|off| עברתי טסט ראשון!

The Brainiac

New member
|off| עברתי טסט ראשון!

היה לי היום טסט ואפיול הגיעו התוצאות.
 

Y036

New member
../images/Emo32.gif מי עושה מחר את הבגרות בלשון?

בהצלחה לכולם! יש פה עוד אנשים שעושים? ואסא מצטער שאני לא יכול להגיע להופעה.
 

יאסון1234

New member
מותאם לכולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני עושה מחר ותודה לאל אחרי שנה שלמה ושני מיותרת לפנייה מסיימים עם הלשון.
 

Y036

New member
יפה יפה..

אני יודע שבמותאם מי שמקבל 50 ברגיל מקבל 100 במותאם
 

יאסון1234

New member
זה לא הולך ככה אבל

כן זה הרבה יותר קל כי אין תורת ההגה מה שמוריד לי הרבה מאוד נקודות (אולי כי אני מהמר גרוע...) וגם יש לך אפשרויות בחירה בכל נושא וזה הרבה יותר קל מה לעשות
 

Y036

New member
אין לך תורת ההגה!!!! וואי איזה כייףף

זה הנושא שאני הכי שונא...זה וסיכום...
 

yotamn9

New member
תורת ההגה זה צורות?

אם זה כן, זה כ"כ קל! זה החלק הכי קל במבחן!
 

Y036

New member
לא...

זה המפיק והפירוק צרור שוואים נעים וכל זה.. אין לי מושג מה זה ונפלתי ב-4 נקודות במתכונות בגלל המפיק
 

oneman2

New member
אני את הבגרות שלי בלשון כבר עשיתי

(ואפילו קיבלתי 89) בהצלחה לכל מי שעושה! (נא לנתח את המשפט שלמעלה)
 

eran377

New member
בהצלחה לכל המתבגרים

וגם לאוריה הזבל שרוכב על התירוץ של הבגרות בשביל לא לבוא להופעה שלי.
 

Y036

New member
איך אני שונא את האלה שעושים את זה...

למרות שאחרי מחר גם אני אעשה ככה X:
 
למעלה