שזה לא לשכב איתו בעתיד הקרוב, ולהחליט שזה לא קשר שהוא יכול לעמוד בו ולסיים אותו. זה טקסט בוק של בול מה שצריך לעשות במצב הזה (ולא משהו שהייתי מצפה מאף מתבגר בן 16 להיות כ"כ בוגר כדי להבין את זה, אבל זאת סדרה אז כמובן שהוא כזה). יותר פייר מזה אני באמת לא רואה.
וגם הקטע שצ'רלי אמר לה שלפחות לא תוותר על הכתיבה (זה היה כזה חמוד שבעבר היא שלחה לו מכתבים כי הוא התבאס שהוא לא מקבל מכתבים ):-]
נכון ממש אהבתי את זה. את הכל. את הקטע שהוא הזכיר את המכתבים שהיא כתבה לו ואת התגובה שלו, שהוא לא סופר התעקש שהיא תמשיך להוציא מאיות או לא תעבור בפאב ההוא, אלא רק תמשיך לכתוב כי היא אוהבת את זה, זה היה דבר סופר מדויק ונכון להגיד לה באותו רגע וזה היה מקסים.
 
נערך לאחרונה ב:

Reutk

Active member
מתי ג'סטין מגיע שוב?! :cry:
בצפייה החוזרת הראשונה שלי ראיתי רק את הקטעים של ג'סטין :-].


קלאודיה ממשיכה לעצבן אותי. כל כך שמחתי שהאחים היו רעים אליה כשהיא רצתה להצטרף אליהם בסוף כשהם עזרו לצ'רלי אחרי שהיא ראתה שכיף להם. אבל כן אהבתי שג'וליה וביילי עזרו לצ'ארלי. הם היו כאלה חמודים ביחד|מאוהב|

ספוילר לפרק 8 אני גם מאוד אוהבת את הקטע שהם עוזרים לצ'ארלי והם כולם מתחילים לשיר במקביל לשיוף.

זה היה פרק ממש מעולה, אני חושבת בטח אחד הטובים בסדרה. בתחילת הפרק מודיעים לסלינג'רים שהאדם שנהג שיכור ודרס את ההורים שלהם משתחרר מהכלא, ורוצה לראות אותם. למרות שהם כולם מסכימים בהתחלה לא ללכת לראות אותו, אחד אחד הולך לדבר איתו כמובן, כי הם לא יכולים שלא.
קלודיאה רק רוצה לראות איך הוא נראה כי היא הייתה קטנה מדי להיות במשפט. ביילי מוציא את כל הכעס עליו, ומאחל לו את כל הדברים הרעים שהוא יכול. ג'וליה מגיעה בנימה יותר פייסנית, היא כועסת וקשה לה עם זה, אבל נראה שהיא לא באמת חושבת שהוא איש רע ומנסה למצוא איזה איזון בתגובה שלה. אבל הסוף כמובן שייך לצ'ארלי שבסוף הפרק מגיע לפגוש אותו ומהשיחה בניהם צ'ארלי מתוודה שהוא חושב שזה בכלל אשמתו, כי באותו ערב ההורים שלו ביקשו שהוא יבוא לעשות בייביסיטר כי הם רצו ללכת לקונצרט, הוא איחר להם והם כעסו עליו, ובגלל זה הם היו ב-8:22 על הכביש במקום להיות ב-8:00 בקונצרט. כמובן שהכל רנדומלי. צ'ארלי לא אשם שהם נהרגו אבל הוא לא יכול לחשוב מה היה קורה אם, סצנה ממש עצובה שצ'ארלי מאשים את עצמו ;-(|לב-ש|
|כן| |כן| אני גם מאוד אוהבת את הפרק הזה. אני מסכימה איתך שזה היה יפה לראות איך כל אחד מהאחים פונה לאותו אדם שהרג את ההורים שלו בצורה אחרת ואיך כל אחד מהם מתמודד עם זה בצורה אחרת.

הקטע עם צ'ארלי הורס אותי בעיקר כי היו לו קטעים בפרקים הראשונים שעצבנו אותי שהוא לא דאג לאחים שלו. במיוחד בפרק הראשון, שהוא בעצם חצי שנה מאז המוות של ההורים שלו בקושי היה נוכח והיה בעצם אפוטרופוס שלהם רק על הנייר. ופתאום שאני מבינה מה הוא עבר כל הזמן הזה שהוא לא היה נוכח, וכמה אכול אשמה הוא היה וכל העניין הזה נראה הרבה הרבה יותר מובן. שראיתי את הפרק עם אפרת אז היא אמרה לי שצ'ארלי נורא שקט בקטעים שהאחים מתווכחים האם לראות את האדם שהרג את ההורים שלהם או לא, אני לא שמתי לב לזה שהוא באמת לא הביע עמדה והיה שקט שזה שוב מובן ברגע שיודעים על מה הוא בעצם חשב באותם רגעים.


הקטע עם ג'וליה זה שהיא מגיעה בנימה פייסנית לאדם שהרג את ההורים שלה אבל לא מסוגלת לבוא באותה נימה סבלנית ופתוחה לאחותה קלודיה שעשתה למעשה טעות הרבה פחות חמורה. אני אוהבת את הקטעים המקבילים האלה בסדרה נגיד גם הקטע שאפרת כבר ציינה, שג'וליה אומרת לקלודיה שזה לא בסדר לשקר בקשר לגיל שלה בזמן שהיא בעצמה עושה את זה.
במקרה שלי ספציפי, הבוסים שלי ישראליים, אומנם לא דתיים אבל אחד מהם מגיע ממשפחה דתית והוא מעדיף שלא נפתח את החנות בשבת (
בראשון עבדת? ומי שעובד בשבת/ראשון זכאי ליום חופש אחר באותו השבוע?


