שאלוןןןן....

jenn aniston

New member
../images/Emo95.gifאוקיי אני מתקנת משהו...

חשבתי שבכינוי כותבים את הכינוי בפורום אבל אני רואה שלא אז... הכינויים שלי הם: ע"י גילה מיי בסט פרנד: ליצ'עעעע ליצ'קה ליה לירון ועכשיו זה ע"י כל החרות שלי: לילוש, לילושקה, לילי ועוד כמה... אפשר להמציא מלא כינויים עם השם לי, תחשבו על זה
 

love amor

New member
עונה../images/Emo41.gif

למרות שממש אין לי כח... 1. שם:עדי 2. גיל:17 3. תאריך לידה:18.3.87
4. כינוי:אממ..כל מיני שטויות-עדידוש,עדידה,דידי,עדיה(?),וכל צורה אפשרית בעיקרון חח 5. תכונה טובה:לא יודעת
6. תכונה רעה:עקשנית,אדישה לפעמים
,רגועה מדי(לדעתי חח) 7. בחרתי דווקא בניק הזה כי: ניסיתי מלא כינויים עם love וכולם היו תפוסים אז נמאס לי ותקעתי את זה-כינוי דפוק יש לציין
8. איך הגעתם לפורום:לא זוכרת...*שכחתי לרשום בתכונות רעות סנילית* 9. פאדיחה:שמור במערכת
10. כאב:אמממ... 11. משאלה:צריכה לחשוב על זה 12. זיכרון רע:שסבתא שלי נפטרה לפני כמה חודשים
13. זיכרון טוב:יש הרבה.. 14. זיכרון הילדות הכי חזק שלך:כבר רשמתי סנילית?
15. געגוע:לאנשים שלא ראיתי מזמן..
 
עונה..../images/Emo77.gif

1. שם: יעל לופילטו
2. גיל: באפריל ימלאו לי 18 שנות חיים
3. תאריך לידה: 27.4.86
4. כינוי: אין
5. תכונה טובה: יודעת להרוויח כסף טוב
6. תכונה רעה: יש הרבה
7. בחרתי דווקא בניק הזה כי: קוקו מאחיו הוא מושלם[
]
8. איך הגעתם לפורום: דרך פורומי תפוז
9. פאדיחה: נו באמת,לא להגזים
10. כאב: אנשים שמתים
11. משאלה: לעשות תמונה קבוצתית עם כוכבי המורדים,פינת אור,אגמושלמת ותום אבני
12. זיכרון רע: אנגינהההה פויה
13. זיכרון טוב: פסח 2003 וחנוכה 2003 גם כן..
14. זיכרון הילדות הכי חזק שלך: יש הרבה
15. געגוע: לכל מיני אנשים,לא נוגע לכם כ"כ.
 
עונננננננה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

שם:אילנה
גיל:14 ו10 חודשים
תאריך לידה: 25.3.1989
תכונה טובה: חברותית אוהבת לעזור טובת לב
תכונה רעה: מתעצבנת בקלות וחסרת סבלנות.
בחרתי דווקא בניק הזה כי: אני מתה על מירי בוהדנה
איך הגעתם לפורום: דרך האתר של גיא ונעמה
פאדיחה: אני בן אדם של פאדיחות אני יספר פאדיחונת קטנטונת שקרתה לי בגיל 8 ואני זוכרת אותה עד היום.. הייתי בכיתה ג' נראה לי ביקשתי מהמורה לצאת לשירותים, נכנסתי בטעות לשירותים של הבנים פתאום אני קולטת שיש בנים מכיתה ו' שציצים לי בשירותים
היה ממש לא נעים...
משאלה: לפגשו שוב את מירי בוהדנה ולבלות איתה יום שלם
זיכרון רע:שסבא שלי נפטר
זיכרון הילדות הכי חזק:הלכתי לאיבוד בדרך הביתה מהבצפר
געגוע:לחברה הכי טובה שלי שעברה למודיען ולמירי בוהדנה
אחלה שאלון איילת
 
../images/Emo42.gifעעעכשיוווו אנייייייי../images/Emo9.gif../images/Emo70.gif../images/Emo23.gif

