חרם צרכנים על רוזן & מינץ

nonis

New member
../images/Emo91.gif חרם צרכנים על רוזן & מינץ

למרות שהחנות איננה חנות הבית שלי, לצערי מידי פעם הייתי קונה שם ציוד. גם הייתי מוביל לשם חברים שהתעניינו בקניית אופניים. אבל יותר כף רגלי לא תדרוך שם. למתעניינים הנה מהלך העיניינים שהובילו אותי להציע לכם להצטרף לחרם (המשיכו לקרוא בתגובות שלי להודעה זו). אמנון שחם
 

nonis

New member
פרק א: קניתי Trail Rate

קניתי באינטרנט Trail Rate של NiteRider. באותו הזמן המוצר לא היה בארץ (במלאי?) כך שלא היתה התלבטות היכן לקנות. כשהגיע הפנס תפס הכידון היה שבור. מכיוון שלחלק יש life time warrenty ונודע לי שיש תמיכה למוצר ע"י Rosen & Meentz פניתי אליהם בבקשה שיחליפו. זה חלק קטן מפלסטיק והייתי בטוח שהם יתנו לי אותו במקום. לא כך חשבו Rosen & Meentz. הם ביקשו שאשלח להם את פרטי הקניה עם החלק. כך עשיתי. שבועיים הם החזיקו אותו בטענה שהם לא מצריכים לקבל אישור להחלפה מהיצרן. לבסוף התייאשתי וביקשתי שיחזירן לי את החלק והמסמכים. צלצלתי ל-NiteRider בעצמי ולהפתעתי הם ענו בנסיון ראשון. תארתי את הבעיה ומיד הם שלחו לי אקפרס תפס חדש. תוך שלשה ימים הוא היה אצלי בבית.
 

nonis

New member
פרק ב: הבטריה לא נטענתו

שוב נאלצתי לצלצל ל-NiteRider ולבקש החלפה. גם הפעם השרות היה מעולה. בעזרת מס' המוטבע על המטען והבטריה הם זיהו שהחלקים עדיין תחת אחריות (90 יום). הם הציעו או שאשלח להם את החלקים הפגומים או שאעזר ב-distributer שלהם בארץ. מכיוון שכבר ידעתי עם מי יש לי עסק ביקשתי ישלחו פקס ל Rosen & Meentz ויבקש מהם לבצע את ההחלפה. הפקס נישלח וזה לשונו המדויקת: This letter is NiteRider’s confirmation to exchange a defective Trail Rat System for Mr. Amnon Shaham with a new replacement Trail Rat System. A replacement Trail Rat system has been shipped out at no charge for you to return to your inventory along with the warranty mounts you’ve requested. If you have any questions or concerns, please contact Davilynn Bontz at NiteRider – (800) 466-8366 option 4 or Nick Onate at ext. 116. A copy of the e-mail correspondence with Rosen & Meentz regarding this exchange is attached for your records. Thank you for your assistance in providing quality customer service to our consumers. Respectfully, Davilynn Bontz Customer Service Representative NiteRider Lighting Systems
 

nonis

New member
פרק ג: R&M דורשים 300 ש"ח

הגעתי לחנות של Rosen&Meents וחשבתי שבעזרת הפקם זה יהיה פשוט אך לא הערכתי נכון את הנחישות שלהם. תמורת שרות התיווך הם דרשו לא פחות מ-300 ש"ח שזה 66$. למי שלא בעיניינים פנם חדש כזה נימכר כעט בארה"ב ב-$79. אין גבול לחוצפה.
 

nonis

New member
פרק ד: עוד טלפון ל-USA

בצר לי צלצלתי שוב ל-NiteRider. סיפרתי להם את מעללי ה-distributer שלהם. NiteRider לא הבינו מדוע העיניינים מתגלגלים כך ושלחו מכתב הבארה: I just received this email back from your customer Amnon Shaham in Israel. I am confused about the fee that you want to charge him. We were going to ship the replacement item free at no charge to you. If you need us to send this to another location we can do that. Please send me the address to which I can ship these items to you. Please let me know if you have any concerns. This is not a normal procedure for us. We were trying to take care of the situation without having Amnon having to ship his TrailRat back to us since this was a manufacturers defect. Please exchange these systems and dispose of the defective one. Thanks for your help with this situation. Best Regards, Nick Onate Account Manager / International Sales NiteRider Technical Lighting Systems
 

nonis

New member
R&M מתעקשים

הפעם לא מיהרתי לחנות. צלצלתי אל נציג השרות שלהם עבור מוצרי NiteRider. שאלתי אם הם מתכוונים לעזור לי. עוד יומיים של עיקובים ולבסוף יצאה התשובה הרשמית. Rosen&Meentz לא מתכוונת לעזור ללקוחות NiteRider שאת מוצריה הם משווקים אפילו אם לקוחות אלו הם גם לקוחות של R&M. שרות? סתם עזרה? לא אם קנית לא ב-R&M.
 

nonis

New member
אפילוג

שוב התקשרתי ל-NiteRider לעדכן. כשהבינו שעזרה בשרות הם לא יקבלו מהמפיץ שלהם בארץ הם החליטו לשלוח לי מוצר חדש מלא לביתי. בחבילה תהיה גם מעטפה בה אוכל לשים את המוצר הפגום ולשלוח להם אןתן על חשבונם. כך נותנים שרות לעיניין.
 

