בוקררררר

../images/Emo85.gifבוקררררר

מי היה מאמין שאני אלך לישון בשעה 10 ואקום ב-6
אז היום מתחיל תהליך השיגרה שלי למשך השנתיים הבאות..
שיהיה לכם יום מושלםםםם אוהבת המוןן איילת
 
../images/Emo85.gif אתם לא מבינים..

איזה כיף זה להיות פה ולהגיב לכל מיני דברים.. אמנם כרגע אני מרגישה לא קשורה... ואני צריכה עוד להתעדכן... אבל זה ככ כיףף
 
איך היה בצבא ?

איזה חיל את אילת יש לי שני בני דודים שמפניים בגוש קטיף תהני מהרגילה שלך
 
נצל"ש

יו אתם לא תאמינו איך סבלתי בצום אתמול למרות שהוא היה קל מאוד אני נרדמתי באיזה 1 בלילה כמו היום ואני אחרי התפילה שנגמר הצום שתיתי כמו מטורף גגנמרתי שם חצי בקבוק נו איך הייה בצום מושלמים שלי ? נ.ב אחרי ששתיתי כלכך הרבה כאבה לי הבטן
 
אוי... עד כדי כך קשה../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif../images/Emo12.gif

לי דווקא עבר הצום מצויין
רק בשעתיים האחרונות הרגשתי כבר ממש חולשה, וזהו... אבל סתם ככה, הבטן רק קירקרה(או איך שלא רושמים חחח
) כל הזמן
 

M a m u s h k a

New member
והמשכת לצום?!

כי אם כן אז זה לא טוב... שמרגישים לא טוב מותר להפר תצום ולשתות
 

a b u y a

New member
בוקר טוב לכולם...

קמתי מוקדם...לא מצליח להירדם.....ועוד מעט עף לים...סופסוף...
 

Koala Girl

New member
חחחחחחח עכשיו

תוכלי כל יום לפתוח שרשור בוקר
nice day
לכולם
 
בוקר טוב../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo42.gif

קמתי מוקדם
, בשבילי 9 זה מאוד מוקדם
אבל מה איכפת לי
זה למטרה חשובה
יססססססס אני הולכת לשופינג עם אמא
יום אמא ובת
מוי כיף
חיחיח
 
../images/Emo104.gifבוקר טוב לכולם../images/Emo104.gif

ללת אני יתגעגע.... היום זה יום היסטורי למדינה ישראל....כל כך מפחיד לראות מה הולך שם...אח שלי שם ואני מזה דואגת לו... שיהיה לכלם המשך יום נעים..!!
 
בוקר טוב..../images/Emo24.gif../images/Emo99.gif

איילתתת געגעתי אלייך מלא מלא מלא מלא מלא מלא(חחחחחח כמו הילדים הקטנים האלו כפרעלייך) אממממ.. שיהיה לכולם יום טוב ושבוע טוב(חירפון בוקרירי) אוהבתכם הודי
 
בוקר../images/Emo42.gifטוב../images/Emo70.gif

אילת את לא יודעת איזה כיף זה לראות אותך כאן על הבוקר
אתמול גם לי כאבה הבטן אחרי הצום (((אח שלי הכין לי קושו... סליחה:חבית קושו). ואז היא ממש כאבה לי ... ובלילה שעה עד שישנתי. לא נורא .... ייייייייייייייווווווווווו איילת את לא יודעת איך אני שמחה שאת כאן
-קרן-
 
למעלה