MARCH MADNESS 2008 : THE FINAL FOUR!

  • פותח הנושא SHNIK
  • פורסם בתאריך

SHNIK

New member
MARCH MADNESS 2008 : THE FINAL FOUR!

חברים, לישון טוב טוב היום, לא לשכוח להכין את המים לקפה הלילה ולהתכונן נפשית כי הלילה זה קורה, הפיינל פור המסקרן בהיסטוריית הNCAA נפתח בסן אנטוניו, ארבעת הקבוצות החזקות ביותר במכללות העונה ניצבות במעמד של להיות או לחדול כשהמטרה : תואר הNCAA הנכסף, סיקור חצאי הגמר : 2:07, UCLA ברוינס (35-3) – ממפיס טייגרס (37-1) מאבק בין שתיים מאולי שתי קבוצות האולאראונד הטובות בליגה, הברוינס של בן הוולנד חוגגים פיינל פור שלישי ברציפות, הם עמוקים מאוד וכמעט לכל שחקן בחמישיה יש מחליף לגיטימי על הספסל, בקו האחורי משחקים שתי בחירות לוטרי צפויות בדראפט הקרוב : דרן קוליסון הרכז ההגנתי הנפלא וראסל ווסטברוק הקומבוגארד האתלטי, ג'וש שיפ הסווינגמן הסניור (מתנדנד בין סוף סיבוב ראשון לתחילת סיבוב שני בדראפט הקרוב) הוא שחקן מגוון עם קליעת חוץ מרשימה, מתחת לסל הם מציבים את לוק רשארד אמבה אמוטה החוסם האתלטי מקמרון וקווין לאב הפרשמן המדהים : הבחור הוא סנטר לבן ורחב, בחור שנותן דאבל דאבל העונה בממוצע ובנוסף בעל יכולות לרכז את המשחק מההיי פוסט, מגבים מתחת לסל אלפרד אבויה הקמרוני ולורנצו מאטה שזכור לאלו שצפו בטורניר אשתקד, מהצד השני עומדים הדרים טים של ג'ון קליפארי, קבוצה שמזכירה מאוד במשחק ובדרך בה היא בנויה קבוצת NBA : מנהל המשחק שלהם הוא דריק רוז, בחור שפשוט יודע לעשות הכל על הפרקט : הוא אתלט, בעל ראיית משחק מדהימה, כח והגנה (אחד השומרים הטובים במכללות כיום), הקליעה שלו טיפה לקויה אבל בשלבי שיפור, לצדו ניצב כריס דאגלס רוברטס, אחד הקלעים הטובים במכללות כיום והסקורר המוביל של הקבוצה, בנוסף הקבוצה מעובה בעוד גארדים מוכשרים כמו דונייל מאק, ווילי קמפ ואנטוניו אנדרסון האתלטי, מתחת לסל אין לטייגרס סקוררים בולטים אלא שחקני הגנה מחוננים : רוברט דוזייר הוא דוגמא אחת אך השוס של הטייגרס הוא ללא ספק הסנטר הסיניור ג'ואי דורסי, הבחור נמוך יחסית (2.05) אך חזק (120 ק"ג) ואתלטי, מוגבל בהתקפה אך ריבאונדר וחוסם עצום, הבחור מזכיר מאוד (מאוד!) את בן וואלאס..., עוזר להם שון טאגרט הנגר. המפתח לנצחון עבור UCLA : לשלוח את ממפיס לקו והרבה, ממפיס זו אחת מקבוצות העונשין החלשות בליגה ועליהם לנצל זאת. המפתח לנצחון עבור ממפיס : לשים את דורסי על קווין לאב, התחושה שלי היא שהסיניור המאסיבי יהרוג את הפרשמן המוביל של הברוינס, לא יתן לו לנשום מתחת לסל. 4:47 קנזס ג'ייהוקס (35-3) – צפון קרוליינה טאר הילס (36-2) מאבק מעניין בין שתי קבוצות שבנויות שונה : הטאר הילס של רוי וויליאמס (שהחליף את לארי בראון כמאמן הג'ייהוקס ב1988 ואימן שם 15 שנים עד 2003 אז עבר לטאר הילס) בנויים סביב מוליך כדור אחד, טיי לוסון שנוהג להכניס את הכדור פנימה לטיילר הנסבורו, כשמבחוץ מחכים קלעים כמו דני גרין ווויין אלינגטון ומצדו של הנסבורו מעבים נגרים כמו דיון תומפסון ואלכס סטפנסון ומרכוס ג'ינרד (שהוא יותר 3 נמוך, אבל ריבאונדר מצויין), לעומת זאת החבר'ה של ביל סלף הם קבוצה מאוזנת יותר שמתבססת על הנעת כדור מהירה ואתלטיות מתחת לסל, אין להם מוביל כדור קבוע בקבוצה כאשר מריו צ'למרס, שרון קולינס וראסל רובינסון מתחלקים בינם לבין עצמם במלאכה (תמיד שניים מהם על הפרקט) ובקליעות החוץ, ברנדון ראש (האח של קארים) הוא סווינגמן אתלטי וחזק שמשתלב יפה בהגנה ובהתקפה ומתחת לסל אלו דריל ארתור ודרנל ג'קסון, שני שחקנים אתלטיים אך מוגבלים התקפית וסשה קאון הסנטר הענק (2.14) מסיביר, בחור גדול מימדים אך כבד ואיטי מבצעים את העבודה. המפתח לנצחון עבור הג'ייהוקס הוא לחנוק את הנסבורו, לשלוח את הנינג'ות ארתור וג'קסון לסגור אותו ולהסתמך על זה שבמצבים כאלה להנסבורו יש נטיה להכנס עם הראש בקיר. המפתח לנצחון עבור הטאר הילס הוא לצופף את המשחק מבחוץ על מנת למזער את הנזק משלוש (יש שם 4 קלעי שלשות יציבים : קולינס, צ'למרס, רובינסון וראש). אני אהיה כאן הלילה, מקווה שגם אתם, שיהיה לנו אחלה יום! שניק.
 
