O405 של "אל--על"

מצב
הנושא נעול.

ירון כץ

New member
O405 של "אל--על"

O405 של "אל--על"
הייתי הערב בנתב"ג והגעתי גם לאולם "שחקים" ושם הסתכלתי לעבר מקום החנייה של המטוסים. שם, באזור חניית המטוסים (אזור ה"שרוולים"), ניתן לראות תנועה ערה של כלי-רכב מסוגים שונים, שנעים שם בתפקיד וכך היה גם הערב. בין כלי-הרכב שעברו שם, ראיתי גם אוטובוס מסוג "מרצדס-בנץ O405" עם מרכב ישראלי בצבעי חברת "אל-על". האם מדובר כאן באוטובוס משומש שנרכש על-ידי "אל-על" או שמא מדובר כאן באוטובוס ש"אל-על" הם בעליו המקוריים?
 

ארזS

New member
האוטובוס הזה

O405 של "אל--על"
הייתי הערב בנתב"ג והגעתי גם לאולם "שחקים" ושם הסתכלתי לעבר מקום החנייה של המטוסים. שם, באזור חניית המטוסים (אזור ה"שרוולים"), ניתן לראות תנועה ערה של כלי-רכב מסוגים שונים, שנעים שם בתפקיד וכך היה גם הערב. בין כלי-הרכב שעברו שם, ראיתי גם אוטובוס מסוג "מרצדס-בנץ O405" עם מרכב ישראלי בצבעי חברת "אל-על". האם מדובר כאן באוטובוס משומש שנרכש על-ידי "אל-על" או שמא מדובר כאן באוטובוס ש"אל-על" הם בעליו המקוריים?
האוטובוס הזה
למיטב הבנתי היה של אגד בעברו.
 
יש 2 כאלה. דני יודע את המספרים שלהם

יש 2 כאלה. דני יודע את המספרים שלהם
ג'קסון- אם אתה רואה אותו היום, שאל אותו. אם לא, אני אשאל. יום טוב לך !!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה