meytal33

meytal33

מה קורה מיטל אני רואה שהרבה זמן לא היית בפורום, רציתי לשאול אותך איך היה לך בפילת...מחכה לתגובה ממך
 

meytal33

New member
הייי נעמה

היה בסדר אך לצערי לא עברתי -
 
meytal33

יו ממי, הצטערתי לשמוע שלא עברת...מקווה שתישארי פה בפורום..את היחידה שאני מכירה פה עוד איכשהו...אם יהיה לך סבלנות וכח בכלל, אשמח אם תרשמי לי מה היה לך? איזה שאלות למשל...ולמה לא עברת...מקווה שתעני לי ורק שתדעי שכל דבר שקורה הוא קורה לטובה..באמת!
 

meytal33

New member
היי נעמה

מה שלומך? אני מזה מאוכזבת אצלי זה היה שונה . היו קודם כל מבחן באנגלית עם המורה ושני אנשים מאל על ורק אח"כ מבחנים במחשב ודווקא בשלב הקל אני לא עברתי - דווקא באנגלית אני מעולה ואני לא מבינה איך לא עברתי את המבחנים איזה מישהי שהיתה לידי אמרה לי שיצאנו מהמבחן שהיא כל הזמן היסתכלה על מה רשמתי במחשב (העתיקה נראה לי )ואני חוששת שאולי בגלל זה לא עברתי כי גם היא לא עברה אם תרצי אני יכולה לספר ךף ממש במדיוק כי יש לי זיכרון ממש טוב - שיחזרתי כמעט את כל ה40 שאלות של הידע הכללי ויש לי את כל הסדרות החשבוניות שהיו(מזיכרון) אם תרצי תוכלי אפילו ליצור איתי קשר בטלפון שאני אסביר לך בכל אופן בהצלחה
 
למעלה