בוקרר

../images/Emo85.gifבוקרר../images/Emo70.gif

ובחזרה לשגרה.. היום אני חוזרת עם רגל חצי נפוחה
חפיף.. אני אשרוד את זה
אני מבטיחה להישתדל לחזור לפורום כמו ביומיים האחרונים למרות שקשה קצת... (כי אני מגיעה הביתה בשעה 7...) שיהיה לכם יום קסוםם.. (שמר על עצמכם כי ליבנת מתכוונת לפתוח את שנת הלימודים כרגיל...) אוהבת המוןןןן איילת
 
בוקר טוב לכולם../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif

ללת תרגישי טוב ותשמרי על עצמך.... המשך יום מקסים לכולם....!! מתה עליכם
 

gsufvi

New member
בוקר טוב איילת תרגישי טוב ולחופית

מה התירוץ שלך הפעם בקשר לפלא?
 
בוקר../images/Emo42.gifטוב!

אתמול הייתי בכותל. עד ממש מאוחר ועכשיו אני מתה מעיפותתת... ללת תהני עד כמה שאפשר ... לא נורא נישארו לך רק עוד 3 שנים. בוקר
טוב
-קרן-
 

הדסוש15

New member
../images/Emo42.gifבוקר טובב../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

יש לי הרגשה שהיום הסידרה היום תחזור
שיהיה לכם המשך יום נעים
 
אביחי!../images/Emo26.gif../images/Emo107.gif

מה רע במה שאמרתי.. לפי דעתי אתה סתם מחפש משו בשביל להתווכח.. אמרתי שלפי דעתי היום לא יהיה אבל שווה לבדוק זה הכל!
 
למעלה