KiTARO

SickBar

New member
KiTARO ../images/Emo29.gif

>ההודעה מפורסמת באישור מנהל הפורום (אילן)< שבוע טוב לכל קוראי הפורום. ברצוני להציג פרויקט שלי ושל אחי שהוקם בקניון חיפה. מדובר בחנות מיסטיקה ומסתורין בשם KiTARO שהוקמה כמרכז שמטרתו יצירת מקום לאנשים שאוהבים וחיים את התחום. החנות מציעה חלוקים וקריסטלים, קלפי טארוט וספרות וכמו כן (לאלו שאוהבים) פסלונים של פיות דרקונים ויצורים קסומים אחרים, חלקם בייבוא בלעדי שלנו ותכשיטים קלטיים מיוחדים. את החנות פתחנו שבוע שעבר ויש בה פינת ישיבה בה יכולים אנשים לשבת וסתם ליהנות משיחה עם אחרים בתחום, קריאה וכדומה. כמו כן בימי שבת בבוקר אנחנו מעוניינים לעשות הרצאות בנושאים שונים. אחד הדברים שחשובים לנו הוא שהחנות תהפוך לבית לכל מי שאוהב את התחום ולכן אנחנו יותר מפתוחים להצעות שיש לכם. אנחנו נמצאים בקשר כעת עם הוצאות מחו"ל ולכן אם יש ספרים שמעניינים אתכם נשמח לקבל שמות ולפעול בכדי להביאם לארץ. החנות נמצאת בקניון חיפה, קומה עליונה (מול טויס אר אס) וניתן גם למצוא אותנו באינטרנט בכתובת www.KiTARO.co.il ובטלפון 04-8503232.
 

shining moon

New member
פששש קבלו ח"ח איזו השקעה../images/Emo8.gif

הייתי שמחה לבוא אבל חיפה???זה נורא רחוק ברגע שאני יוכל להגיע לחיפה אני מבטיחה לבוא לבקר
 
זה דברים כאלה שגורמים לי

להתעצבן על זה שאני גרה כל כך רחוק מחיפה... למה הכל בחיפה? למה?? טוב נו.. אני אסבול בשקט..:)
 

Tatu4Taty

New member
הכל בחיפה?!

הלוואי... כמעט ואין כלום בחיפה... חנות מעניינת ד"א.. שווה בהחלט כמה ביקורים :)
 

uri_raz

New member
הנה קישור תקין

לאור העובדה שהקישור בהודעה המקורית תקול האתר נמצא ב http://www.kitaro.co.il, והוא מצריך flash ומסך ברזולוציה גבוהה, שזה די מעצבן.
 

dopey_wizard

New member
ברכות לחנות החדשה..

קודם כול, כול הכבוד שפתחתם חנות שמטרתה היא לא רק להרוויח כסף אלה גם לתת גישה למוצרים שהגישה אליהם קשה יחסית (ספרים להזמנה.. מצויין!) וגם יצירת מקום לאנשים כמונו, זה עוד יותר מצויין, אני בספק אם יש עוד חנויות כאלה ואני שמח מאוד שאני מכיר אחת עכשיו, בזכותכם.. עכשיו, החנות היא בחיפה.. אממ.. העיר הראשונה שגרתי בא (במשך שבוע) כשעליתי לארץ... מאז לא ביכרתי שם, הנה הזדמנות לבקר... אתם פתוחים להצעות שלנו? מצויין.. יש לי הרבה הצאות.. ואני בטוח שלרבים אחרים גם יש.. כשאבקר בחנות, בהזדמנות הראשונה שאני יצליח לארגן נסיעה לחיפה אני יבקר בחנות ואשמח לדבר ולהציע כמה דברים.. חוץ מזה.. מול טוייס אר אס.. רשמתי!.. נתראה בקרוב אני מקווה.. דוד
 

SickBar

New member
תודה רבה על האיחולים

של כולכם
כמו שציינתי, אנחנו פתוחים להצעות ונשמח לראות אתכם ואתכן כאן. יום טוב. זיו.
 

L e s t a t

New member
ברכות על החנות ../images/Emo13.gif

אם יצא לי אי פעם להגיע לחיפה (שרחוקה ממני), אגיע לחנות.
 
למעלה