לפני חודשיים קבלתי מעבד מזון של קנווד
השתמשו בו פעם אחת ואכסנו. מה שקרה הוא שהמנוע שלו היה מאוד חלש כך שבהכנת בצק שזקוק ללישה ארוכה יותר, המנוע התחמם במהירות. שלא כמו במג'ימיקס, אין לו סידור שהוא פשוט מפסיק להתקררות ואז אפשר להמשיך. הייתי צריכה לעבוד עם יד על ה'דופק שלו' כדי שלא ישרף. מה גם שהתושבת של הסכינים נמוכה כל כך, שהחומרים חדרו מבעדה אל המוט ואז הוא עבד קשה יותר, התחמם מהר יותר ומן הסתם, אבדתי חלק מהבצק
מאותו יום והלאה יקרא שמו בישראל 'מעבד המזון המאוכסן'. התלבטתי רבות בעניין המיקסר/מג'ימיקס והחלטתי על המכשיר שאני מכירה כבר 25 שנים (היו לי שניים לפני החדש. כ"א החזיק למעלה מ-10 שנים והוחלף מפני שהצרכים השתנו) ושמעולם לא נזקק לתיקון. סוס עבודה רציני. השיפור של 3 קערות בגדלים שונים מאוד משמעותי, שלא לדבר על חוזק המנוע. אני משתמשת אתו להכל. כולל הקצפה, בצקים, טחינה, גירוד ירקות. הוא עושה הכל למעט חלונות ותריסים (וזה באמת חבל כי אני שונאת!). הבעיה היחידה הוא המשקל של הדגם הספציפי הזה אבל נמצא מקום עבורו על השיש כך שגם זאת כבר לא בעיה
