../images/Emo151.gif
חחחח יופי אני שמחה שאני מצחיקה אותך! ואני מקווה שאתה לא סתם אומר לי שאני מצחיקה כי זה ממש מעליב כי תראה זה באמת בא מהלב או מהמוח או לאדעת מאיפה מה שאני אומרת אני לא חושבת הרבה אני פשוט אומרת ואז זה יוצא באמת מצחיק.. כי תראה יש אנשים שאומרים דברים שהם חושבים עליהם יותר מדיי לפני שהם אומרים אותם ואז זה לא יוצא מצחיק כי זה לא בא להם בטבעיות.. מבין? יופי אין לי כווח להמשיך...ולא חובה לקרוא את זה גם...! די אני חופרת...