../images/Emo95.gif י ל ד ת י !!!
מצטערת מאד שפספסתי את המפגש (בטוחה שיש שרשור שהיה מדהים) אבל זה באמת נבע מסיבה מוצדקת
. ביום ראשון בשעה 21:28, נר ראשון של חנוכה, נולד הנס הפרטי שלנו, יאיר, אח לאורי. היתה לידה מדהימה - תוך שעה וחמישים מהרגע שנכנסנו לחדר הלידה, נולד הפלא, בלידה נהדרת ללא אפידורל- כמו שרציתי. לא אומר שלא היה כואב - היה כואב בהחלט והיה שלב שבו צעקותיי ככל הנראה העירו חצי תל אביב - אבל היה שווה. זהו, מצטרפת לאמהות לשניים (ויותר כמובן) כאן בפורום, בטוחה שיהיה לי הרבה ללמוד מהן. מתרגלים חזרה לא לישון בלילה
אבל גם לריח הממכר של תינוק חדש...
מצטערת מאד שפספסתי את המפגש (בטוחה שיש שרשור שהיה מדהים) אבל זה באמת נבע מסיבה מוצדקת