טוב.. אז אחרי שכולם ענו, תורייי-
שם:
שרי (sheri)
גיל:
14 ושבע חודשים..
תאריך לידה:
25.6.89
כינוי:
בעיקר שרוש.. חחח
, אבל גם הרבה: שרילו, שר, שרשרת, שרולה וכו'..
תכונה טובה:
מממ...
חברמנית, נאמנה ואופטימית
תכונה רעה:
עצבנות יתר חחח, חסרת סבלנות ויש עוד אבל עזבווו
בחרתי דווקא בניק הזה כי:
אני חוללללה על בנחמייין
איך הגעתם לפורום:
מממ.. האמת לא זוכרת
סתם נכנסתי ונדלקתי
היה ממזמן...
פאדיחה:
מממ.. תנו לי לחשוב על זה
אה,
, פעם אחת אני וחברה שלי היינו בשירותים של הביה"ס והסתכלנו סתם במראות והתחלנו לרכל על אחת המורות.. חחח
ואז אנחנו רואות אותה כזה יוצאת מהשירותים ומתקרבת אלינו... ווווואי זה היה פאדיחחחחה
היא עשתה לנו שיחה אחרי זה..[כמה לא טוב לרכל ובלה בלה חח]
כאב:
שמישהו מת
, שקורה אסון נורא
משאלה:
ש-כ-ו-ל-ם יהיו מאושרים
זיכרון רע:
ה-11 בספטמבר..
זיכרון טוב:
הנסיעה לניו יורק
זיכרון הילדות הכי חזק שלך:
שנסעתי עם כ-ל המשפחה המורחבת לטורקייייה
היההה מגנייייב
געגוע:
לחברה מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוווווווד טובה שלי- קארן שעברה לגור בדנמרק
ת-ח-ז-ר-י קארןןןןן
זהו, עכשיו אתם מכירים אותי
מ'נייינים
חחחח אייייזה כיייייף
מחר אין ביה"ססססססס
 
../images/Emo15.gifאניייייייי......./images/Emo70.gif../images/Emo41.gif../images/Emo9.gif../images/Emo26.gif

1. שם:טלי
2. גיל:14
(((עוד יומיים!!
))) 3. תאריך לידה:30.1
4. כינוי:טלוש, טלטול, ועוד כל מיני..
5. תכונה טובה:נאמנה, אוהבת, עוזרת וכו' וכו' וכו'..
6. תכונה רעה:סקרנית, חסרת סבלנות ולאדעת מה עוד...
7. בחרתי דווקא בניק הזה כי: אומר לכם משהו השם: ע פ ר ש כ ט ר
8. איך הגעתם לפורום: נראה לי שמההודעה של ההנהלה אז נכנסתי- התאהבתי-התמכרתי
9. פאדיחה: לא זוכרת כרגעע...
10. כאב:
11. משאלה:לפגוש את עפר שכטר&שי גבסו
אה ושיהיה שלום בריאות וכו וכו
12. זיכרון רע:
13. זיכרון טוב:ההופעה של שי גבסו
והחתימה של עפר שכטר
{{{{וה-כ-ל בזכות קרנ'וש המושלמתתת- ת~ו~ד~ה
14. זיכרון הילדות הכי חזק שלך: את האהבה הראשונה שלי
15. געגוע:סבא
אחלה שאלון
 
../images/Emo42.gifטלו'ששששששששש../images/Emo2.gif../images/Emo70.gif

מה עם בנחהההההה
את לא אוהבת אותו יותר
פגעת בי
[חחחיחיחיח.. לא יודעת למה
]...
 
../images/Emo15.gifמה??????????

כאילו כאילו כאילו את פאקינג רצינית?!?!?!?!? בטח שאני מאושפזת חולה גוססת וכו' וכו' עליוווווווווו
!
!
!| רק חבל שזה לא הדדי
{
}
 
התשובה שלי !!!!!!!!!!!!!!!!

1)גליה בטאט 2)11וחצי 3)2/7/92 4)גליוש או איך שבנות הדודות שלי מכנות אותי ואני לא יודעת מאיפה הן הקריצו את זה:שולה 5)נדיבה חמודה עוזרת לכולם לא דוחפית 6)רגשנית ונעלבת כמעט מכל דבר 7)אני מתה על איה קורן 8)מהאתר של גיא מתחילת השדרה איך שהפורום עלה ראיתי שיש פורום והתעלמתי עד שיום אחד ניסיתי והתמקרתי 9)טוב זה קרה אתמול כשהיה שיעור ספורט ואם לא ידעתם אני משוגעת והייתי באטרף אז שיחקנו ובקיצור בתור שלי ניצחת וסתם זה רצתי וקפצתי ואני רואה פתאום ילדים מחכים בשער והם אמורים להיות אתנו בשנה הבאה בחטיבה וזאת היתה מזאת פדיחה הם הילדים הכי מקובלים טוב והפאדיחה השניית קרתה לי ממש עכשיו היתה לי הופעה וכזה שמו תמוזיקה התחלנו לרקוד ופתאום היא נעצרה הם העבירו שירים וזאת היתה מזאת פאדיחה היו שם 10 אנשים בקושי ואנחנו מתפקעות מצחוק והאולם קטן אז שמעו אותנו וכל הריקוד היו לנו פאלות ואחרי שיצאנו חשבו שאנחנו מאתי פולישוק (אם אתם מקירים) 10)לא הבנתי 11)אוקיי קודם כל לפגוש את איה קורן ולהיות שחקנית או זמרת או רקדנית או הכל ביחד 12)תקראו תפאדיחות 13)המחנה שהלחתעי לשם בקיץ אם אתם רוצים עוד פרטים על זה תשאלו 14)המעון כשהיה לי אז חבר והוא כל הזמן הביא לי טבעות ואחרי דקה אבדתי אותן 15)לחברות וחברים מהמחנה
 
