jenn aniston
New member
../images/Emo95.gifאוקיי אני מתקנת משהו...
חשבתי שבכינוי כותבים את הכינוי בפורום אבל אני רואה שלא אז... הכינויים שלי הם: ע"י גילה מיי בסט פרנד: ליצ'עעעע ליצ'קה ליה לירון ועכשיו זה ע"י כל החרות שלי: לילוש, לילושקה, לילי ועוד כמה... אפשר להמציא מלא כינויים עם השם לי, תחשבו על זה
חשבתי שבכינוי כותבים את הכינוי בפורום אבל אני רואה שלא אז... הכינויים שלי הם: ע"י גילה מיי בסט פרנד: ליצ'עעעע ליצ'קה ליה לירון ועכשיו זה ע"י כל החרות שלי: לילוש, לילושקה, לילי ועוד כמה... אפשר להמציא מלא כינויים עם השם לי, תחשבו על זה