זה לא היום של רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

ldti

New member
זה לא היום של רכבת ישראל
דיווח : קטר / קרון עולה באש
שלום לכולם. קיבל כרגע דיווח מחבר , מודיע שעל מסילת האיילון ליד ת"א דרום עולה קטר / קרון (לא ברור) באש , או שכבר מפוחם כולו.... למישהו יש פרטים?
 

down under

New member
זה לא היום של רכבת ישראל
שתי שריפות בקרונות רכבת ביום אחד
בפורום רוטר קראתי לפני דקות אחדות שפרצה דלקה בקרון רכבת באזור יקום שבמרכז השרון. תחושת הבטן שלי לא אומרת טוב. במשך מעל שנה לא היתה אף שריפה ברכבת ופתאום היום, יום חם אך לא לוהט, שתי שריפות?!?!?!?
 

אבי83808

New member
עיכוב ברכבת מהצפון דרומה הבוקר
שאלה
היה כתוב בכתבה שהם הוחזרו מתחנת עתלית לחוף הכרמל. למה הם לא יכלו להשאר בתחנת עתלית שיש שם הרבה פחות אנשים מתחנת חוף הכרמל ופשוט שהרכבת הבאה שעוברת תעצור שם?
 

easylivin

New member
דיווח : קטר / קרון עולה באש
שלום לכולם. קיבל כרגע דיווח מחבר , מודיע שעל מסילת האיילון ליד ת"א דרום עולה קטר / קרון (לא ברור) באש , או שכבר מפוחם כולו.... למישהו יש פרטים?
תמונה מהמצלמה של נתיבי איילון

ניתן לראות את הכל בשידור חי באתר של נתיבי איילון. בצד ימין רואים כנראה את הרכבת הנשרפת ואת העשן המיתמר ממנה.
 

down under

New member
שתי שריפות בקרונות רכבת ביום אחד
בפורום רוטר קראתי לפני דקות אחדות שפרצה דלקה בקרון רכבת באזור יקום שבמרכז השרון. תחושת הבטן שלי לא אומרת טוב. במשך מעל שנה לא היתה אף שריפה ברכבת ופתאום היום, יום חם אך לא לוהט, שתי שריפות?!?!?!?
רבותיי, סליחה על הניג'וס, אבל הנושא
חשוב מכדי שנתעלם ממנו. אשמח מאוד לדעת איך קורה ששנים שלמות עוברות בלי שריפה בתוך הרכבת ופתאום ביום קצת חם, אבל במפורש היו מעל 30 ימים יותר חמים ממנו בשנה האחרונה, נשרפים להם שני קרונות בשני אירועים שונים.
 

אבי83808

New member
שתי שריפות בקרונות רכבת ביום אחד
בפורום רוטר קראתי לפני דקות אחדות שפרצה דלקה בקרון רכבת באזור יקום שבמרכז השרון. תחושת הבטן שלי לא אומרת טוב. במשך מעל שנה לא היתה אף שריפה ברכבת ופתאום היום, יום חם אך לא לוהט, שתי שריפות?!?!?!?
שמתי לב לזה גם אחרי שאמרת
מצד שני לפעמים רוטר טועה. כבר כמה פעמים שמתי לב שהוא טעה.
 

אבי83808

New member
שמתי לב לזה גם אחרי שאמרת
מצד שני לפעמים רוטר טועה. כבר כמה פעמים שמתי לב שהוא טעה.
וגם זה קרה היום ברכבת ישראל
השריפה ברכבת מצטרפת לתקלה נוספת שאירעה היום (א') במחוז הצפוני. נוסעי אחת הרכבות שיצאה הבוקר מקריית-מוצקין לתל-אביב, הופתעו לגלות כי הרכבת עוצרת דרומית לחיפה, באזור תחנת עתלית. זאת כנראה עקב בעיית קירור כלשהי, כך אמרו ל-ynet נוסעי הרכבת. הרכבת הוחזרה לאחר כ-40 דקות אל תחנת חוף הכרמל, ומשם עברו הנוסעים לרכבת אחרת שנסעה דרומה. "ברגע שנמצא הפיתרון הטוב ביותר עבור הנוסעים", כך אומרים ברכבת, "הם הועברו אל התחנה המתאימה והמתינו לרכבת שתיתן להם שירות, שם חולקו להם בקבוקי מים, על ידי צוות התחנה. ברכבת ישראל מתנצלים על אי-הנוחות שנגרמה לנוסעים". (ynet)
 