עניתי עניתי עניתי עניתי עניתי../images/Emo153.gif

שם:דנה בר לב גיל:12 ושבוע תאריך לידה:21.1.92 כינוי:דנדין תכונה טובה:תמיד חיובית ואוהבת לעזור תכונה רעה:מתעצבנת בקלות בחרתי דווקא בניק הזה כי:השם משפחה שלי זה בר לב אז ככה לב-אני חייה בעזרת הלב בר זה בר והיחידה זה כי לא היה את הכינוי "חיית בר" אז לא הייתה לי ברירה אלא להוסיף את ה"יחידה" איך הגעתם לפורום:חברה שלי הייתה בפורום "כוכב נולד" בתפוז אז אני נרשמתי לראות איך זה והתחלתי להיות בפורום "כוכב נולד" ואז חיפשתי כל מינה פורומים לסדרות שאני אוהבת וראיתי שיש פורום לאמ"ל ואז התחלתי לכתוב פה בפורום ומאז אני נשארתי.
פאדיחה:אההה לא זוכרת
כאב:שהכלבה שלי מתה
[אבל עכשיו יש לי כלבה חבודה ואני מתה עליה
] משאלה:שאני היה עורכת דין בעתיד זיכרון רע:שנפתח לי האף[
]אל תשאלו אפילו זיכרון טוב:שפגשתי את המורדים
זיכרון הילדות הכי חזק:כבר אמרתי מעלה שנפתח לי האף בגיל שנה געגוע:לכלבה שלי
 
../images/Emo85.gifכולם ענו../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

יש עוד שאלות
יאללה
להמשיך בקצב.... מחר אני מביאה עוד מקבץ שאלות
אז כל האחרונים לענות
 
../images/Emo85.gifובאותה הזדמנות..../images/Emo26.gifכנסו../images/Emo70.gif

אני שוב (כמו מקיץ) מבקשת מהאחרונים לענות לסקר (תראו מה גיא מכריח אותי לעשות
) כי אנחנו עומדים להחליף
אז יאללה
להכנס לקצב
 
ע!נה באיח!ר

1. שם:הילה 2. גיל:13 וחמש ימים 3. תאריך לידה:24.1.1991 4.כינוי: הילונת פיצפונת 5.תכונה טובה:שונאת לשקר
,חברותית...שונאת יותר מידי בלאגן 6. תכונה רעה:סקרנית... 7.בחרתי דווקא בניק הזה כי:האמת
לא יודעת למה..רציתי בהתחלה היללו'ש הילו'ש או כל מיני כאלה...וכולם היו בשימוש אז בסוף בחרתי בזה 8. איך הגעתם לפורום: בהתחלה אחותי ניכנסה לפורום הזה וראיתי שהיא מאוד נהנת אז גם אני היצטרפתי 9. פאדיחה:לא עולה לי כרגע 10. כאב: תאונת הדרכים שעשיתי שנה שאלה(יום לפני שחחגתי בר מצווה) שסבא שלי מצד האמא ניפטר.. 11.משאלה:לפגוש את יהודה
12. זיכרון רע:כמו שכתבתי בכאבתאונת הדרכים שעשיתי שנה שאלה(יום לפני שחחגתי בר מצווה) שסבא שלי מצד האמא ניפטר.. 13. זיכרון טוב: 14. הבת מצווה שליייי,היום הולדת שלי שעשתי השנה יומולדת 13 הזנתי את הידי הכי טובים שלי והחברות הכי טובות והם עשו לי את היומולדת הכי יפהה בעולםםםםםםםם: 15. געגוע:לילדות... כיתה א' וגם לחברות ולידידים מקלאב הוטל טבריה אני מתגעגעתתתתתתתתתתתתתתת :עומר פיני ושלומי, נטלי , לי,נופר , אדווה אוהבת את כולם ביייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!
 
למעלה