meytal33
יו ממי, הצטערתי לשמוע שלא עברת...מקווה שתישארי פה בפורום..את היחידה שאני מכירה פה עוד איכשהו...אם יהיה לך סבלנות וכח בכלל, אשמח אם תרשמי לי מה היה לך? איזה שאלות למשל...ולמה לא עברת...מקווה שתעני לי ורק שתדעי שכל דבר שקורה הוא קורה לטובה..באמת!