Orchestral - החלפה בין Chanells.
שלום, אנסה להסביר את עצמי ותקווה שתעזרו לי. כאשר אני פותח VST מסויים שיש לו מספר Chanells, אני מגדיר סוג של כלי עבור כל Channel. ואז במידי אני מגדיר איזה Channel אני משתמש(יש שם מ- 1-12). האם יש אפשרות באותו ערוץ מידי להשתמש במספר Channels במקביל?זאת אומרת באותו KeyEditor? למשל ב- Orchestral - איך אני יכול לנגן קלרינט וכינור באותו ערוץ מידי? מקווה שהסברתי עצמי טוב, זנ מורכב... תודה
שלום, אנסה להסביר את עצמי ותקווה שתעזרו לי. כאשר אני פותח VST מסויים שיש לו מספר Chanells, אני מגדיר סוג של כלי עבור כל Channel. ואז במידי אני מגדיר איזה Channel אני משתמש(יש שם מ- 1-12). האם יש אפשרות באותו ערוץ מידי להשתמש במספר Channels במקביל?זאת אומרת באותו KeyEditor? למשל ב- Orchestral - איך אני יכול לנגן קלרינט וכינור באותו ערוץ מידי? מקווה שהסברתי עצמי טוב, זנ מורכב... תודה