לילה גדול

אני רוצה לראות את דורסי ב nba, יש לו גוף שמוכן כבר למאבקים הפיזיים הערכה שלי - הגיע הזמן שממפיס תעשה את זה, רוז ודגלאס יהיו יותר מדי עבור הברואינס הנסברו זכה בתואר שחקן השנה של AP. לא יודע מה זה אומר וכמה עוד תארים מחולקים... הוא יעשה את שלו, השאלה מה האחרים יתרמו. משחק אינטנסיבי בטוח יהיה, וקרולינה מאוד בטוחה בכוחה
 

Malcolm X

New member
סורוקה תותח על

יש גם פריוויו של הגורו של סורוקה, מר.מנחם לס... http://www.hoops.co.il/index.asp?page=ViewArticale&id=1233 |סלינק| אני בעד דריק רוז. מדהים איך הם הביא קבוצה בינונית לשלב כה מאוחר. אני צופה משחקים עם הרבה "דם" וסביר להניח שאחד המשחק גם יגיע להארכה
 

SHNIK

New member
תיקון טעות חשובה (בקשר לשעות המשחקים)

קחו שעה אחת אחורה בכל אחד מהמשחקים (המשחק הראשון ב1:07, השני ב3:47) שניק.
 

QuickSilverAviv

New member
פיינל פור מאוזן לחלוטין, משהו מדהים!

אני מת שצפון קרוליינה תיקח, כי הנסבורו פשוט מלך(האובר-אצ'יבר הכי גדול שאני ראיתי) וכי זו מכללה שמשחקת באופן מסורתי כדורסל טוב ושולחת שחקנים מצויינים ל-NBA.
 
עכשיו הגמר האריס-לופטון

מזוכי העבר סטיב נאש! ווסלי פרסון גייסון טרי סטיב נובאק
 

SHNIK

New member
חצי ראשון : UCLA ברוינס - ממפיס טייגרס

מתחיל עוד מס' דקות. שניק.
 
