שאלוןןןן....

../images/Emo85.gifשאלוןןןן....

ראיתי את זה בפורום אחר... 100 שאלות (
) ובגלל שלא רוצה להתיש אתכם..(
) אבל אהבתי את הרעיון אז אני אחלק לכם את זה... אבל אני דורשת השתתפות מלאה של כל החברים
-מי שלא עונה מקבל:
ולשאלות:
1. שם: 2. גיל: 3. תאריך לידה: 4. כינוי: 5. תכונה טובה: 6. תכונה רעה: 7. בחרתי דווקא בניק הזה כי: 8. איך הגעתם לפורום
9. פאדיחה: 10. כאב: 11. משאלה: 12. זיכרון רע: 13. זיכרון טוב: 14. זיכרון הילדות הכי חזק שלך: 15. געגוע:
 
עונה...../images/Emo13.gif ../images/Emo70.gif../images/Emo26.gif

1.שם: נוי
2. גיל:15 (במרץ)..
3. תאריך לידה:17.3.89
4. כינוי: נוי'ה
5. תכונה טובה:חברמנית ,וותרנית... 6. תכונה רעה:עקשנית ...(תלוי מתי
)
7. בחרתי דווקא בניק הזה כי: אני חולה על יהודה לויייי
8. איך הגעתם לפורום: חיפשתי מש'ו על אהבה מעבר לפינה וחברה שלי רשמה אותי...(נהנת מכל רגע...
| 9. פאדיחה:אני אחשוב...
10. כאב:
11. משאלה:
לפגוש בקרוב מאוד את יהודה..
12. זיכרון רע: אין לי מש'ו מיוחד...
14. זיכרון הילדות הכי חזק שלך: שהיינו בסיני היה מדהים
15. געגוע: פסטיגל ...חחחחחח סתם...
לא יודעת ...
שאלון נחמד מאוווווווד אייייילת
 
עונה!!!!!!

1. שם:רעות
2. גיל:14 וקצת.... 3. תאריך לידה:15.12.89
4. כינוי:רעותי המתוקה
5. תכונה טובה: אוהבת לעזור לאחרים
6. תכונה רעה:לא החלטית...
7. בחרתי דווקא בניק הזה כי: סתם.....פעם קראתי לעצמי ככה בצאט(בתקופה שהייתי נכנסת כמו שהיום אני נכנסת לפורום) והכינוי הזה נתקע לי... ועכשיו בכל מקום שאני נרשמת זה הכינוי שלי
8. איך הגעתם לפורום:כמו שאמרתי כבר היה פעם בוואי נט פורום של אהבה מעבר לפינה והוא נסגר(בגללי- רבתי עם איזה אחת שהתחזתה לי)וזהו.... חיפשתי פורום אחר של אהבה מעבר לפינה ומצאתי את זה
9. פאדיחה: שהייתי בערך בכיתה ו' אז בן דוד שלי היה אצלנו וסתם הלכתי איתו ועם אח שלי הקטן לגן שעשועים.. והייתי בלי גופיפית...אז התקופפתי ואז אח שלי צעק לי רואים לך ת'ציצייי ואני מרב טיפשוטי שאלתי את בן דוד שלי שהיה בגיל שלי: ראו לי? וכזה הוא היה בהלם ולא ידע מה להגיד... בקיצור אז גם לי היה בא אחר כך לדפוק ת'ראש בקיר מרב בושה ום השארתי אותו נבוך...(את בן דוד שלי- מסכן
)
10. כאב: מה זאת אומרת? לא הבנתי את השאלה אז סליחה... 11. משאלה: שיהיה שקט בעולם (אמןןן) ושאני יגיע מתי שהוא למשהו שאני יתגאה בעצמי באמת- כמו להיות איזה מפיקה של איזה תוכנית, או שחקנית או לא איכפת לי מה העיקר שיהיה משהו
12. זיכרון רע:שתיכון הלבבות השבורים ואהבה מעבר לפינה נגמר...
סתם.. לא יודעת
13. זיכרון טוב:היום הולדת שלי השנה
בחיים לא היה לי יום הולדת יותר טוב מזה
14. זיכרון הילדות הכי חזק שלך:אין לי מושג סורי...
15. געגוע: לסידרה תיכון הלבבות השבוריםםם
 

