בוקררררר

natali2007

New member
בוקר טוב!

המשך יום נעים מקסים ניפלא ומצוין!!
איילת שמחה לראות אותך!!
 

אביחי 33

New member
../images/Emo85.gifבוקרררררר

איילת שלי חוזרת אלינו
איזה יופי... עדי
יא |נעל| דברי איתי לגבי מחר
(ששש זה סוד
) שיהיה לכולנו המשך יום מקסים
ולא לשכוח
היום כולם אבל כ=ו=ל=ם מצביעים
שיר ביטון
 
../images/Emo39.gif2וקררררררררררררררררררררררררררר

שאלום לכולם מהבוקר התחלתי שובפעם עם התקפות אפצ''''''''''''י (אני אלרגית לכלבה שלי
) וגם עקצו אותי מלא עיטושים נירא לי שזה מהכלבה שלי כמעט ששפכתי עליה תבקבוק ספרי אבל זה לא עוזר
אני יקלח אותה היום למרות שקילחתי אותה ביום שישי חיחיחי היא ברחה לי עם השמפו לבית של השכנים חיחיחי היא שונאת להתקלח
הודעה "משמחת" עוד שבועיים ויום מתחילים הלימודים
שבוע הבא אני אולי שוב עוזבת'תכם אני אולי נוסעת לנתניה לדודים שלי
שיהיה לכולם המשך יום מ-ק-ס-י-ם
אוהבת'תכם -
- נופר.
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

נופי נופי נופי נופי מה יהיה איתך כפרעלייך.. והיום אתתת מתההההההההההההההההההההה חחחחח סתם סתם ואל תידאגי אני מאמינה לך
 
../images/Emo39.gifחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יפיופה שלעעעעעעעעי את רואה אסור לחשוד בי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
חחחחח קרעת אותי נופי...!!!

ולמה היית חייבת להזכיר את הלימודים בהודעה כל כך מצחיקה..חחח זה לא ממש הולך ביחד..חחח מתה עלייך
 
../images/Emo99.gif../images/Emo110.gif

ללתתתתת
כיףף לראות תתגובותתת שלךךך
בווקרר טוווףףף
קמתי מוקדם יחסית
אני רגילה לקום ב9 מאילת עוד
אגבב הקטנתי תתמונותת מאילתת.. אתמול ישבתי עלל זהה שעותתת
יש 307 תמונות
הנה תמונהה אחת
טוףףף ההודעה הזאת מחכה פה שעה בלי ששלחתי (שכחתי לשלוח אותה בטעוטת
) אז שיהיה לכםם יומטוווב
 
למעלה