כולם פה מתעצבנים פה על קלודיה אבל אני דווקא ממש אוהבת אותה לדעתי היא הדמות הכי נורמלית וחכמה בסדרה הזאת והאחים שלה הם דיי בני טיפש עשרה מצויים עם הדברים המרגיזים שהם בדרך כלל עושים (ולצ'ארלי אין אפילו הצדקה!). יש עוד דברים שרציתי להגיד אבל אין לי זמן כל כך. גם באסה שאני לא רואה עכשיו את הפרקים אז אני לא כול כך זוכרת במדויק.
 
נערך לאחרונה ב:

טוני החתול

Well-known member
מנהל
בעיקרון עובדים פה כם בשבת וגם בראשון.
זה לא כמו אצלנו שחצי מדינה מושבתת בשבת.
כמובן שמשרדים ממשלתיים וכאלה לא עובדים שבת ראשון אבל בעיקרון הכל פתוח.
אבל בעבודות משרדיות רגילות לא עובדים בשבת וראשון, לא?
כאילו יש את כל הקטע של Monday blues וTGIF, אז יש לרוב האנשים בטח משמעות לכך שיש סוף שבוע. (כלומר גם מעבר לתלמידים ומורים)


אז אני לא ממש עוקב אחרי השרשור הזה,
אבל אני כן מציץ בעיקר כדי לוודא ששום דבר רע לא קורה
(ושאתם לא מנצלים את חוסר העניין שלי כדי לרכל עלי)

...אבל נראה כאילו דילגתם בשיחה לחלוטין על פרק 1X09!
האם גריר לא עניינה אותכן? אתם יודעים שמשחקת אותה בברלי קראשר ממסע בין כוכבים הדור הבא
חוץ מזה, זה הפרק שבו רוס יוצא מהארון בפני קלאודיה,
ומעניין אותי איך היא הגיבה לזה
 

lemon lyman

Well-known member
...אבל נראה כאילו דילגתם בשיחה לחלוטין על פרק 1X09!
אני גם לא הבנתי למה מיקי לא כתבה עליו
אבל זה מה שאני שואלת את עצמי על כל פרק שהיא לא כתבה עליו B-| :-D
אבל דילן בטוח תכתוב עליו (לא בהכרח על מה שאתה רשמת אלא בגלל צ'רלי )


האם גריר לא עניינה אותכן? אתם יודעים שמשחקת אותה בברלי קראשר ממסע בין כוכבים הדור הבא
היא לא אבל בן בראודר כן
חוץ מזה, זה הפרק שבו רוס יוצא מהארון בפני קלאודיה,
ומעניין אותי איך היא הגיבה לזה
איך בדיוק אתה יודע את זה? 8-*8-*8-*8-*8-*8-*
ספוילר לפרק 9
אני מתכוונת שידעת שזה קרה בפרק הזה .ואיך ידעת את זה ולא ידעת איך היא הגיבה ?|תוהה|
בכל אופן אני בכלל לא אהבתי את התגובה שלה ואני לא יודעת אם אני צריכה להאשים בזה את שנות 90|שפם|




ספוילר בכללי לאיזה סדרה .שמתי ספוילר רק כי אם לא הייתי שמה ,זה יהיה ברור על מה אתה דברת
בסדרה שראיתי השבוע ,היה שלב שהיה נראה לי שאקס של איזה מישהי יתחיל לצאת עם החברה הטובה שלה ורק באמצע הפרק נזכרתי שהיא לסבית בכלל |פנים|
 
נערך לאחרונה ב:

טוני החתול

Well-known member
מנהל
ספוילר בכללי לאיזה סדרה .שמתי ספוילר רק כי אם לא הייתי שמה ,זה יהיה ברור על מה אתה דברת
בסדרה שראיתי השבוע ,היה שלב שהיה נראה לי שאקס של איזה מישהי יתחיל לצאת עם החברה הטובה שלה ורק באמצע הפרק נזכרתי שהיא לסבית בכלל |פנים|
עכשיו מסקרן אותי איזו סדרה זו

היא לא אבל בן בראודר כן
אבל הוא לא היה בפרק הזה (בדקתי והוא הופיע לראשונה בעונה 3)
אני מניח שאת מציינת אותו כי הוא גם ידוע מסדרת מדע בדיוני, אבל אחרת - פארסקייפ.

איך בדיוק אתה יודע את זה? 8-*8-*8-*8-*8-*8-*
ספוילר לפרק 9
אני מתכוונת שידעת שזה קרה בפרק הזה .ואיך ידעת את זה ולא ידעת איך היא הגיבה ?|תוהה|
בכל אופן אני בכלל לא אהבתי את התגובה שלה ואני לא יודעת אם אני צריכה להאשים בזה את שנות 90|שפם|
כי אני יודע מה קורה באופן כללי בכל פרק של כל סדרה (אבל לא את הפרטים)
...או שאולי אני קראתי את הסיכום פרק בIMDB
ומהסיכום פרק הבנתי שהתגובה שלה כנראה הייתה מוזרה למדי ולכן מעניין אותי לדעת יותר פרטים על איך היא הגיבה.
היה כתוב דברים כאלו:
Charlie manages to make Claudia realize Ross coming out as gay should not affect their fine tutoring and friendship.
וגם:
Claudia's dreams of being a great violinist are dashed by a confession from Ross who tells her that he happens to be gay.
אז כן, זה שנות ה90, אז כנראה זה מצופה שיהיה משהו כזה. אבל במיוחד עצוב כשזה תגובה של ילד דווקא.


