על אחת כמה וכמה - תשארי עם מינולטה
את רוצה להחזיק שני גופים, 505 ועוד אחד, מה את מתכוונת לעשות עם שניים? אם את מתכוונת להסתובב עם שניהם בו זמנית כדי שיהיו לך גמישות וגיבוי, אז קחי גוף נוסף שמשתמש באותן עדשות ובאותם פלאשים, ואז תוכלי להחזיק מגוון גדול יותר של עדשות, בעלות מופחתת ובאיכות גבוהה יותר. למשל, על גוף אחד תחזיקי זום סטנדרטי 28-80, ועל השני עדשה יעודית איכותית יותר כמו prime של 50mm עם מפתח גדול (50mm f1.7 זו עדשה מעולה וזולה) או עדשת מקרו 100mm שהיא קצת יותר יקרה, או טלה, או מה שתרצי. עכשיו אם תרצי להחליף בין העדשות, כי בגוף אחד יש שקופיות ובשני נגטיב למשל, אין שום בעיה. גם אם את מתכוונת להזיק שתי מערכות נפרדות, אחת לך ואחת למישהו אחר, זה מאד נח כשאפשר לשתף עדשות, פלאשים, כבל משחרר ועוד ציוד במשותףלשתי המערכות. לדעתי, קני Dynax5 שעולה על הניקון בהכל ועל הקנון בנקודות (לדעתי), במיוחד כי את כבר מכירה מינולטה. קני גוף בנפרד ועדשה איכותית בנפרד (כי עדשות הקיט בכל המערכות הן די בינוניות מינוס). עם התקציב מאפשר, לכי על Dynax7 ואז כבר יש לך באמת חבילה מעולה.