kitchenaid

נעלא

New member
kitchenaid

שלום. מעונינים לקנות kitchenaid, אבל יש כל מיני...יש המלצות??? חשוב לי שיהיה נוח לתפעול. והאם מישהו קנה במקום זול? תודה נעלא..
 

Tami661

New member
השבוע קניתי את השלישי שלי אחרי שאת

ה-KMIX שקניתי לפני שנה נתתי מתנה לגיסי (זה לא שאני כל כך טובה... זה פשוט שלא אהבתי אותו). יש מבצע בחנויות האאוטלט של ניופאן, כל מי שברשותו קו טלפון של בזק (נו, באמת... לא מצאו משהו מקורי יותר?
) נהנה מ-15% הנחה. יצא ששילמתי על חדש 1530 ש"ח. את כמובן יכולה לרכוש גם במחיר זול יותר (יש כפל מבצעים!) מיקסר מחודש או מתצוגה. אני קניתי בניופאן ברח' רוז'נסקי באז"ת ראשל"צ, אבל כמובן שיש להם עוד סניפים (גוגל יעזרו לך למצוא אותם) בהצלחה
 

פינקי33

New member
אז על מה ממליצות כאן האופות/בשלניות?

קיצ'נייד או KMIX??? אני מתכננת לקנות (בעוד כמה חודשים) ולא יודעת מה לבחור....
 

net the jet

New member
אני ממליצה על קיטשן אייד, יש לי אחד כבר 13

שנים, מאד מרוצה, קל לתפעול, לניקוי, אמין וחתיך!
 
קניתי קנווד חצי תעשייתי

קניתי את הגדול יותר,כדי שאוכל לאפות כמויות גדולות בנוחיות וזה התברר כטעות. הכי מעצבן שאין לו ידית (מה ההגיון,אלוהים יודע?). חוץ מזה שהוא נורא מרעיש. אמא שלי קנתה את קיצ'ן אייד והוא אחלה.
 

טליאמתי

New member
כרגיל, אני יוצאת פושטית../images/Emo7.gifאני היחידה שמעדיפה

מעבד מזון? אני עובדת עם מג'ימיקס כבר שנים ומרוצה מאוד. לפני שבועיים קבלתי ליום ההולדת (ע"פ בקשתי כמובן) מג'ימיקס חדש ומקסים, עם קערה ענקית ומנוע חזק. עכשיו המאפיה עובדת ביעילות רבה. הבוקר הכנתי את הלחמניות של תמיש-2 מרשמים יחד- קטן עליו:) כנ"ל לגבי הלחם של בראל.
 

טליאמתי

New member
איזה כייף:) ישר נרגעתי...../images/Emo8.gif

ושתדעי לך, הוא גם חתיך. קצת כבד אבל ככה אני אוהבת אותם
 

net the jet

New member
אני עשיתי שטות לפני שנה+.... הלכתי במטרה

לקנות מג'ימיקס. האמת, התלבטתי בינו לבין מעבד של קוויזינארט ( שרציתי יותר, כי הוא לא כבד כמו המג'ימיקס, אבל הרבה יותר יקר ) בסופו של דבר לא ברור לי איך שיכנעו אותי בחנות לקנות מעבד מזון של פיליפס. אני מקללת את הרגע. הקערה גדולה מדי, הוא אמנם קל מאד ( אפילו מדי ) במשקל, אז יש לו מין ואקומים כאלו שלא יזוז על המשטח, וזה מעצבן אותי לנתק אותו כשאני צריכה להחזיר למקום. הוא יותר מדי "פלסטיקי" בשבילי.. כמעט ולא נוגעת בו
צריכה באמת להעביר אותו הלאה ולקנות לי משהו אחר במקום. למרות שבגדול אני משתמשת במעבד מזון רק עם הלהב המסוכנת לעיבוד בצק פריך. לא קוצצת איתו כלום, התרגלתי עם בכין טובה כבר שנים ופשוט מתעצלת להרכיב, אח"כ לשטוף...
 

טליאמתי

New member
לפני חודשיים קבלתי מעבד מזון של קנווד

השתמשו בו פעם אחת ואכסנו. מה שקרה הוא שהמנוע שלו היה מאוד חלש כך שבהכנת בצק שזקוק ללישה ארוכה יותר, המנוע התחמם במהירות. שלא כמו במג'ימיקס, אין לו סידור שהוא פשוט מפסיק להתקררות ואז אפשר להמשיך. הייתי צריכה לעבוד עם יד על ה'דופק שלו' כדי שלא ישרף. מה גם שהתושבת של הסכינים נמוכה כל כך, שהחומרים חדרו מבעדה אל המוט ואז הוא עבד קשה יותר, התחמם מהר יותר ומן הסתם, אבדתי חלק מהבצק
מאותו יום והלאה יקרא שמו בישראל 'מעבד המזון המאוכסן'. התלבטתי רבות בעניין המיקסר/מג'ימיקס והחלטתי על המכשיר שאני מכירה כבר 25 שנים (היו לי שניים לפני החדש. כ"א החזיק למעלה מ-10 שנים והוחלף מפני שהצרכים השתנו) ושמעולם לא נזקק לתיקון. סוס עבודה רציני. השיפור של 3 קערות בגדלים שונים מאוד משמעותי, שלא לדבר על חוזק המנוע. אני משתמשת אתו להכל. כולל הקצפה, בצקים, טחינה, גירוד ירקות. הוא עושה הכל למעט חלונות ותריסים (וזה באמת חבל כי אני שונאת!). הבעיה היחידה הוא המשקל של הדגם הספציפי הזה אבל נמצא מקום עבורו על השיש כך שגם זאת כבר לא בעיה:)
 

net the jet

New member
היה לי בראון שקיבלתי לחתונה ושימש אותי נפלא

עד שנשברו חלקים לאט לאט והתרגלתי לעבוד בלי.... המכשיר שהכי הייתי רוצה זה מעבד כמו המינימאג'ימיקס, רק שהמחיר שלו כל כך גבוהה שאולי שווה להשקיע כבר בגדול
 

Tami661

New member
תיכף תקראי בשרשור המתכונים למה את לא יוצאת

פושטית... למרות ש... מה אומר לך? קשה... פשוט קשה לעבוד בלי מיקסר טוב (אבל לא בלתי אפשרי לחלוטין, מה שלא עושה המיקסר - עושה כוח הרצון
)
 
למעלה