dinora12

New member
עונה!../images/Emo95.gif

1. שם:מעיין 2. גיל:9 3. תאריך לידה:18.10.1994 4. כינוי:פושית,בונבונית 5. תכונה טובה:אין 6. תכונה רעה:אין 7. בחרתי דווקא בניק הזה כי:לא הבנתי! 8. איך הגעתם לפורום?בעקבות ילדה שפעם הישתתפה:ילדה סוכר 3(חן) 9. פאדיחה:אין 10. כאב:בראש 11. משאלה:שיהיה לי חתול
12. זיכרון רע:אסור לי לספר!!!!!!!! 13. זיכרון טוב:וואיי!,יופי שהזכרתם לי!,זה היה יום שבידיוק ביום הזה הרגשתי שאני מתחילה את חיי,זה כשהייתי בת-4 וחצי,אני פיתאום מתחילה להרגיש חיים ניפלאים!!!!!(לא אשכח את זה לעולם!!!) 14. זיכרון הילדות הכי חזק שלך:כנ"ל 15. געגוע:לחברתי הטובה והאהובה:מאיה,לא ראיתי אותה כבר 3 שבועות
 
מוסהיפה כמה דברים ששחכתי....

בזיכרון ילדות: את הבת מצווה שלי געגוע:אני מוסיפה גם את חברה שלי דקלה שגרה בראשון לצערי ואנחנו לא יכולות להפגש... ניפגשנו בחופש הגדול בבית מלון אנחנו בקשר ממש ממש טוב דרך האייסיקיו והמסנג'ר וכמובן הטלפון אבל לצערי לפגוש אותה זה כמעט בלתי אפשריייייי
 

AmiTutiT14

New member
../images/Emo26.gif../images/Emo42.gif../images/Emo41.gifעונה!!!../images/Emo41.gif../images/Emo42.gif../images/Emo36.gif

שם: עמית מזרחי
גיל: 13 ורבע
תאריך לידה: 24.10.90
כינוי: עמיתי, עמיתוש'....
תכונה טובה: רגועה מאד ולא אוהבת לריב
תכונה רעה: לפעמים אני עצלנית
בחרתי דווקא בניק הזה כי: פעם הייתי מחליפה כל הזמן ניקים לפי דברים שאהבתי, אבל אז החלטתי שאני מחליפה לניק כללי כזה, שתמיד יהיה בסדר
איך הגעתם לפורום
זה הפרום היחיד שאין לי שמץ איך הגעתי אליו
פאדיחה: רקדתי סלסה עם חברה בפורים על הבמה, וכולם הסתכלו עלינו, ופתאום היא נפלה מהבמה ולי ירד הסטרפלס והחזיה ומזלי שלא ממש ראו משהו, רק קצת כי היה לי ז'קט, אז סגרתי אותו ישר
זיכרון טוב: ההופעה של משינה לפני חודשיים
זיכרון הילדות הכי חזק שלי: שהייתי מסתובבת כל הזמן עם ההורים שלי במרכז ברמת אשכול
געגוע: לבת דודה שלי שהיא בת 7, והיא הכי חמודה ומתוקה ואני כל כך חולה עליה והיא גרה בגרמניה ולא עובר יום בלי שאני חושבת עליה
 

AmiTutiT14

New member
../images/Emo26.gif../images/Emo42.gif../images/Emo41.gifשכחתי 3../images/Emo70.gif../images/Emo3.gif../images/Emo26.gif

כאב: כרגע
אממממ... בברך השמאלית
משאלה: להיות שחקנית ושזוהר יעקובסון תהייה הסוכנת שלי
זיכרון רע: חוץ מהתקרית הלא נעימה שהיתה בפורים האחרון (הנ"ל), שום זיכרון רע למזלי
 
