../images/Emo68.gif מוכרת GIFT CARD ../images/Emo68.gif
קיבלתי כרטיס מתנה של "מגנוליה" למי שלא מכירה, זה מעיין כרטיס אשראי טעון בכסף (במקרה שלי 250 ש"ח) לא מוגבל בזמן שבו אפשר לקנות סחורה בכל אחד מסניפי "מגנוליה" אני, לא קונה במגנוליה, זה ממש לא הסגנון שלי- אולי מישהי מכן תוכל להנות ממנו, הוא על סך 250 ש"ח כאמור ואני מוכרת אותו ב220 ש"ח אם מישי מעוניינת היא יכולה לפנות אליי פה או במסרים
ליב
קיבלתי כרטיס מתנה של "מגנוליה" למי שלא מכירה, זה מעיין כרטיס אשראי טעון בכסף (במקרה שלי 250 ש"ח) לא מוגבל בזמן שבו אפשר לקנות סחורה בכל אחד מסניפי "מגנוליה" אני, לא קונה במגנוליה, זה ממש לא הסגנון שלי- אולי מישהי מכן תוכל להנות ממנו, הוא על סך 250 ש"ח כאמור ואני מוכרת אותו ב220 ש"ח אם מישי מעוניינת היא יכולה לפנות אליי פה או במסרים