Inspiron 1520 מארה"ב
קניתי DELL 1520 ואני מתלבט אם כדאי לשלוח לארץ או לחכות עד שאיזה דוד יגיע משם? (יקח זמן) אני רואה שמע"מ זה 15% אז זה לא נורא על 1150$ שהמחשב עלה השאלה שלי אם הם מחשבים את זה על המחיר בארץ או על המחיר שאני שילמתי על הנייד? האם ישנם עוד תוספות תשלום ובעיות שיכולות לקרות? אשמח לקבל תשובות
קניתי DELL 1520 ואני מתלבט אם כדאי לשלוח לארץ או לחכות עד שאיזה דוד יגיע משם? (יקח זמן) אני רואה שמע"מ זה 15% אז זה לא נורא על 1150$ שהמחשב עלה השאלה שלי אם הם מחשבים את זה על המחיר בארץ או על המחיר שאני שילמתי על הנייד? האם ישנם עוד תוספות תשלום ובעיות שיכולות לקרות? אשמח לקבל תשובות