אגב, אולי באמת לא צריך לדבר על פרק 1X09 כי הוא בIMDB הוא קיבל את הציון הכי נמוך מפרקי העונה - רק 7.5
בעוד פרק 1X10 כנראה באמת היה פרק טוב כי הוא קיבל את הציון הכי גבוה מפרקי העונה - 8.7
 

LeAnnDylan

Well-known member
בראשון עבדת? ומי שעובד בשבת/ראשון זכאי ליום חופש אחר באותו השבוע?
אני לא עובדת בימי ראשון כי יש פוטבול. אבל בתקופה שה-NFL בפגרה (פברואר עד אוגוסט) אני כן עובדת בראשון.
וכן, כל אחד יכול לבחור מתי הוא רוצה להיות בחופש. בתאכלס היו לנו עובדים אמריקאים שרצו ללכת לכנסייה ביום ראשון אז הם לקחו חופש בראשון.
בעיקרון לכל העובדים יש יומיים חופש בשבוע אלא אם כן אם רוצים לעבוד 6 ימים.
אבל בעבודות משרדיות רגילות לא עובדים בשבת וראשון, לא?
כאילו יש את כל הקטע של Monday blues וTGIF, אז יש לרוב האנשים בטח משמעות לכך שיש סוף שבוע. (כלומר גם מעבר לתלמידים ומורים)
האמת שזה תלוי במקום העבודה עצמו. בחלק מהמקומות לא מקבלים קהל בשבת אבל כן עובדים (עבודה משרדית ז"א).
אני חושבת ששבת אמור להיות יום קצר יותר לאלה שעובדים, אבל לא בהכרח חופש. (נגיד כמו שישי בארץ, שחלק עובדים בו יום קצר וחלק בחופש).
אבל נגיד בקניון שבת (ושישי) הוא דווקא יום ארוך יותר (נפתח שעה מוקדם יותר ונסגר שעה מאוחר יותר מימי שני-חמישי) ודווקא ראשון זה יום קצר, (נפתח שעה מאוחר יותר ונסגר שעה מוקדם יותר מיום חול).
מה שכן, השכר של שבת וראשון זה 150% אז מניחה שזה כן נחשב לימי חופש.
 

keren or5

Well-known member
זה נורא מוזר שהגיף שלך משתנה הרבה בפעמים. אני מרגישה הרבה פעמים שאני קוראת את ההודעה שלך בטון של הגיף של דרו שיש לה באותה הודעה. נגיד את ההודעה הזאת קראתי קצת בסרקסטיות בגלל שדרו עושה בגיף מרכאות (למרות שלא היה שום דבר סרקסטי בה), וזה משתנה איך אני קוראת את ההודעות שלך הרבה פעמים לפי הגיף של דרו שיש לך באותה הודעה
 

keren or5

Well-known member
בצפייה החוזרת הראשונה שלי ראיתי רק את הקטעים של ג'סטין :-].
לא מאשימה אותך |מאוהב|
חוץ מזה, זה הפרק שבו רוס יוצא מהארון בפני קלאודיה,
ומעניין אותי איך היא הגיבה לזה
אני לא זוכרת כמעט את העלילה של הפרק בכלל, אבל כן רציתי להגיב על היציאה מהארון של רוס אבל זה נראה לי כל מה שהיה להגיד על הפרק הזה ובסוף לא אמרתי. אז קודם כל, זכרתי שיגלו שהוא גיי אבל לא זכרתי שזה יהיה כ"כ מוקדם, איכשהו אפילו חשבתי שהוא ייצא בעונות יותר מאוחרות ואפילו אולי לא תיכננו אותו מהתחלה כגיי, אז כנראה שטעיתי. מה שקראת בקיצור של הפרק היה דיי מדוייק. בהתחלה קלודיאה מנסה לשדך לרוס מלצרית מהמסעדה שלהם. רוס יוצא איתה פעם אחת (או אומר לקלודיאה שהוא יצא איתה), יום אחר כך נפגש איתה ומספר לה שהוא גיי. בהתחלה היא כזה אומרת שזה סבבה ולא מפריע לה, אבל נראה שזה כן. אחר כך היא מבריזה לשיעור כינור הבא שהיה לה (אם אתה לא זוכר רוס הוא מי שמלמד אותה לנגן בכינור). הוא בא לדבר איתה יום אחרי ושואל למה היא לא הגיעה, היא אמרה שזה כן מפריע לה העניין שהוא גיי אבל לא ממש מסבירה מה מפריע לה, הוא דיי כועס עליה ואמר לה שהייתה צריכה לדבר איתו ושאם זה מפריע לה הם לא יוכלו להיות חברים יותר. מתישהו יותר מאוחר היא הולכת לדבר עם צ'ארלי על זה, מסתבר שהוא יודע שרוס גיי כי כשהיא מספרת לו הוא אומר שהוא יודע. היא אומרת שזה מוזר לה, היא שואלת אם הוא מכיר גייז, או אם יש לו חברים גייז, צ'ארלי אומר שכן ואז משהו בסיגנון של "אני אולי לא תמיד ממש מבין את זה, אבל אני יודע שזה לא צריך לשנות את ההרגשת החברות שלי כלפי האדם וגם לך זה לא צריך לשנות, רוס הוא אותו אדם שהכרת, אין סיבה שתפסיקי להיות חברה שלו ותפסיקי ללמוד אצלו". אחרי השיחה עם צ'ארלי קלודיאה מזמינה את רוס לארוחה במסעדה ואומרת לו שהיא מצטערת ושהיא רוצה להמשיך להיות חברה שלו, ושהסיבה שהיא לא אהבה את זה זה כי היה לה קראש עליו והיא חשבה שכשהיא תהיה גדולה הם אולי יוכלו להיות ביחד (אני לא קונה את זה, אגב, אני חושבת שסתם היה לה מוזר), ואז היא קוראת למלצר במסעדה ומנסה לשדך אותו ואת רוס, כמו שהיא עשתה בהתחלה עם המלצרית.

