אפשר בעזרת אהבה,כך אפשר לחדש את ה"מאגרים" והבן אדם יכול להחזיר לעצמו את המאגרים. לכן איני עוזר למי שלא אומר לפחות "תודה" כי אחרת זה ביזבוז זמן ואנרגיה. שמתי לב ששאלתה את דנה.
... בכלל , יש בכל אחד אין סוף אהבה זה לא שהיא נגמרת פתאום יום אחד ...... וגם עם משהו מבואס שלא מחזירים לא אהבה והוא הרוס ושבור ולא יכול (לפחות לזמן מסויים) לאהוב לא אומר שאין בו יותר דבר.... בקיצור הבנתם למה אני מתכוון (זה פשוט לא הגיוני). (הודעה זו לא הובאה בשביל להעליב אף אחד אלא בשביל שיחשבו שנית על מה שהם כותבים) אור ואהבה ,שימי.