nonis

New member
../images/Emo91.gif אז חרם צרכנים

אז אני מתחיל בחרם צרכנים על Rozen & Meents. יש אלטרנטיבות טובות. חבר שלי למשל קנה אופניים לילדים ב-R&M אך הוא מטפל בהם בסללום. כמובן ללא תמורה. שאלתי אותו למה לא ב-R&M? "כי הם לא נחמדים" הוא ענה לי. ספרו לי משהוא שאני לא יודע.
 

nonis

New member
כמה שגיעוט כתיב

בקריאה שניה של ההודעות שלי הבחנתי בכמה שגיאות כתיב. אני מתנצל ומקווה שזה לא יפריע לכם להתרכז בעיקר... אמנון
 

alonaski

New member
וואוו!!!! אני ממש מוקסמת מהשירות

של נייט-ריידר!!!
10.5 בסולם הדרגות שלי ל"שירות לצרכן" (שהוא בן 10 שנתות!
)!! כייף להיות צרכן ולקוח נאמן של נותני שירות כאלה!
אני באופן אישי, כשאני נתקלת בשירות הגון שכזה - נשארת נאמנה לאותו מקום ומביאה אחרי עוד הרבה חברים שיהנו כמוני!
(רק לדוגמא - החנות של המכונופן שלי = יגאל בגבעת חן!
יגאל כבר מזמן הפך ל"ידיד טוב" ולא רק למכונופן ומוכר הגון ומקצועי!
) אני חושבת שהמסקנה בעקבות הארוע היא מאוד ברורה: אנחנו הצרכנים - יש לנו את כל חופש הבחירה לבחור איפה לקנות ואיפה לקבל שירות! להיות צרכן נבון זה לא דורש הרבה! קצת ברורים, קצת נסיון וטעיה... ובסוף מוצאים את המקום בו הכי נעים וטוב לנו להיות צרכנים!
 
אלוהים נמצא בפרטים הקטנים ../images/Emo12.gif

אלונה, יש סיבה ש-"ידיד טוב" נכנס למרכאות?
 

noamavnon

New member
יגאל הוא מכונופן מעולה

ממליץ בחום על יגאל . לא סתם אלונה אומרת עליו דברים טובים - מחירים הוגנים ולא שוחטים ועבודה מקצועית . המלצה של ג.יפית
 

alonaski

New member
"אלוהים"... ../images/Emo99.gif

= זה השם השני שלי!!!
איך ידעת!!!???
ומה יש לך נגד "מרכאות"???!!! אני לא חושבת שאני "מרבה" להשתמש בהם "במיוחד"...
ואם אתה "מאוד" רוצה לדעת את פשרם של ה"מרכאות" שלי... כדאי שתשאל אותם!
 
מפתיע!

רכשתי מהם אופני פיגו מהסניף בנהרייה ( אופני בסיס כרומולי) השירות שקיבלתי היה אדיב ועיניני, לכן מפתיע לקרוא את טיעוניך. ניר
 
קנית

באינטרנט פנס שבור עם בטריה לא נטענת ואתה מהלל ומשבח את השרות - אף מילה רעה על הסחורה הפגומה שקיבלת מהם ? אין לי שום קשר עיסקי לרוזן מינץ ועד עכשיו שמעתי רק צד אחד אבל בתור בעל עסק אני קצת מבין אותם. אתה תלך לקנות באינטרנט (מסיבה זו או אחרת) וכשידפקו אותך שם אתה תרוץ לספק בארץ שיתן לך שרות ויחליף לך ויעבוד בשבילך ויבלבל לעצמו את המוח והכל בחינם ?
 

nonis

New member
כן

א. השרות של NR היה מצוין. אריזה דפוקה יכולה לקרות ואם זה ניראה חשוד הייתי חושד באתר האינטרנט ב. אני לקוח שלהם ומדי פעם הייתי קונה שם. מה השרות הרב שהם כבר היו צריכים לעשות? ג. אם היו עוזרים הייתי חש להם חוב ד. אני רואה בזה שרות גרוע גם לי וגם לחברה איתם הם עובדים. כניראה השנים שחייתי בארה"ב פיתחו אצלי ציפיות בהתאם
 

TCPOptimizer

New member
לא מסכים איתך ( גדי )

רק להבהיר גם לי אין קשר עסקי או אחר עם רוזן&מינץ. היתי מסכים איתך (גדי) אבל ברגע שר.מ לא אמרו בפעם הראשונה שהם לא מטפלים בזה ( אני בתור יצרן לא היתי עובד עם יבואן כזה , אבל זה אני ) אז לדרוש תשלום על משהו שהוא ללא תשלום לפי היצרן או לחילופין להתעקב עם תשובה לדרוש כסף ולבסוף להודיע שלא מטפלים , נראה איך לומר לא פייר. בא לא נשכח שבסופו של דבר הפרשי המחירים בין חנות לחנות הם לא משמעותיים מה שחנויות אופניים מוכרות ( חוץ מאופניים...) הוא שירות, ובמקרה הזה נראה לי טעות להתעקש או לא לטפל בלקוח פוטנציאלי. נ.ב - לא תומך מחרם , שכל אחד יפעל לפי חווית הקניה שלו. יום טוב.
 
למעלה