Maroon 5

the papercut

New member
תשמע כל הזמן היו 80%

ואפילו יותר שהיו פופ כגון לד זפלין הם היו מאוד פופולרים
 

DreamINGG

New member
תראה,

לדעתי יש הבדל גדול מאוד בין הפופ של פעם, לבין הפופ של היום. בעיני לפחות. חוץ מזה, שתמיד מבלבלים בין 2 דברים שזה לגמרי לא אותו דבר: 1. פופ: מהמילה פופולרי. מוזיקה שפופולרית=פופ, אם מחר יקליטו קליפ לאחת היצירות של בטהובן וישמיעו אותה 24/7 בMTV , בטהובן=פופ . 2. פופ: סגנון מוזיקה. כלומר שהשירים יותר קליטים, הפזמון חוזר על עצמו פעמים רבות וכו' . אני אמשיך את הדוגמא שלי ממקודם: אם ישמיעו את בטהובן 24/7 בMTV, אמנם הוא יהיה פופ של ההגדרה הראשונה-פופולרי, אבל הוא לא יחשב כסגנון מוזיקה פופלרי. וזה ההבדה שיש בין להקות של "פעם" לבין להקות עכשוויות. זה פשוט לא אותו פופ. שוב, מנקודת המבט שלי לפחות.
 

DreamINGG

New member
תיקון:

"אמנם הוא יהיה פופ של ההגדרה הראשונה-פופולרי, אבל הוא לא יחשב כסגנון מוזיקה פופלרי" התכוונתי שהוא לא יחשב כסגנון מוזיקה פופי, כלומר סגנון עם סממנים של פופ.
 

hurt heart

New member
מרון 5 טובים...!

אני לא ממש יודעת לשייך אותם לקטגוריה אבל פאק איט, הם טובים ועושים נחמד באוזן.. לי אישית-זה מה שחשוב -רז-
 
למעלה