32-27 לממפיס 4 דקות למחצית

ראסל ווסטברוק הוא בערך היחיד שמתפקד ב-UCLA עם כמה וכמה מהלכים יפים ו-11 נק'. מהצד השני רוז עם 10 נק' ודאגלאס רוברטס עם 8 נק' מובילים את ממפיס ליתרון. ואחלה משחק דרך אגב!
 

SHNIK

New member
4 דקות לסיום המחצית

משחק די שכונתי עם בחירת קליעות רעה ואחוזי קליעה רעים לשני הצדדים, ממפיס עד כה מובילים קלות גם באיכות וגם בתוצאה 32-27, מי שעושה את ההבדל מבחינת הטייגרס זה היתרון מתחת לסלים (17-11 בריב') אותו מנהיגים ג'ואי דורסי (0 נק', 8 ריב' וחס') ושון טאגארט (7 נק' ו5 ריב'), כ.ד.ר עם 10 נק' (80% שדה) ודריק רוז עם 8 נק' ו2 אס' עד כה, מנגד מרשים ראסל ווסטברוק עם 9 נק' (66% שדה) ו2 אס', קוליסון רע מאוד עד כה ולאב נראה חוור כאשר ג'ואי דורסי ורוברט דוזייר לוחצים אותו בפנים. שניק.
 

SHNIK

New member
סיכום מחצית

ממפיס טייגרס 38 - UCLA ברוינס 35 עד המחצית קווין לאב כנראה קרא את מה שכתבתי עליו פה אז הוא דאג להשתפר מעט (ריב' הגנה חשוב, שני סלים נוספים) והוא עומד כרגע על 10 נק' (50% שדה) ו4 ריב', ווסטברוק ממשיך להיות הברוין המצטיין על הפרקט עם 11 נק' (62%) ו2 אס'. מנגד מובילים כ.ד.ר (כריס דאגלאס רוברטס, אבל למי יש כח לכתוב כל כך הרבה?) עם 13 נק' (72% שדה) ורוז עם 11 נק' ו2 אס' בסקור וג'ואי דורסי עם 8 ריב' וחס' אחת (וללא נק) בהגנה. הברוינס יכולים להיות מרוצים שלאחר מחצית בה הם באמת היו חלשים יחסית הפער הוא נמוך יחסית ושקיימת להם האפשרות לחזור ולהשתלט על המשחק במחצית השניה. שניק.
 

SHNIK

New member
הטייגרס לא מצליחים לברוח

הובילו כבר ב11 קודם אך כעת (13 וחצי דקות לסיום) מובילים רק 50-45, קוליסון התחיל לנהל את המשחק (4 אס' כבר) ולהלחם בהגנה ולאב ואמבה אמוטה מתחת לסל, ווסטברוק כבר עם 15 נק'. מצד שני כ.ד.ר ממשיך להוביל עם 17 נק'. שניק.
 

SHNIK

New member
הנה זה בא

זה מסוג המשחקים בו ניתן להבדיל בין נביאי שקר לנביאי אמת (-: הטייגרס בורחים סוף סוף ונותנים את הפוש לקראת הסוף, הברוינס מאבדים כוון, מחטיאים ומאבדים התקפה אחר התקפה וכעת קוליסון שסיים משחק נוראי פשוט (שעלול לעלות לו ביוקר בדראפט) יוצא מהמשחק עם 5 עבירות, מנגד המשולש המנצח של הטייגרס לא עוצר : כ.ד.ר עם 24 נק', רוז עם 17 נק', 8 ריב' ו3 אס' בולטים בהתקפה וג'ואי דורסי שר ההגנה (משחק עצום!) עם 13 ריב' ו2 חס' (עדיין ללא נק') מתעלל בלאב, הטייגרס מובילים 63-52 3 דקות לסיום ונראים על הדרך הבטוחה לגמר. שניק.
 
למעלה