איזה קטע, גם שלי הפך מלוח
כשנטע היתה לקראת גמילה בהריון עם אורי יצא לי לטעום את הטיפות שנותרו לי וזה אכן היה מלוח בטירוף. קודם כל לא הבנתי איך היא מוכנה להמשיך לינוק בטעם כזה וחוץ מזה חשבתי שהטעם השתנה בגלל ההריון. אז או שטעיתי ולכולן זה מלוח (למה?) או שאת, יקירתי, בהריון???