Northern Riders באצבע הגליל

razgoren

New member
Northern Riders באצבע הגליל

ביום ששי החם שהיה תכננתי מסלול באיזור שבו נוכל להתקרר הרבה פעמים
את העלייה תכננתי לשעות הבוקר "הקרירות" ואחר כך רק מישור
אם זאת , שעות בוקר קרות לא היו
התחלנו מצומת גומא וטיפסנו על מצוק רמים עד חיבור לסינגל "רמים" של קק"ל בנקודה הדרומית שלו
פה רכבנו בסינגל בכיוון עלייה (שהיתה קשה מאד בגלל החום והלחות)
זו לא פעם ראשונה שאנו רוכבים כאן והעלייה היום היתה אכזרית
מאיזור הרכבל הסינגל מתמתן ואפילו יורד והמסלול הפך קל יותר
מנקודת הירידה של הסינגל לכיוון תל חי קפצנו לביקור במצודת מרגליות ובור המים הנהדר שלה
זה אמנם הוסיף טיפוס קצר בכביש עד המצודה , אבל שווה
בור המים במצודה מדהים
יורדים אליו בסולם של כ 4 מ' דרך חור קטן ואז יש אולם ענק עם קימרונות ובור מים קרים עד כאב
מהמצודה ירדנו חזרה לסינגל "רמים" וירדנו את הירידה הנהדרת שלו עד תל חי - ירידה מושלמת
קק"ל, ככה צריך לעשות בכל סינגל שלכם
מתל חי המשכנו בדרכי מטעים לחניון מעיין ברוך למילוי מים ומשם בסינגל לאורך החצבני וגם טבילה בו והלאה בדרך ליד בית הלל
המשכנו בטיילת מערבה והלאה בדרכי שדות חזרה לצומת גומא

תאור המסלול , מפות ועוד ב :
https://sites.google.com/site/mountainbikeridesinisrael/Home/mtb-israel/go2

רז
 
למעלה