down under

New member
וגם זה קרה היום ברכבת ישראל
השריפה ברכבת מצטרפת לתקלה נוספת שאירעה היום (א') במחוז הצפוני. נוסעי אחת הרכבות שיצאה הבוקר מקריית-מוצקין לתל-אביב, הופתעו לגלות כי הרכבת עוצרת דרומית לחיפה, באזור תחנת עתלית. זאת כנראה עקב בעיית קירור כלשהי, כך אמרו ל-ynet נוסעי הרכבת. הרכבת הוחזרה לאחר כ-40 דקות אל תחנת חוף הכרמל, ומשם עברו הנוסעים לרכבת אחרת שנסעה דרומה. "ברגע שנמצא הפיתרון הטוב ביותר עבור הנוסעים", כך אומרים ברכבת, "הם הועברו אל התחנה המתאימה והמתינו לרכבת שתיתן להם שירות, שם חולקו להם בקבוקי מים, על ידי צוות התחנה. ברכבת ישראל מתנצלים על אי-הנוחות שנגרמה לנוסעים". (ynet)
לפי דעתי יש להעביר לעולם הבא
כמה מאנשי הוועד. טוב, היות ואני ליברלי ורחמן אסכים שימירו זאת בחודשיים שלשה מאסר + פיטורים ללא פיצויים. יש לנקות לאלתר את האורוות של רקבת ישמעאל על מנת שתהיה לנו גאווה מרכבת ישראל.
 

down under

New member
שמתי לב לזה גם אחרי שאמרת
מצד שני לפעמים רוטר טועה. כבר כמה פעמים שמתי לב שהוא טעה.
זה לא סתם מרוטר, זה ציטוט של מבזק
של ynet. הם (וואיי-נט) טענו שיצאו לשם צוותים מתחנת כיבוי אש נתניה. מכאן אני מסיק שסביר להניח שזו ידיעה נכונה. ואם היא נכונה אזי אחד משניים. או שזה סופר דופר נדיר לאללה אבל סתם צירוף מקרים של שתי שריפות ביום אחד (ועוד לא יום של שרב) או שיש פה חבלה בזדון. אין אופציה שלישית.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
שתי שריפות בקרונות רכבת ביום אחד
בפורום רוטר קראתי לפני דקות אחדות שפרצה דלקה בקרון רכבת באזור יקום שבמרכז השרון. תחושת הבטן שלי לא אומרת טוב. במשך מעל שנה לא היתה אף שריפה ברכבת ופתאום היום, יום חם אך לא לוהט, שתי שריפות?!?!?!?
סיכום אירוע דליקה בקרון כח
להלן תגובה רשמית של ר"י: מערך רכבת ריק מסוג Push-Pull שיצא מלוד לכיוון תחנת ת"א סבידור, קיבל דיווח במהלך הנסיעה, שבקרון הכח האחרון, פרצה דליקה. כתוצאה מכך, עצר הנהג את הרכבת באזור ביה"ס לרכבות, בסמוך לתחנה תפעולית ת"א דרום, במקום בו יהיה מערך הרכבת נגיש לכבאיות ולצוותי הרכבת. תנועת הרכבות באזור חודשה בשעה 16:30. ברכבת ישראל החלו בבדיקת האירוע. שחר וייסמן אגף דוברות והסברה רכבת ישראל
 

down under

New member
סיכום אירוע דליקה בקרון כח
להלן תגובה רשמית של ר"י: מערך רכבת ריק מסוג Push-Pull שיצא מלוד לכיוון תחנת ת"א סבידור, קיבל דיווח במהלך הנסיעה, שבקרון הכח האחרון, פרצה דליקה. כתוצאה מכך, עצר הנהג את הרכבת באזור ביה"ס לרכבות, בסמוך לתחנה תפעולית ת"א דרום, במקום בו יהיה מערך הרכבת נגיש לכבאיות ולצוותי הרכבת. תנועת הרכבות באזור חודשה בשעה 16:30. ברכבת ישראל החלו בבדיקת האירוע. שחר וייסמן אגף דוברות והסברה רכבת ישראל
ומה לגבי השריפה השניה
(אם בכלל היתה)?
 