../images/Emo85.gifמה אתם אומרים../images/Emo35.gif

שהמנהלת הסבונית גם תענה
יאללה.. נלך על זה...
שם: איילת
גיל: 17
תאריך לידה: 30/12/86
כינוי: א-יילה (אל תשאלו אפילו...), איילה.. ודוש- אין לי מושג מאיפה זה הגיע אבל סבתא הייתה קוראת לי ככה.. ואחותי ממשיכה אותה עד היום..
..... ו... הכי חשוב.... נזקיהו
תכונה טובה: אני חמודה, אוהבת להקשיב, חמודה, אוהבת לעזור.. וכבר אמרתי שאני חמודה
תכונה רעה: אני עקשנית, ולפעמים מתעצבנת בקלות..
אמממ.. שכחתי להוסיף בתכונות הטובות... שאני צנועה מאוד
בחרתי בניק הזה כי: זהו שיר של יהודה
"איתך באש ובמים עד קצה השמים... אנחנו זה שניים.."
אין על השיר הזה
איך היגעתי לפורום
פה אתם צריכים להודות לאחד ויחיד אור
- שבזכותו היגעתי לפורום המדהים שלנו..
פדיחה:המקום:תחנת אוטובוס.. העיר:אילת.. האירוע:יום אחד חיכיתי עם אבא לאחותי שהגיעה באוטובוס מפ"ת לאילת..הייתה שם אחת שעברה וקראה לחברה שלה.. היה לה קול בסיגנון של אניטה.. (למי שלא יודע
"אניטה תעני זאת אני") אז הרגשתי צורך עמוק לחקות אותה... והיא שמעה אותי..
אז בואו אני רק' אסיים בזה שאני אומר.... שטוב שאבא היה לידי..
כאב: גם לי אין מושג מה זה.....
משאלה:לפגוש את האחד והיחיד.. ויש מצב שזה הולך להתגשם בקרוב.... הלווווווואי......
זכרון רע: זה עדיין טרי ולכן בואו נעמוד דקה דומיה.. סיימנו.. אפשר להמשיך לקרוא..
זכרון טוב:|יש לי ככ הרבהה... אבל לא משהו ספציפי...
זכרון הילדות הכי חזק:
מה קרה לפני שעה אני לא זוכרת... אז אני מצפה לזכור מה קרה לפני שנים
געגוע:לחברה הכי טובה שלי....
זהו.... פה זה נגמר.. (בטח אתם אומרים... סופסוף- אם בכלל הצלחתם להגיע לשורה הזו....) בכולופון.. יאללללללה תתחילו לענות.. וגיא אני מצפה גם ממך לענות
בלי שום תרוצים
 

dinora12

New member
חשבתי על זה...../images/Emo95.gif

יש כאלה שלא מכירים את התוכנית ואם יש כאלה שיראו שיש חדר בצ'אט 'אהבה מעבר לפינה' יחשבו שזה חדר לאהבה
 
../images/Emo41.gifעכשיו דממה..../images/Emo12.gif

אור על הבמה..
להתחיל להשתחוות
גם נזקיהו וגם תרומה לפרדס.. G.. אני מוכשר או מהההה
לעצמי.. וגם
.. ועכשיו לישון
.. השטויות זורמות בשצף קצף..
 

Buba Te Amo

New member
התשובות שלי...

1.שם: שקד 2.גיל: עוד 8 ימים בת 14 3.תאריך לידה: י"ב שבט, 7.2.90 4.כינוי: פיקאסו(כי אני אוהבת לצייר), שושה(אל תשאלו אותי למה...) 5.תכונה טובה: מצחיקה 6.תכונה רעה: צינית 7.בחרתי בניק הזה כי: te amo בספרדית זה "אוהב אותך" ו-buba ה מבובה פראית, שזו היתה הסדרה האהובה עלי עד שהיא נגמרה... עכשיו אני הכי אוהבת את אהבה מעבר לפינה... 8.איך הגעתם לפורום: הייתי בפורומים אחרים ואז ראיתי שיש פורום לסדרה, אז נכנסתי... 9.פאדיחה: לא משהו שאני זוכרת... 10.כאב: יש לי פלטפוס, שזה משהו ברגליים, זה לא עושה שום דבר חוץ מכאבי רגליים איומים מדי פעם... 11.משאלה: שיהיה לי כלב!!! 12.זיכרון רע: כשהייתי בת 4 שיחקתי עם אחותי שהיתה אז בת שנתיים, ואז רבנו ודחפתי אותה והיא נפלה ופתחה את הראש, וכולם מה זה כעסו עלי!!! 13.זיכרון טוב: הבת מצווה שלי! 14. זכרון הילדות הכי חזק: כשאחותי נולדה (לא אותה אחות ממקודם...) האחות בבית חולים הרימה אותה כדי שנוכל לראות אותה וראינו שהיא ג'ינג'ית, זה מה שאני הכי זוכרת! הייתי בת 6(היא נולדה באותו תאריך שלי...)!!! 15.געגוע: לתוכית שלי שמתה...
 

