י ל ד ת י !!!

טולילול

New member
../images/Emo95.gif י ל ד ת י !!!

מצטערת מאד שפספסתי את המפגש (בטוחה שיש שרשור שהיה מדהים) אבל זה באמת נבע מסיבה מוצדקת
. ביום ראשון בשעה 21:28, נר ראשון של חנוכה, נולד הנס הפרטי שלנו, יאיר, אח לאורי. היתה לידה מדהימה - תוך שעה וחמישים מהרגע שנכנסנו לחדר הלידה, נולד הפלא, בלידה נהדרת ללא אפידורל- כמו שרציתי. לא אומר שלא היה כואב - היה כואב בהחלט והיה שלב שבו צעקותיי ככל הנראה העירו חצי תל אביב - אבל היה שווה. זהו, מצטרפת לאמהות לשניים (ויותר כמובן) כאן בפורום, בטוחה שיהיה לי הרבה ללמוד מהן. מתרגלים חזרה לא לישון בלילה
אבל גם לריח הממכר של תינוק חדש...
 

יה-יה

New member
היי, זה בדיוק מה שקרה לי במפגש הקודם!

כנראה שלידה בזמן מפגש עושה טוב ליולדות. מזל טוב
יה-יה, שלא נכנסה להריון בשנה האחרונה, במיוחד כדי לא לפספס את המפגש
 

shlala1

New member
מזל טוב ../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif

 

מיטל 1103

New member
../images/Emo65.gif../images/Emo23.gif../images/Emo47.gifמזל טוב איזה כייף

שיהיה המון זמל טוב, ותאגרו ים כוחות, כי נכון שלא ישנים בלילה וקר לקום מהמיטה אבל ה כ"כ שוים כל תזוזה שלנו שזה מדהים.
 

ר ע נ נ ה

New member
תתמכרי חופשי ומזל טוב!

כמה מהר שזה עובר. רק אתמול באחת מאלף ההתעוררויות של אלון, חשבתי איך הייתי רוצה שהוא ישאר כזה קטן עוד קצת, למרות הקושי, תהני מכל רגע!
 

lionats

New member
איזו בשורה-נס חנוכה משמח!

מזל טוב ורק אור ואושר מיאיר הקטן (וגם מאחיו הגדול...) שתרגישי טוב ובכלל שתתמלאי באהבה וכיף...
 

gallish

New member
מזל טוב../images/Emo70.gif../images/Emo65.gif

תהני משניהם, ואנחנו כאן כשתצטרכי
 
טולי ../images/Emo49.gif יקירה!!!

נשמע באמת חויה מדהימה. ו... יקירתי שמה זה לגיטימי לצעוק
מאחלת לך פוסט קל וגידול קל גם. וכמובן... ברוכה הבאה למועדון!
 
למעלה