|off| עברתי טסט ראשון!

yotamn9

New member
יש עוד מישהו שעושה את הבגרות ב-1.7?

נראה לי שזה מי שעושה את לשון ב'...
 

eran377

New member
מזל טוב גבר!

רק שמור על עצמך, ובלי יותר מדי פוזות.
 
למעלה