Inspiron 1520 מארה"ב

sprqy

New member
Inspiron 1520 מארה"ב

קניתי DELL 1520 ואני מתלבט אם כדאי לשלוח לארץ או לחכות עד שאיזה דוד יגיע משם? (יקח זמן) אני רואה שמע"מ זה 15% אז זה לא נורא על 1150$ שהמחשב עלה השאלה שלי אם הם מחשבים את זה על המחיר בארץ או על המחיר שאני שילמתי על הנייד? האם ישנם עוד תוספות תשלום ובעיות שיכולות לקרות? אשמח לקבל תשובות
 

RoyBO

New member
זה לא מע"מ , יקחו לך מס מכס

אני חושב שמעל 100 או 200 דולר לוקחים מכס. זה לא ייצא לך משתלם.
 

sprqy

New member
אתה בטוח שיש מכס??????

קראתי בכל מקום שיש רק מעמ על מחשבים ניידים אתה אומר שיש גם מכס וגם מע"מ????? מישהו בטוח יודע???
 

sprqy

New member
מה זה בטבלה:

http://62.219.95.10/misimmeruk/taxesconc.aspx מחשב נישא 15.5% - מה זה? מע"מ לא? אין מכס על מחשבים נראה לי!
 

sprqy

New member
למישהו יש תשובה?

יש מכס על ניידים או רק מע"מ? האם יש הגבלה של 1000$על שווי החבילה?
 

Jan22

New member
על ניידים אין מכס - יש מע''מ 15.5% !

לפי חוק אתה משלם 15.5% על מחשב נייד שנקנה בחו''ל.
 

sprqy

New member
תודה רבה!

ונראה לי שההגבלה ל1000$ זה על פרט משולב (אין לי מושג מה זה) ולא על יבוא אישי. אני אשלח לארץ את הנייד ומקווה שהכל יעבור בשלום...
 

kitt

New member
שים לב שאתה משלם מע"מ על מחיר המוצר (ואם

לא מוצא חן בעיניהם המחיר יש הם מחירון משלהם שהוא הקובע) וגם על המשלוח.
 

sprqy

New member
באמת?

זה מה שחסר לי, יגידו לי שהוא עולה 2000$ ולא 1000$... אבל אני לא חושב שיעשו בעיות כי זה מחשב מ dell outlet (מחודש) כן אני יודע שהמע"מ מחושב גם על מחיר המשלוח...
 
למעלה