ראיתי ב-ynet והם לא משקרים

הם לא משקרים? יקירי: אין בארץ למעשה ובפועל אמצעי תקשורת לתאור נושאי התחבורה הציבורית. את העבודה הזו יעשו למענך חברים יקרים הנמצאים כאן. לא היתה כל שריפה שניה היום. לצערי אני מנוע מלכתוב את הסיבה לפרוץ האש בקרון הכוח/ניהוג מס' 301 למרות שיש כבר מסקנות ברורות. רק אומר כי מדובר בתקלה בלבד ותקלות מתרחשות. אם נשרפו עד לרגע זה 91 אוטובוסי וולוו בארץ, הרי שהמצב ברכבת נהדר ולא היתה כל סכנה לאיש. מעבר לזה לא אוכל להוסיף דבר לצערי. הרכבת היא כלי התחבורה הבטוח ביותר. תקלות תמיד מתרחשות בכל כלי רכב זה או אחר. למנוע אותן לחלוטין? לא ניתן, אפילו לא במטוסי נוסעים או חלליות. עד כאן. לילה טוב.
 

easylivin

New member

הם לא משקרים? יקירי: אין בארץ למעשה ובפועל אמצעי תקשורת לתאור נושאי התחבורה הציבורית. את העבודה הזו יעשו למענך חברים יקרים הנמצאים כאן. לא היתה כל שריפה שניה היום. לצערי אני מנוע מלכתוב את הסיבה לפרוץ האש בקרון הכוח/ניהוג מס' 301 למרות שיש כבר מסקנות ברורות. רק אומר כי מדובר בתקלה בלבד ותקלות מתרחשות. אם נשרפו עד לרגע זה 91 אוטובוסי וולוו בארץ, הרי שהמצב ברכבת נהדר ולא היתה כל סכנה לאיש. מעבר לזה לא אוכל להוסיף דבר לצערי. הרכבת היא כלי התחבורה הבטוח ביותר. תקלות תמיד מתרחשות בכל כלי רכב זה או אחר. למנוע אותן לחלוטין? לא ניתן, אפילו לא במטוסי נוסעים או חלליות. עד כאן. לילה טוב.
אביתר, תגיד להם! גם בוואלה כותבים שהיו 2
שריפות. אז מה באמת קרה היום? כמה שריפות היו ובכמה קרונות?..
 