עכשיו ההוט טייק שלי- הפרק התמודד עם הנושא בצורה מעולה. במיוחד בשביל סדרה של שנות ה-90, אבל לא רק. מי שחושב שקלודיאה, ילדה בת 11 בשנות ה-90 שבחיים לא הכירה או ראתה דמות של הומו אמורה להיות לגמרי סבבה עם זה ישר על ההתחלה ולא להיות קצת מבולבלת, בעיני חוטא למציאות ולניאנסיות שבכל הסיטואציה. כמו שכבר כתבתי פעם, אף פעם לא הייתי הומופובית ולא חשבתי שלהיות להטבי זה משהו לא טוב או משהו כזה, וידעתי מה זה מגיל דיי צעיר, אבא שלי הסביר לי בצורה הכי נייטרלית שיש כי אנחנו משפחה סופר חילונית ומודרנית ואפילו להורים שלי לא היה בכלל איזה רגשות רעים כלפי להיות גיי. אבל אני חייבת להגיד שעד גיל 19, שעד אז לא ראיתי ייצוג של הדבר הזה בשום מקום (לא הכרתי אף אחד להט"ב, או אולי הכרתי אבל לא ידעתי, ולא ראיתי ייצוגים של זה בטלוויזיה), זה היה בטח סופר מוזר לי אם מישהו שאני מכירה היה מספר לי שהוא גיי, והייתי בטח צריכה זמן כדי להתרגל לרעיון, רק בגלל שהקונספט הזה היה רק בראש שלי ולא ראיתי יצוג שלו עד שבגיל 19 ראיתי את הכי גאים שיש, ולראשונה ראיתי על המסך ייצוג של מערכות יחסים רומנטיות של גייז. לקח לזה זמן להתנרמל אצלי במוח. אני זוכרת שבפרקים הראשונים של הג"ש שראיתי זה עדיין היה לי מוזר ולקח לי כמה פרקים בכלל להישאב לסדרה הזאת בצפייה הראשונה.
אני חושבת שזה בסדר גמור שזה היה מבלבל לקלודיאה, אני חושבת שזה בסדר גמור שהיא הייתה מבולבלת ולא ממש ידעה איך להגיב, אני חושבת שזה מצויין שהיא הלכה לדבר על זה עם הדמות ההורית שלה בסדרה ושהוא אמר בדיוק מה שהיה צריך להגיד בסיטואציה כזאת. בטח ובטח בשנות ה-90 שכאמור היה כ"כ תת ייצוג. אני מאמינה שילדים נחשפים לייצוגים להט"בים הרבה יותר היום, אם זה יותר אנשים פרטיים עם ניראות להטב"ית, הרבה יותר סלבס שיוצאים מהארון והרבה יותר ייצוג של להטבים במדיה, אז אולי היום זה יהיה שונה לילדה בת 11, ועדיין אני לגמרי יכולה לראות פרק כזה בסדרה שמתרחשת היום ואני לא אחשוב שיש משהו מיושן בתגובה של קלודיאה או איך שהפרק התמודד עם זה, כי באופן כללי העולם מאוד מבלבל לילדים וזה הגיוני שהם יתנהגו מבולבלים מדי פעם. אהבתי גם שלא עשו מזה עניין ממש גדול כי רוס הוא דמות יחסית משנית, אבל מצד שני גם נתנו לקלודיאה להיות בתוך הבלבול שלה, ולא הפכו אותה לאיזה ילדת פלא שיודעת באורך קסום להגיב בדיוק במידה הנכונה לתופעה שהיא לא רגילה אליה ואולי לא ראתה ייצוג שלה מעולם בשום מקום.
אני גם לא הבנתי למה מיקי לא כתבה עליו
אבל זה מה שאני שואלת את עצמי על כל פרק שהיא לא כתבה עליו B-| :-D
סורי. יש פרקים שלפעמים אני רואה ולא כזה בא לי ממש לפתוח הודעה ולדבר עליהם. זה אולי מוזר אבל לפעמים אני לא במצב רוח של ממש לדבר על הפרק אחר כך, כי לפעמים זה טיפה מוציא אותי מהחוויה. לפעמים זה עושה את האפקט ההפוך ונורא בא לי לדבר על פרק (כפי שעשיתי על פרק 10), ולפעמים בא לי לחפור כתגובה למשהו כמו שעשיתי בהודעה זו. זה עניין של מצב רוח. אני בטוחה שאם אני אמשיך לצפות (ונראה לי שאני אמשיך, ראיתי היום את פרק 11), מדי פעם יבוא לי ממש לדבר על משהו ואז אני כנראה אפתח הודעה.
 
