היי לכולם

all you wanted

New member
../images/Emo95.gifהיי לכולם

היי קוראים לי מור.... ואני בת 14 ואני מזה מתה להצטרף לפה בעיקרון כתבתי פה רק הודעה אחת וזה לחברה שלי... בקיצור אני דיי חדשה פה........ ונורא אהבתי על מה אתם מדברים פה, והחלטתי להצטרף...אז בקיץ קץ היי ואני מקווה שיצא לי לדבר פה הרבה!!!!!!!!
אוהבת מור
 

Pink Punk Girl

New member
../images/Emo11.gifאין כניסה לילדות גבוהות../images/Emo18.gif

חחח .. סתם סתאאאאאם
אל תדאגי מור אני אדאג לך
אולי תספרי לנו קצת על היחסים שלך עם הורייך
.. בכל מקרה אני בטוחה שיהיה לך כייף פה
שיר
 

all you wanted

New member
../images/Emo28.gifלשירוש!!!!!!../images/Emo85.gif

שיר מזה צריך להיות!!!!!!!!!!!!!!!!! אני לא גבוהה
לידיעתך!!!!!! אני רק גבוהה לעומתך!!!!! בכחל מקרה תודה!!!!!!!
מתה עליך ואם בא לך לדבר תקשרי אלי!!!!!!!!!
אבל אני באימון
ב7 אז תקשרי לפני 7 או אחרי 8 וחצי!!!!!!!!
 

Pink Punk Girl

New member
../images/Emo46.gif

את רומזת שאני נמוכה ?!?!?!?!?! אני לא נמוכה !! פשוט אתם גבוהים !! יש הבדל !! אבל חכי חכי אני עוד אעבור אותך ..... ואת כולם !!!
 
למעלה