../images/Emo28.gifלשירוש!!!!!!../images/Emo85.gif
שיר מזה צריך להיות!!!!!!!!!!!!!!!!! אני לא גבוהה
לידיעתך!!!!!! אני רק גבוהה לעומתך!!!!! בכחל מקרה תודה!!!!!!!
מתה עליך ואם בא לך לדבר תקשרי אלי!!!!!!!!!
אבל אני באימון
ב7 אז תקשרי לפני 7 או אחרי 8 וחצי!!!!!!!!