יש עוד מישהו שעושה את הבגרות ב-1.7? נראה לי שזה מי שעושה את לשון ב'...
Y yotamn9 New member 24/6/07 #25 יש עוד מישהו שעושה את הבגרות ב-1.7? נראה לי שזה מי שעושה את לשון ב'...