עד הסוף הטוב
New member
../images/Emo85.gifבוקררררר
מי היה מאמין שאני אלך לישון בשעה 10 ואקום ב-6
אז היום מתחיל תהליך השיגרה שלי למשך השנתיים הבאות..
שיהיה לכם יום מושלםםםם אוהבת המוןן איילת
מי היה מאמין שאני אלך לישון בשעה 10 ואקום ב-6