נערך לאחרונה ב:

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אני לא זוכרת כמעט את העלילה של הפרק בכלל, אבל כן רציתי להגיב על היציאה מהארון של רוס אבל זה נראה לי כל מה שהיה להגיד על הפרק הזה ובסוף לא אמרתי. אז קודם כל, זכרתי שיגלו שהוא גיי אבל לא זכרתי שזה יהיה כ"כ מוקדם, איכשהו אפילו חשבתי שהוא ייצא בעונות יותר מאוחרות ואפילו אולי לא תיכננו אותו מהתחלה כגיי, אז כנראה שטעיתי. מה שקראת בקיצור של הפרק היה דיי מדוייק. בהתחלה קלודיאה מנסה לשדך לרוס מלצרית מהמסעדה שלהם. רוס יוצא איתה פעם אחת (או אומר לקלודיאה שהוא יצא איתה), יום אחר כך נפגש איתה ומספר לה שהוא גיי. בהתחלה היא כזה אומרת שזה סבבה ולא מפריע לה, אבל נראה שזה כן. אחר כך היא מבריזה לשיעור כינור הבא שהיה לה (אם אתה לא זוכר רוס הוא מי שמלמד אותה לנגן בכינור). הוא בא לדבר איתה יום אחרי ושואל למה היא לא הגיעה, היא אמרה שזה כן מפריע לה העניין שהוא גיי אבל לא ממש מסבירה מה מפריע לה, הוא דיי כועס עליה ואמר לה שהייתה צריכה לדבר איתו ושאם זה מפריע לה הם לא יוכלו להיות חברים יותר. מתישהו יותר מאוחר היא הולכת לדבר עם צ'ארלי על זה, מסתבר שהוא יודע שרוס גיי כי כשהיא מספרת לו הוא אומר שהוא יודע. היא אומרת שזה מוזר לה, היא שואלת אם הוא מכיר גייז, או אם יש לו חברים גייז, צ'ארלי אומר שכן ואז משהו בסיגנון של "אני אולי לא תמיד ממש מבין את זה, אבל אני יודע שזה לא צריך לשנות את ההרגשת החברות שלי כלפי האדם וגם לך זה לא צריך לשנות, רוס הוא אותו אדם שהכרת, אין סיבה שתפסיקי להיות חברה שלו ותפסיקי ללמוד אצלו". אחרי השיחה עם צ'ארלי קלודיאה מזמינה את רוס לארוחה במסעדה ואומרת לו שהיא מצטערת ושהיא רוצה להמשיך להיות חברה שלו, ושהסיבה שהיא לא אהבה את זה זה כי היה לה קראש עליו והיא חשבה שכשהיא תהיה גדולה הם אולי יוכלו להיות ביחד (אני לא קונה את זה, אגב, אני חושבת שסתם היה לה מוזר), ואז היא קוראת למלצר במסעדה ומנסה לשדך אותו ואת רוס, כמו שהיא עשתה בהתחלה עם המלצרית.

עכשיו ההוט טייק שלי- הפרק התמודד עם הנושא בצורה מעולה. במיוחד בשביל סדרה של שנות ה-90, אבל לא רק. מי שחושב שקלודיאה, ילדה בת 11 בשנות ה-90 שבחיים לא הכירה או ראתה דמות של הומו אמורה להיות לגמרי סבבה עם זה ישר על ההתחלה ולא להיות קצת מבולבלת, בעיני חוטא למציאות ולניאנסיות שבכל הסיטואציה. כמו שכבר כתבתי פעם, אף פעם לא הייתי הומופובית ולא חשבתי שלהיות להטבי זה משהו לא טוב או משהו כזה, וידעתי מה זה מגיל דיי צעיר, אבא שלי הסביר לי בצורה הכי נייטרלית שיש כי אנחנו משפחה סופר חילונית ומודרנית ואפילו להורים שלי לא היה בכלל איזה רגשות רעים כלפי להיות גיי. אבל אני חייבת להגיד שעד גיל 19, שעד אז לא ראיתי ייצוג של הדבר הזה בשום מקום (לא הכרתי אף אחד להט"ב, או אולי הכרתי אבל לא ידעתי, ולא ראיתי ייצוגים של זה בטלוויזיה), זה היה בטח סופר מוזר לי אם מישהו שאני מכירה היה מספר לי שהוא גיי, והייתי בטח צריכה זמן כדי להתרגל לרעיון, רק בגלל שהקונספט הזה היה רק בראש שלי ולא ראיתי יצוג שלו עד שבגיל 19 ראיתי את הכי גאים שיש, ולראשונה ראיתי על המסך ייצוג של מערכות יחסים רומנטיות של גייז. לקח לזה זמן להתנרמל אצלי במוח. אני זוכרת שבפרקים הראשונים של הג"ש שראיתי זה עדיין היה לי מוזר ולקח לי כמה פרקים בכלל להישאב לסדרה הזאת בצפייה הראשונה.
אני חושבת שזה בסדר גמור שזה היה מבלבל לקלודיאה, אני חושבת שזה בסדר גמור שהיא הייתה מבולבלת ולא ממש ידעה איך להגיב, אני חושבת שזה מצויין שהיא הלכה לדבר על זה עם הדמות ההורית שלה בסדרה ושהוא אמר בדיוק מה שהיה צריך להגיד בסיטואציה כזאת. בטח ובטח בשנות ה-90 שכאמור היה כ"כ תת ייצוג. אני מאמינה שילדים נחשפים לייצוגים להט"בים הרבה יותר היום, אם זה יותר אנשים פרטיים עם ניראות להטב"ית, הרבה יותר סלבס שיוצאים מהארון והרבה יותר ייצוג של להטבים במדיה, אז אולי היום זה יהיה שונה לילדה בת 11, ועדיין אני לגמרי יכולה לראות פרק כזה בסדרה שמתרחשת היום ואני לא אחשוב שיש משהו מיושן בתגובה של קלודיאה או איך שהפרק התמודד עם זה, כי באופן כללי העולם מאוד מבלבל לילדים וזה הגיוני שהם יתנהגו מבולבלים מדי פעם. אהבתי גם שלא עשו מזה עניין ממש גדול כי רוס הוא דמות יחסית משנית, אבל מצד שני גם נתנו לקלודיאה להיות בתוך הבלבול שלה, ולא הפכו אותה לאיזה ילדת פלא שיודעת באורך קסום להגיב בדיוק במידה הנכונה לתופעה שהיא לא רגילה אליה ואולי לא ראתה ייצוג שלה מעולם בשום מקום.
תודה רבה על התגובה המושקעת
לא חשבתי על זה ככה. אני בעיקר חשבתי שזאת גישה מיושנת שהייתה בשנות ה90 שלילדים יהיה קשה לקבל משהו כמו הומואים, בעוד שכיום הרבה יותר רואים בטלוויזיה (וגם בחיים שלי) שלילדים אין בעיה עם זה.
אבל זה באמת הגיוני שזה מאוד קשור לייצוג ונראות. כיום לילדים אין בעיה עם זה כי יש דמויות להטביות בכמעט כל סדרה, יש המון סלבריטאים מחוץ לארון (כולל פוליטיקאים משני הצדדים) ויש אפילו יותר קיום חיצוני בחיים של זוגות להטבים עם ילדים בחברה.
כמו שאת אומרת זה הגיוני שזה יהיה שונה בשנות ה90 וכנראה שהטיפול בזה והתגובה של קלאודיה מתאימה כנראה. לא רק שלא היה ייצוג באותה רמה אלא הייתה לחלוטין תחושה שזה דבר רע. להיות הומו נחשב קללה והשתמשו בזה כקללה בהרבה סרטים וסדרות. הרי אפילו בחברים שהייתה סדרה בעיקרון מאוד פרו-להטבית (החתונה הלסבית הראשונה בטלוויזיה האמריקאית) הייתה הומופוביה מובנית ומורגשת.
 

