לוח מודעות

agur

New member
פעם (לפני שנה כשנגמלנו...) שאלתי את

אסתר. היא הסבירה שזה נקרא "חלב גמילה" ושיש לו טעם מלוח
. היא גם טענה שאם התינוק/פעוט חוזר לינוק (אם הוא בכלל מסוגל לינוק חלב מלוח...) החלב חוזר לקבל את טעמו המתקתק.
 
רגע,רגע - ממי קיבלת את ההערה?

ממרק? ואיך בכלל הצלחת להוציא חלב אחרי 3 שבועות נטולי הנקה?
 

תּמר

New member
לפעמים יש חלב חודשים אחרי ההפסקה

הוא לא נגמר סתם כך. אם הטעם מלוח, נשמע שזה כמו זעה.
 

maya100

New member
תשובות:

1) אני לא בהריון. עדיין לא
2) קיבלתי את ההערה ממרק. להסביר לך במפורט אין הוא טעם?!
וכן, תמיד היו לי שפריצי חלב, גם לאחר שבוע שלא הנקתי... 3) ידוע מהספרות שחלב אחרי הגמילה הוא מולח. זה לא קשור לזיעה אלא לכך, שהוא "יושב" בשד הרבה זמן ואולי מחמיץ/מתמלח...
 

maya100

New member
איזו עברית, בושה וחרפה! ../images/Emo163.gif

החלב כמובן מלוח ולא מולח ולגבי החלב הוא מאוחסן בשד הרבה זמן ולכן השינוי בטעם.
 

עמית@

New member
דווקא מולח זה מצויין ../images/Emo13.gif זה נשמע

כמו פועל (סטייל משופעל)
 
קבוצת לה-לצ'ה חדשה בביל"ו!!!!!

אמהות, תינוקות ונשים בהריון מוזמנים בחום להצטרף לפגישת ליגת לה לצ'ה שתתקיים ב"ילדותי בכפר" אשר בכפר בילו ב' ( רח' ההדרים פינת הפרחים) ביום ה' ה-29 באפריל ב- 9:30 בבוקר , הנושא הרשמי –יתרונות ההנקה. וכמובן שניתן להעלות נושאים אחרים. תרומה של 20 ש"ח למשפחה תתקבל בברכה. לפרטים נוספים ניתן לשלוח אלי מייל או מסר. טלפון לכיווני דרך – 08-9455343 . נשמח לראותכם!
 

אידה ע

New member
מרכז טיפול לנשים בראשל"צ- "אור הנפש

בכל יום רביעי בית פתוח לנשים אחרי לידה...מגיעים עם הקטנטנים מדברים, מתייעצים, תומכים ונתמכים...בעיקר ביחד!!! משולב עם הנחייה מקצועית, הרצאות, עסוי תינוקות ועוד.(במחיר סמלי) כמו כן קבוצות , לנשים בשלבים שונים בחיים כולל הריון ולאחר לידה. הכל באוירה חמה ותומכת ניתן לפנות באימייל במסר או בטלפון.
 
למעלה