כואב לי .....

תודה על החיבוק....

כואב לי הכול... הזכרונות עולים בהצפה ענקית מהבוקר... חיוורת לחלוטין... לא יודעת מה נסגר איתי... למה זה עולה עכשיו בדיוק שאני צריכה את הכוח??? אוףףףףף
 
אולי טריגר...

יצאתי מהבית שמחה לחלוטין ועליתי לאוטובוס בשעה 8:00 לכיוון בי"ס (התחלנו ב9:00) ואיך שאני מתיישבת זה נופל עליי... אני מסתכלת מחוץ לחלון על העננים בשלווה ורואה "תמונות" בעננים.... וני מתחילה לבכות... באמצע האוטובוס ואנשים מסתכלים אבל אני לא רואה כלום... כואב לי... מגיעה לבי"ס שוטפת את הפנים בחיוך שלא יראו שבכיתי... ונכנסת לשיעור אנגלית בפלאשבקים נוראיים... לא יכולה יותר... והמורה כל שניה שואלת מה קרה ואם אני בסדר... ואני עונה שכן והיא אומרת "את נורא חיוורת, את נראת כאילו שנאנסת.." למה אנשים משתמשים בדימוי הזה בכלל ועוד כל כך הרבה???.. בעיקר בזמן האחרון... ועוד המורה שלי... אני באותו רגע יוצאת מהשיעור ולא חוזרת... ואז מגלה שרוצים להעיף אותי מהמגמה בגלל הציונים וכל כך רע לי ומנסה להתעלם מהפלאשבקים והולכת לדבר עם המחנכת כדי שלא תעיף אותי ובסוף השיחה בורחת לשירותים ננעלת נופלת על הרצפה ומתחילה לבכות ולהקיא ושוב ושוב לא יכולה להפסיק... ואז יוצאת... כואב הכל וחברות שלי מחבקות אותי ושואלות מה קרה ואני שותקת ומציים לי להתקשר הביתה אבל אני יודעת שאסור..... ובדרך חזרה באוטובוס שוב בוכה ומתמוטטת.... והפלאשבקים באים כל היום וכל כך כואב הכול....
 

P h e n i x

New member
אני לא מבינה

"את ניראית חיוורת, כאילו שנאנסת"... מה זה? בנות שנאנסות ניראות חיוורות? לא מצאה לה שום דבר חוץ מאונס? מחזור? כאב בטן? לא אכלת ארוחת בוקר.... מלא דברים שאני יכולה לחשוב עלייהם. לא ניראה לך מוזר? למה לא שאלת אותה? ועוד דבר - כל כך כואב, ואת כל כך רוצה לשפוך למה את לא מדברת עם חברות שלך? לפחות אחת מהן? ולמה את לא יכולה להתקשר הביתה?
 
גם אני לא מבינה...

וזה כן נראה לי מוזר אבל אני לא יכולה לבוא ולשאול אותה.... כאילו אני לא רוצה שהיא תדע... לא יודעת לא רוצה לדבר עם חברות כדי לא להיות למעמסה עלייהן.... ולא יכולתי להתקשר הבייתה כי ההורים שלי לא היו מסכימים לי לחזור ורק כועסים עלי...
 
((((((((((ליטל))))))))))

אוהבת אותך. לא ממש יודעת איך להגיב, אבל אני עדיין מאמינה שבסוף תצליחי גם להתגבר על הפלאשבקים. ((((((((((ליטל))))))))))
 
למעלה