Ch00kAr GirL

New member
../images/Emo41.gif ../images/Emo41.gif עונההההה

שם: שירן
גיל: 13 ו-3 חודשים
תאריך לידה: 14.11.90
כינוי: שירנוש, שינוש
תכונה טובה: חברותית
תכונה רעה: עקשנית..
בחרתי דווקא בניק הזה כי: פעם חברה שלי נכנסה לצ'אט של תפוז עם השם הזה ומאז אני לא יכולה להחליף ניק..
איך הגעת לפורום
דרך האתר של גיא
פאדיחה: לא זוכרת משו מיוחד..
כאב:לא הבנתי את השאלה..
משאלה: להיות שחקנית..אני לומדת משחק כבר 5 שנים..ומי יודע..אולי יצא לי לשחק לצד יהודה
זיכרון רע: לא עולה לי בראש עכשיו..סורי
זיכרון טוב: היום שפגשתי את יהודה
..את היום הזה אני לא ישכח בחיים
זיכרון הילדות הכי חזק שלך: שבלעתי שקל
געגוע: אמממממממ...לאיודעת
 

k a b o o k

New member
ועכשיו, הגיע תורי..../images/Emo36.gif

שם:
יניב
גיל: 13
כינוי: קבוק (על שם הכינוי שלי גם בפורום
) תכונה טובה: מפרגן
, חברותי
, מתחשב
, אוהב לעזור
. תכונה רעה: עקשן
, עומד עלי שלי ולא מוותר
בחרתי בניק הזה כי: זה כינוי חיבה שלי
איך הגעתי לפורום: נכנסתי פעם לפורומים האחרים שאני משתתף בהם, ואז ראיתי הודעה מטעם "תפוז פורומים", שהנושא שלה: "פורומים חדשים", נכנסתי, וראיתי את פורום אמ"ל, ראית כל הודעה בפורום.., ואז אחרי די הרבה זמן של רק הסתכלות ללא השתתפות הצטרפתי
ומאז היסטוריה..
פדאיחה: לא עולה לי משהו..
כאב: גם אני לא הבנתי את השאלה..
משאלה: נו, זה לא ברור
- לפגוש את אגם המושלמת
ואת שירי מימון המושלמת
זיכרון רע: לא עולה לי.. זיכרון טוב: שראיתי אגמו'ש בהצגה: "תום סוייר" ועוד מקרוב
זיכרון הילדות הכי חזק שלך: שהלכתי בפעם הראשונה
געגוע: כל דקה שאני לא רואה את אגם רודברג/שירי מימון..
וזהו.. יניב
 

AmiTutiT14

New member
../images/Emo20.gifעלק../images/Emo70.gif היום פגשת את יהודה../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

 
../images/Emo85.gif../images/Emo6.gif

חחחחחחחחחחחחח עמית קרעת אותי... חחחחחחחחחחחח.. (סליחה אני חייבת..
) היא דיברה על ה-יום.. לא היום.... כלומר לפני שמה זמן..... ב-יום.. הבנת משהו
-או שסיבכתי אותך עוד יותר
 

Ch00kAr GirL

New member
עמית ../images/Emo26.gif

איילת כבר הסבירה לך... התכוונתי ליום שבו פגשתי את יהודה..לא להיום..
מקווה שהבנת...
 