אביתר, תגיד להם! גם בוואלה כותבים שהיו 2
שריפות. אז מה באמת קרה היום? כמה שריפות היו ובכמה קרונות?..
אני מנוע מלהגיב. רק אומר שהעיתונאים צריכים
ללמוד את מקצוע העיתונאות ככל הנראה באחת האוניברסיטאות היוקרתיות בארה"ב, בריטניה או קנדה בטרם יתנו להם העורכים הראשיים את הרשות לכתוב. היום נשבר שיא גינס בישראל: לראשונה מאז 14.05.1948 נוכחתי במס' טעויות ושטויות עצום ואדיר בקנה מידה עולמי בכל הכתבות ובכל המאמרים שעסקו בנושא. איש מבין העיתונאים לא כתב נכון. הגעתי למסקנה שיש מקום להאמין תמיד לתקשורת זרה ואזורית. בצער רב אומר לך: זה נכון לגבי כל מכלול הנושאים.... FOX NEWS היא עיתונאות לשמה. אני מציע בשיא הרצינות לנסות ולייבא עיתונאים זרים עם ניסיון מוכח בתחום התחבורה הציבורית, ארצה, כדי להפסיק את הצחוק הישראלי בנושא. האמת אריק יקירי היא שאני מעדיף אפילו את העיתונות של בני דודנו משום שהיא הרבה יותר מדוייקת ואמינה, מקצועית יותר ובעלת גוון אובייקטיבי היכן שצריך להיות אובייקטיבי. העיתונות הערבית הוכיחה דיוק רב ומרשים בכל הקשור לאירועי קייץ 2006 ואילו כאן בארץ "הסתירו" מגולשי הרשת את כל אשר ידע כל אזרח לבנוני למשל. כל שהיינו צריכים היה להיכנס לאתרים זרים ולראות את המציאות באמצעות סרטונים או מאמרים מעולים הכתובים היטב ובלשון ברורה ומקצועית. רק אומר לך דבר אחד: לא היו היום שתי שריפות, לא היתה שום חבלה בקרון מס' 301, איש לא חיבל ברכבת ונהג המערך פעל מצויין ובאחריות מקסימלית בהתאם לנסיבות. הנהג היה שקול וקר רוח, לא איבד עשתונות ופעל ללא דופי. אני מצפה ממנכ"ל הרכבת לשבח את הנהג מחר. הרבה בזכותו של הנהג ניצל הקרון משריפה מוחלטת. קרון מס' 301 ישוקם וישוב לשרות תוך פרק זמן סביר. עד כאן בסוגייה זו ולא נרחיב. לילה טוב.
 

easylivin

New member
אני מנוע מלהגיב. רק אומר שהעיתונאים צריכים
ללמוד את מקצוע העיתונאות ככל הנראה באחת האוניברסיטאות היוקרתיות בארה"ב, בריטניה או קנדה בטרם יתנו להם העורכים הראשיים את הרשות לכתוב. היום נשבר שיא גינס בישראל: לראשונה מאז 14.05.1948 נוכחתי במס' טעויות ושטויות עצום ואדיר בקנה מידה עולמי בכל הכתבות ובכל המאמרים שעסקו בנושא. איש מבין העיתונאים לא כתב נכון. הגעתי למסקנה שיש מקום להאמין תמיד לתקשורת זרה ואזורית. בצער רב אומר לך: זה נכון לגבי כל מכלול הנושאים.... FOX NEWS היא עיתונאות לשמה. אני מציע בשיא הרצינות לנסות ולייבא עיתונאים זרים עם ניסיון מוכח בתחום התחבורה הציבורית, ארצה, כדי להפסיק את הצחוק הישראלי בנושא. האמת אריק יקירי היא שאני מעדיף אפילו את העיתונות של בני דודנו משום שהיא הרבה יותר מדוייקת ואמינה, מקצועית יותר ובעלת גוון אובייקטיבי היכן שצריך להיות אובייקטיבי. העיתונות הערבית הוכיחה דיוק רב ומרשים בכל הקשור לאירועי קייץ 2006 ואילו כאן בארץ "הסתירו" מגולשי הרשת את כל אשר ידע כל אזרח לבנוני למשל. כל שהיינו צריכים היה להיכנס לאתרים זרים ולראות את המציאות באמצעות סרטונים או מאמרים מעולים הכתובים היטב ובלשון ברורה ומקצועית. רק אומר לך דבר אחד: לא היו היום שתי שריפות, לא היתה שום חבלה בקרון מס' 301, איש לא חיבל ברכבת ונהג המערך פעל מצויין ובאחריות מקסימלית בהתאם לנסיבות. הנהג היה שקול וקר רוח, לא איבד עשתונות ופעל ללא דופי. אני מצפה ממנכ"ל הרכבת לשבח את הנהג מחר. הרבה בזכותו של הנהג ניצל הקרון משריפה מוחלטת. קרון מס' 301 ישוקם וישוב לשרות תוך פרק זמן סביר. עד כאן בסוגייה זו ולא נרחיב. לילה טוב.
תודה רבה! היום שוב נוכחתי לדעת
שאין דבר כזה "מקור עיתונאי אמין ב-100%". 50% זה במקרה הטוב... ובמקרה של רוב האתרים בארץ - הרבה פחות מזה.
 
