Orchestral - החלפה בין Chanells.

לולי777

New member
Orchestral - החלפה בין Chanells.

שלום, אנסה להסביר את עצמי ותקווה שתעזרו לי. כאשר אני פותח VST מסויים שיש לו מספר Chanells, אני מגדיר סוג של כלי עבור כל Channel. ואז במידי אני מגדיר איזה Channel אני משתמש(יש שם מ- 1-12). האם יש אפשרות באותו ערוץ מידי להשתמש במספר Channels במקביל?זאת אומרת באותו KeyEditor? למשל ב- Orchestral - איך אני יכול לנגן קלרינט וכינור באותו ערוץ מידי? מקווה שהסברתי עצמי טוב, זנ מורכב... תודה
 

HeavenlyB

New member
אתה יכול להכפיל את הערוץ

ואת הערוץ השני לשלוח לכלי השני.
 

לולי777

New member
תודה, אבל זה עדיין לא עוזר לי...

הכפלתי את הערוץ ואז עולות שתי שאלות: 1. השאלה הקודמת שלי - אם יש לי ב- orchestral מספר כלים, אני רוצה שלכל כלי יהיה chennell משלו באותו ערוץ מידי וזה נראה כבלתי אפשרי. אני מקווה שאני מסברי עצמי טוב. 2. כעת עולה שאלה חדשה - אני יכול לנגן בכל ערוץ מידי ששכפלתי משהו אחר? עם כלי אחר? אז מה מטרת השכפול? למה לא לפתוח ערוץ מידי חדש? אני מודה לך מאד על העזרה אמיר
 

נוכח

New member
מממ...

רצית ששני כלים ינגנו את אותו תפקיד. אז הציעו לך לקחת הקלטה אחת ולשלוח אותה לכינור, ואז לשכפל את הערוץ ולשלוח אותו לקלרינט. זה עושה את מה שרצית! כשאתה משכפל ערוץ, זה פותח ערוץ מידי חדש! ומוסיפ לו את אותם נתונים של הערוץ הקודם. אתה יכול לפתוח ערוץ מידי בלי לשכפל את הראשון, ואז להעביר ידנית את המידע שעל הראשון אל השני. הציעו לך דרך קצרה יותר לעשות אותו דבר בדיוק. לגבי 1. למיטב ידיעתי, לכל ערוץ בקיובייס יש יציאה אחת! אני לא מכיר את הנושא הזה היטב, ויש מצב שאפשר לשלוח ערוץ מידי בודד לכמה מקומות.
 
למעלה