LeAnnDyIan

Well-known member
זה נורא מוזר שהגיף שלך משתנה הרבה בפעמים. אני מרגישה הרבה פעמים שאני קוראת את ההודעה שלך בטון של הגיף של דרו שיש לה באותה הודעה. נגיד את ההודעה הזאת קראתי קצת בסרקסטיות בגלל שדרו עושה בגיף מרכאות (למרות שלא היה שום דבר סרקסטי בה), וזה משתנה איך אני קוראת את ההודעות שלך הרבה פעמים לפי הגיף של דרו שיש לך באותה הודעה
מתה לדעת למה היית ערה ב-4 בבוקר:-D
מה יש בעולם הזה שחשוב יותר משינה?? 😍

ואגב אני מוחה, הגיף שלי דווקא לא משתנה כזה הרבה. הייתי למעלה מחצי שנה עם אותם שני גיפים בחתימות.
רציתי הרבה פעמים להחליף אבל אני פשוט ממש אוהבת אותם והיה קשה לי למצוא משהו שמתעלה עליהם.

מה שכן, אני לגמרי חושבת שצריך לקרוא את ההודעות שלי בטון של דרו:-]
 

LeAnnDylan

Well-known member
טוב אני בהפסקת צהריים אז אתם יודעים מה אני עושה:-P:
קודם כל- מה זה השם הזה גריר? הייתי בטוחה במשך חצי פרק שזה השם משפחה שלה בכלל:-D
טוב אז נחלק את התגובה שלי לפי הדמויות:
נתחיל עם ג'וליה כי היא מלכה. מודה שקצת צחקתי מהתגובה של צ'ארלי שהוא אמר לג'וליה שבשביל $800 הוא גם יגיד לה שהיא יפה. זה היה כזה אאוץ'. וצחקתי כי רק זה כל כך מגוחך שכל האחים שלה ובערך כל מי שבסדרה הזאת לא חושב שהיא מושלמת. לייק, עזבו יפה. היא מהממת.
ובתאכלס גם ביילי ילד יפה וזה ששניהם אמורים להיות כאלה חסרי ביטחון בנוגע למראה שלהם ולמה שיש להם להציע לעולם זה כזה מגוחך בעיני. לא שמעו בניינטיז על ללהק אנשים קצת פחות יפים בשביל תפקידים של דמויות שלא נראות כמו מלכי הפרום? כאילו, אני לא מתלוננת חס וחלילה. אני צריכה אנשים יפים על המסך שלי. אבל זה די קרינג'י. אניווי, איך שהצלם אמר לג'וליה שזה עולה $800 והיא שלפה את הפנקס צ'קים חשבתי לעצמי "דאאאאם גירל, שווה להיות מלצרית בניינטיז!" לייק, גם אני היום, בעבודה נורמלית, אחשוב פעמיים לפני שאשלם $800 על משהו. בטח שבגיל 15. בהנחה ובכלל היו לי סכומים כאלה כדי לחשוב על זה בכלל:-D ואז כמובן חשבתי לעצמי שאין סיכוי שהיא הרוויחה סכומים כאלה במלצרות מבלי לספק איזה "ערך מוסף". שמחתי שהיה לזה איזה הסבר הגיוני ולא נגיד כמו שצ'רלי פתאום שלף איזה $2,000 מהתחת שלו כדי לשלם להוא במסעדה. אגב אם כבר צ'רלי, אני יודעת שהוא היה קצת דושי בתגובה שלו לג'וליה. אבל זה כן מרגיש שזה בא ממקום מגונן ולא רק בגלל הכסף. או ככה לפחות אני ראיתי את זה. אז אני מוכנה לסלוח לו על זה שהוא לא אמר לה שהיא יפה גם בלי שישלמו לו.
והקטע בסוף שהיא הלכה לפרום לבד והציעה לבנים לרקוד איתה במקום שתחכה שהם יציעו לה היה מעולה!! מלכה שלי|מאוהב||כתר|

