עד הסוף הטוב
New member
../images/Emo85.gifבוקרר../images/Emo70.gif
ובחזרה לשגרה.. היום אני חוזרת עם רגל חצי נפוחה
חפיף.. אני אשרוד את זה
אני מבטיחה להישתדל לחזור לפורום כמו ביומיים האחרונים למרות שקשה קצת... (כי אני מגיעה הביתה בשעה 7...) שיהיה לכם יום קסוםם.. (שמר על עצמכם כי ליבנת מתכוונת לפתוח את שנת הלימודים כרגיל...) אוהבת המוןןןן איילת
ובחזרה לשגרה.. היום אני חוזרת עם רגל חצי נפוחה