זה עובד גם הפוך
כשאתה קורא מספר אתה רואה נקודת מבט אחת והרבה ממנה, זה יכול להשפיע לרעה, אם הנקודת מבט שאתה קורא היא לא אובייקטיבית(והיא אף פעם לא אובייקטיבית לגמרי, בטח שלא בנושא הזה) שאתה קורא באינטרנט סך הכל יש לך אוסף דעות, מתומצתות פחות מתומצתות יותר , אבל יש לפחות גיוון ספר יכול בקלות לחסום לך את הראייה, זה יכול ליהיות קשה לשמור על פרספקטיבה כאשר הנושא חדש לך. אז אני אומר לקרוא באינטרנט הרבה קודם ספרים אחר כך