ביילי - מה הקטע שלו?:-D|פנים| יואו הקטע שהוא נכנס לחדר וקלט את גריר ערומה ואז הוא כזה "אופס" וממשיך לעמוד שם. וטפ?! תסתובב תצא ותסגור אחריך את הדלת יא סוטה. וזה בכלל לא משנה אם היה בא לה עליו או לא, זה פשוט דבר כזה סוטה ומגעיל לעשות. בעע.
מה שכן אהבתי אותו בקטע בסוף עם ג'וליה אחרי הפרום. מניחה שיש לה קטע כזה שהיא הופכת את כולם לטיפה יותר נסבלים:-D

קלאודיה - אני יכולה לנסות להבין את זה שהרגיש לה מוזר שרוס גיי, אבל התירוץ בסוף שיש לה קראש עליו ובגלל זה היא הייתה מוזרה היה כזה תלוש ולא מציאותי. לייק, אני זוכרת את עצמי בניינטיז עם קראש על אנשים מבוגרים ממני (מה אני הולכת כזה רחוק לניינטיז, גם היום יש לי קראש על ישישים:-D) ובחיים לא חשבתי לשדך אותם למישהו אחר. הרי כל הפואנטה של הקראש עליהם היא שאני רוצה אותם לעצמי (גם אם נראה לי שאין כל כך סיכוי) אז עצם זה שהיא ניסתה לשדך אותו למלצרית בהתחלה הפך את זה לטיפה פחות אמין בעיניי. הייתי מקבלת את זה יותר בקלות אם היא פשוט הייתה אומרת שזה מרגיש לה מוזר או לא בנוח כי היא לא מכירה אף אחד גיי ולא יודעת בעצם איך להתנהג. בהתחלה רציתי להרביץ לצ'רלי כשהיא שאלה אותו אם לא מפריע לו שיש לו חברים הומואים והוא כזה "זה מוזר" מה מוזר יא כושליאמא שלך?! היא יכולה להגיד שזה מוזר כי היא ילדה שלא מבינה. אתה, בחור בוגר שנתקלת כבר בלהט"בים לפני צריך להסביר לה שזה לא מוזר. זה שיש אנשים שונים זה אחלה, אבל הם לא מוזרים או שונים בגלל שהם להטבים:-[ ואני יודעת שאיפשהו בשאר המשפט העקום שלו הוא אמר את זה אבל זה היה מנוסח בצורה כזאת שעיצבנה אותי. אבל גם לא קשה לעצבן אותי היום אז אולי זה לא באשמתו.
אגב הקטע שג'וליה מורידה שערות ברגליים וקלאודיה נכנסת ואומרת לה "את עושה את זה מרצון?" :-D ואז החצופה הזאת עושה לה "את לא צריכה להיות יפה בשביל להיות דוגמנית?" קודם כל מישהו צריך להראות לקלאודיה את הדוגמניות החדשות של ויקטוריה סיקרטס או של פוראבר 21 שתבין שקודם לא חייב להיות יפה. ודבר שני סתמי ת'פה שלך יא ילדה נגועה בכלבת! את לא תדברי ככה לג'וליה שלי!!!11:-[:-[

צ'רלי - טוב הקטע שהוא מחפש נאני חדשה הורס אותי:-D קירסטן אמורה לחזור מתישהו, לא? אגב תגידו לי שהוא מסתפר בקרוב. נמאס לי כבר מכל השיער הזה. בסוף שהוא אמר שהוא מצא מישהו מושלם וקוראים לו ביל:-D פחדתי שקלאודיה תנסה לשדך למסכן הזה את רוס שוב פעם.
(אגב רק אותי זה ממש מטריד שהוא וקלאודיה אמורים להיות חברים? גיי או לא, הוא עדין בחור בין איזה 30 (?) והיא ילדה בת 11. הוא המורה שלה. הם לא חברים. מזה השטויות האלה?! אח"כ מתפלאים למה כל כך הרבה מורות בארה"ב נכנסות לכלא על בעילת קטינים בהסכמה. וטפ. התלמידים הם לא חברים שלכם!!!)
יואו וכשג'וליה שאלה אם ביל חתיך:-D:-D

הקטע בהתחלה שהם זורקים זבל לפני שגריר מגיעה הרס אותי:-D מאיפה יש להם כל כך הרבה זבל בבית. אני גרה בבית שידוע בכמויות הזבל הלא הגיוניות שהוא מייצר ביממה ועדין לא הגעתי בחיים לדבר הזה שהלך שם:-D וגם הצחיק אותי שקלאודיה חזרה מבחוץ וכזה "הפחים מלאים". ממה בדיוק הם מלאים אם בחיים לא זרקתם זבל?:-D:-D:-D
 

