10 !!!!!!!!!!!!!
זהו, עברתי את מחסום ה- 10 קילו... כן, כן, ירדתי כבר 10 קילו... לא חוכמה כי שני הקילו האחרונים ירדו במחלה...
עכשיו אני לובשת את הבגדים של לפני ההריונות, איזה כייף!!! והכי כייף: הלכתי לקנות בגדים לאירוע שיש לי בשבוע הבא, איזה כייף להיכנס לחנות, לבחור מידה 42 ועוד להתלבט אם זה לא גדול מידי... בקיצור הגעתי ליעד, עכשיו מקווה שארד עוד קצת. היעד הוא מידה 40 פחות או יותר. אני 1.75 כך שנראה לי שבמידה זו כבר אהיה כוסית אמיתית....