Import charges ?!?!?!?!?!?

ronit1985

New member
Import charges ?!?!?!?!?!?

מזמן לא קניתי באיביי מוצר שהמחיר שלו גבוה (בסביבות ה1000 שח) ומסתבר שיש משהו שאני לא מכירה-
Import charges
ניסיתי לשאול את המוכרים מה זה ואם זה תמיד לתשלום אבל אין מענה...
אז מה זה אומר? זה מיסים שחייבים לשלם? זה אומר שבמכס בישראל זה לא יעצור במידה ושילמתי את זה?
ושאלה נוספת לגבי זה, איך הם קובעים את המחיר הגבוה הזה? (אם זה רק עניין של המכס בישראל אז אני יודעת שגבייה על מוצר כזה היא רק המע"מ 17% אבל המחיר שלהם הוא בסביבות המאה דולר מיסים...)

תודה על המענה!!
 

Amiram_e

New member
global shipping program

מדובר על אופציה שמאפשרת למוכרים מארה"ב לשלוח כל העולם דרך מרכז הפצה של איביי בקנטקי.
המוצרים מגיעים למקום אחד ומשם מופצים לכל העולם.
מבחינת המוכר איביי לוקחים אחריות על הכל כולל תלונות, טיפול בלקוח.
המחיר משלוח והמכס ניקבע על ידי איביי ולא על ידי המוכר. מבחינתו זה פרמטר שאינו תלוי בו.
חשוב לציין שלא כל המוכרים משתמשים באופציה זו. יש כאלה ששולחים רגיל.
את יכולה למיין על פי מחיר ולחפש מוכרים יותר זולים שלא נמצאים בתוכנית, או לקנות ממוכר שלא בארה"ב.
מבחינת היתרונות, את משלמת מראש את כל ההוצאות כולל מכס והמוצר מגיע אליך הביתה עם שליח.
תעשי את השיקול. זה הכל תלוי במחיר המוצר והסיכוי שיעצר במכס.
 
למעלה