LeAnnDylan

Well-known member
זה נורא מוזר שהגיף שלך משתנה הרבה בפעמים. אני מרגישה הרבה פעמים שאני קוראת את ההודעה שלך בטון של הגיף של דרו שיש לה באותה הודעה. נגיד את ההודעה הזאת קראתי קצת בסרקסטיות בגלל שדרו עושה בגיף מרכאות (למרות שלא היה שום דבר סרקסטי בה), וזה משתנה איך אני קוראת את ההודעות שלך הרבה פעמים לפי הגיף של דרו שיש לך באותה הודעה
בדיוק חשבתי על זה שאולי אני צריכה לשנות את הגיף בחתימה לזה כדי שבתת מודע שלך תמיד תסכימי עם מה שאני אומרת ותחשבי שזה נכון:-D
 

lemon lyman

Well-known member
עכשיו מסקרן אותי איזו סדרה זו
לא הבנתי למה זה מסקרן אותך:unsure:
כי ברור לך שזה רק שילוב של זה שגם לי יש את הבאג שמספיק ששני האנשים מדברים ביחד אז אני ישר חושבת (לרוב גם רוצה <אך לא הפעם>) שהם יהיו יחד ושל זיכרון לא משהו (שכחתי משהו יותר משמעותי )
בכל אופן זה קרה בסדרה בחשיכה


אבל הוא לא היה בפרק הזה (בדקתי והוא הופיע לראשונה בעונה 3)
אני מניח שאת מציינת אותו כי הוא גם ידוע מסדרת מדע בדיוני, אבל אחרת - פארסקייפ.
כן זה כמו שלא מבדילים בין אסייתים |מובך| |מובך| |מובך|
פשוט הייתי שמחה אם הוא היה משחק במשהו שיש סיכוי שאני אראה

כי אני יודע מה קורה באופן כללי בכל פרק של כל סדרה (אבל לא את הפרטים)
...או שאולי אני קראתי את הסיכום פרק בIMDB
אז אני יודעת מתי תגיב פה שוב :-D
אגב, אולי באמת לא צריך לדבר על פרק 1X09 כי הוא בIMDB הוא קיבל את הציון הכי נמוך מפרקי העונה - רק 7.5
בעוד פרק 1X10 כנראה באמת היה פרק טוב כי הוא קיבל את הציון הכי גבוה מפרקי העונה - 8.7
אני באופן אישי לא אוהבת את שני הפרקים אלו
 

lemon lyman

Well-known member
אני לא עובדת בימי ראשון כי יש פוטבול. אבל בתקופה שה-NFL בפגרה (פברואר עד אוגוסט) אני כן עובדת בראשון.
וכן, כל אחד יכול לבחור מתי הוא רוצה להיות בחופש. בתאכלס היו לנו עובדים אמריקאים שרצו ללכת לכנסייה ביום ראשון אז הם לקחו חופש בראשון.
בעיקרון לכל העובדים יש יומיים חופש בשבוע אלא אם כן אם רוצים לעבוד 6 ימים.
תודה על הסבר
לא מאשימה אותך |מאוהב|
|לב|
סורי. יש פרקים שלפעמים אני רואה ולא כזה בא לי ממש לפתוח הודעה ולדבר עליהם. זה אולי מוזר אבל לפעמים אני לא במצב רוח של ממש לדבר על הפרק אחר כך, כי לפעמים זה טיפה מוציא אותי מהחוויה. לפעמים זה עושה את האפקט ההפוך ונורא בא לי לדבר על פרק (כפי שעשיתי על פרק 10), ולפעמים בא לי לחפור כתגובה למשהו כמו שעשיתי בהודעה זו. זה עניין של מצב רוח. אני בטוחה שאם אני אמשיך לצפות (ונראה לי שאני אמשיך, ראיתי היום את פרק 11), מדי פעם יבוא לי ממש לדבר על משהו ואז אני כנראה אפתח הודעה.
לא מוזר בכלל. נראה לי שאצל כולם זה ככה
זה סתם מעניין מתי זה ככה ומתי זה ככה
לא שיש תשובה לזה
זה כמו שלפעמים קשה להסביר למה מתחברים\סולדים מסדרה (במיוחד כאלה עם מאפיינים דומים)
ואגב אני מוחה, הגיף שלי דווקא לא משתנה כזה הרבה.
נראה לי שהיא התכוונה שאת עונה משני משתמשים שונים אז כל פעם יש גיף אחר:-P:
רציתי הרבה פעמים להחליף אבל אני פשוט ממש אוהבת אותם והיה קשה לי למצוא משהו שמתעלה עליהם.
|כן| לי עוד הייתה שאיפה להחליף כל שבוע למשהו חדש ;-#
אני שוקלת לפתוח משתמש נוסף רק בגלל זה :-D
 

Aranel Nenharma

Well-known member
אז אני לא צופה איתכם בסדרה
אבל כן מרפרפת במה שאתם כותבים ונזכרת בסדרה

לי זכור שיש פרק שקלודיה מקבלת מחזור ורק ביילי נמצא בבית והולך לסופר ועומד מול מדף התחבושות ובסוף פשוט קונה הכל. עד שגו'ליה מגיע ומצילה את המצב וזכור לי שהוא בעונות הראשונות ואני מחכה שתכתבו עליו
לא יודעת למה בכלל|פנים|
 
למעלה