אין שום סתירה
יש שני תיאורים, אחד כללי ואחד שמוסר איזה פרט. התיאור הראשון לא מוסר שום פרטים על אופן בריאת העולם (ולכן אין להתייחס אליו כלל כאל תיאור של האופן הטכני שבו נברא העולם). אחר כך התורה מוסרת איזה פרט קטן על הדרך שבה נבראה האשה (גם, באופן מאד כללי). מה צריך לעשות: מה שצריך לעשות, זה שאם טוענים "משהו שכתוב בתורה הוא לא נכון" אז צריך להביא הוכחה. הוכחה זו צריכה לטפל בכל אפשרויות הערעור עליה, בכל הדברים הלא ידועים, בכל התהליכים שהתרחשו וכן הלאה. אם היא לא עושה זאת, היא איננה הוכחה. אם אומרים "התורה אמרה משהו על השפן" אז צריך להגיד מה זה השפן הזה, צריך לטפל בשאלה אם זה אכן אותו יצור שנקרא בשם זה כיום, צריך להוכיח מה היתה כוונת התורה כשאמרה מה שאמרה וכן הלאה. אם לא עושים זאת, זו אינה הוכחה. ידועה תוחלת החיים של בני אדם בתקופות שונות: מה שידוע זה אורך החיים של פרטים מסויימים בכל מיני תקופות. לא ידוע אורך החיים של כל הפרטים. גם אין הוכחה שהפיזיולוגיה האנושית לא מאפשרת חיים ארוכים, ובודאי אין הוכחה שלא היה גזע סטוי בעל כושר חיים ארוך (שנעלם, או שבניו עוד מסתובבים ביננו כיום ושומרים על סודם). ברור: לא ברור שום דבר. צריך להוכיח, או להודיע שאין הוכחה.