O405 של "אל--על"
O405 של "אל--על"
הייתי הערב בנתב"ג והגעתי גם לאולם "שחקים" ושם הסתכלתי לעבר מקום החנייה של המטוסים. שם, באזור חניית המטוסים (אזור ה"שרוולים"), ניתן לראות תנועה ערה של כלי-רכב מסוגים שונים, שנעים שם בתפקיד וכך היה גם הערב. בין כלי-הרכב שעברו שם, ראיתי גם אוטובוס מסוג "מרצדס-בנץ O405" עם מרכב ישראלי בצבעי חברת "אל-על". האם מדובר כאן באוטובוס משומש שנרכש על-ידי "אל-על" או שמא מדובר כאן באוטובוס ש"אל-על" הם בעליו המקוריים?
O405 של "אל--על"
הייתי הערב בנתב"ג והגעתי גם לאולם "שחקים" ושם הסתכלתי לעבר מקום החנייה של המטוסים. שם, באזור חניית המטוסים (אזור ה"שרוולים"), ניתן לראות תנועה ערה של כלי-רכב מסוגים שונים, שנעים שם בתפקיד וכך היה גם הערב. בין כלי-הרכב שעברו שם, ראיתי גם אוטובוס מסוג "מרצדס-בנץ O405" עם מרכב ישראלי בצבעי חברת "אל-על". האם מדובר כאן באוטובוס משומש שנרכש על-ידי "אל-על" או שמא מדובר כאן באוטובוס ש"אל-על" הם בעליו המקוריים?