Import charges ?!?!?!?!?!?
מזמן לא קניתי באיביי מוצר שהמחיר שלו גבוה (בסביבות ה1000 שח) ומסתבר שיש משהו שאני לא מכירה-
Import charges
ניסיתי לשאול את המוכרים מה זה ואם זה תמיד לתשלום אבל אין מענה...
אז מה זה אומר? זה מיסים שחייבים לשלם? זה אומר שבמכס בישראל זה לא יעצור במידה ושילמתי את זה?
ושאלה נוספת לגבי זה, איך הם קובעים את המחיר הגבוה הזה? (אם זה רק עניין של המכס בישראל אז אני יודעת שגבייה על מוצר כזה היא רק המע"מ 17% אבל המחיר שלהם הוא בסביבות המאה דולר מיסים...)
תודה על המענה!!
מזמן לא קניתי באיביי מוצר שהמחיר שלו גבוה (בסביבות ה1000 שח) ומסתבר שיש משהו שאני לא מכירה-
Import charges
ניסיתי לשאול את המוכרים מה זה ואם זה תמיד לתשלום אבל אין מענה...
אז מה זה אומר? זה מיסים שחייבים לשלם? זה אומר שבמכס בישראל זה לא יעצור במידה ושילמתי את זה?
ושאלה נוספת לגבי זה, איך הם קובעים את המחיר הגבוה הזה? (אם זה רק עניין של המכס בישראל אז אני יודעת שגבייה על מוצר כזה היא רק המע"מ 17% אבל המחיר שלהם הוא בסביבות המאה דולר מיסים...)
תודה על המענה!!