dht160

New member
אני עונה../images/Emo99.gif אני עונה

1. גיא 2. 18.5 3. 7.5.85 4.dht16 - זה גיא באותיות במקלדת (ג,י,א,)ושאתם על אנגלית זה dht 5. אני אדם קל. לא מתעצבן בקלות,ללא נעלב,לא עושה ענין משטיות. הכול קליל אצלי 6.אני אוהב שדברים נשעים בדרך מסודרת ובזמן. אם קבעתי אם מישהו משהו אני מאוד מצפה שהוא יעמוד ולאנשים קשה בדרך כלל בזה. 7. את פרוש הניק הבנתם בשאלה 4 אבל יצא שבחרתי בזה כי לפני כמה שנים שהתחלתילהשתמש באיטרנט נרשמתי ונרשמתי לאתרים הראשונים שלי ואז ראיתי שקיבלתי את האישור לשם משתמש וסיסמא שהמקדלת שלי הייתה על אנגלית ולכן יצא 'dht' ולא 'גיא'. ה '160' זה בגלל ש 16 היה תפוס ומאז מאז ומעולם בכל הרשת אני מזוהה בשם הזה. ה16 אמור לסמל גיל אבל לא יודע למה זה 16 כי גלשתי ברשת עוד בגיל 13-14 ממש בהתחלה. 8.הגעתי לפורם מראש. ידעתי שהולך להיות פורום בתפוז ורציתי אותו מאוד לאתר שלי והתמדתי בכתבה בהתחלה ולשמחתי לירון צירף אותי. 9. היו לי הרבה - למשל שהמעלית נסגרה עלי שאני ואיילת עלינו למשרדים של תפוז 10.כאב ? לא הבנתי תשאלה אבל אולי אני יענה נכון: אני סובל נורא מקור( אבל מת על חורף ושנוא קחץ) . ברגע שיש מזגן דולק ל יותר מ 3 שניות על קור הצבר שלי עושה בעיות 11. שאני יצליח בחלום האישי שלי ואשרוד בעולם האכזר הזה 12. זיכרון רע: בית הספר שבו אני עכשיו 13. בית הספר הקודם שלי וכל האנשים שם 14.לא עולה לי בראש כרגע אבל יש 15.געגוע לחברים שלי שנעלמו גיא
 

jenn aniston

New member
../images/Emo95.gif../images/Emo26.gifME../images/Emo36.gif

1. שם
לי, אבל אתם יכולים לקרוא לי ליה לילוש איך שבא לכם
... 2. גיל
עוד 16 ימים בת 15
3. תאריך לידה
12/2/89
4. כינוי
jenn aniston 5. תכונה טובה
רגישה
, אוהבת לעזור
, חברותית
ונאמנה
... חחחחח אני מאוד צנועה
6. תכונה רעה
עקשנית
וזהו נראה לי
... אולי מתעצבנת מהר *מרוקאית גאה
*
7. בחרתי דווקא בניק הזה כי
אני אוהבת את ג'ניפר אניסטון
(מן הסתם
)... 8. איך הגעתם לפורום
איך שגילית שיש פורום ל"אהבה מעבר לפינה"
, שזה היה ממש ביום הראשון או השני, ישר נכנסתי לפה אבל התחלתי לכתוב ממש הרבה רק שבוע אחרי... 9. פאדיחה
וואי אני שונאת ששואלים אותי את השאלה הזו כי ממש לא זכורה לי פאדיחה
10. כאב
שמישהו קרוב אלי שאני אוהבת מאוד, מת
או שמאיזושהי סיבה לא איתי יותר
... 11. משאלה
לחיות חיים מאושרים במשפחה מאושרת עם אנשים שאני אוהבת
12. זיכרון רע
וואי, כשסבא שלי נפטר לפני 4 שנים בערך
, ושהלכתי לאיבוד כשהייתי בת 4 באיזה יער אחד שעשינו בו על האש ומצאתי את הדרך, ע"י אנשים נחמדים
, אחרי חצי שעה בערך אבל זו הייתה חוויה ממש לא כיפית
13. זיכרון טוב
יש לי המוןןןןןןןןןןןן
*כן ירבו
* חחחחחחחח 14. זיכרון הילדות הכי חזק שלך
כשהלכתי לאיבוד ביער, כתבתי את זה למעלה... 15. געגוע
המון דברים, עדיף לא לפרט... בעיקר געגוע לאנשים מסוימים...
 
למעלה