תודה רבה! היום שוב נוכחתי לדעת
שאין דבר כזה "מקור עיתונאי אמין ב-100%". 50% זה במקרה הטוב... ובמקרה של רוב האתרים בארץ - הרבה פחות מזה.
אריק אחי: אנא חדל להיות תמים:
אין בישראל עיתונאים רכבתיים - נקודה. עד שלא תילמד "עיתונאות רכבתית" באוניברסיטה העברית או דומיה וברמת תואר שני את-ליסט, או עד שלא יתבצע כאן יבוא עיתונאים רכבתיים ממדינות אנגלוסקסיות, לא תהא כאן עיתונות רכבתית. אין בישראל אף לא מגזין רכבתי אחד ומכובד היוצא לאור לציבור. פשוט אין ! ושלא יספרו לך לוקשאלאך שלמגזין כזה לא תהיה דרישה. אני מבטיח לך ש-1000 גיליונות יימכרו תוך יומיים. כדי להעלות את רמת הכתבות הנוכחיות בעיתונות בנושא, יש לשלוח עיתונאים ללימודים מקצועיים. כפי שכתבתי מאז ומעולם: לא מספיק להיות עיתונאי מוכשר ומפולפל, חובה להיות גם עיתונאי מנוסה וגם בעל ידע מקצועי עצום, כדי לכתוב בנושא. רכבת היא לא מתכון של סוכר, מים, קמח ורוזמרין..... אם שפירא או מלינג, היו רואים את הכתבות, הם היו מקיאים.... אני כבר אפאטי לגמרי מ''האמיתות''. בכל פעם שאני מקליד/מעתיק כתבה לארכיון, אני עורך בה שינויים ותיקונים רבים כדי להפוך אותה לאמיתית. כמעט בכל פסקה מופיעות הסוגריים הבאות: (צ"ל: "כך וכך, וכך וכך, א.ר) וזה פשוט הפך למטרד משעשע או למחקר בפני עצמו.....ליל מנוחה. אל תיקח ללב אריק אחי היקר: אני לוקח לריאות במקום זאת.
 

easylivin

New member
אריק אחי: אנא חדל להיות תמים:
אין בישראל עיתונאים רכבתיים - נקודה. עד שלא תילמד "עיתונאות רכבתית" באוניברסיטה העברית או דומיה וברמת תואר שני את-ליסט, או עד שלא יתבצע כאן יבוא עיתונאים רכבתיים ממדינות אנגלוסקסיות, לא תהא כאן עיתונות רכבתית. אין בישראל אף לא מגזין רכבתי אחד ומכובד היוצא לאור לציבור. פשוט אין ! ושלא יספרו לך לוקשאלאך שלמגזין כזה לא תהיה דרישה. אני מבטיח לך ש-1000 גיליונות יימכרו תוך יומיים. כדי להעלות את רמת הכתבות הנוכחיות בעיתונות בנושא, יש לשלוח עיתונאים ללימודים מקצועיים. כפי שכתבתי מאז ומעולם: לא מספיק להיות עיתונאי מוכשר ומפולפל, חובה להיות גם עיתונאי מנוסה וגם בעל ידע מקצועי עצום, כדי לכתוב בנושא. רכבת היא לא מתכון של סוכר, מים, קמח ורוזמרין..... אם שפירא או מלינג, היו רואים את הכתבות, הם היו מקיאים.... אני כבר אפאטי לגמרי מ''האמיתות''. בכל פעם שאני מקליד/מעתיק כתבה לארכיון, אני עורך בה שינויים ותיקונים רבים כדי להפוך אותה לאמיתית. כמעט בכל פסקה מופיעות הסוגריים הבאות: (צ"ל: "כך וכך, וכך וכך, א.ר) וזה פשוט הפך למטרד משעשע או למחקר בפני עצמו.....ליל מנוחה. אל תיקח ללב אריק אחי היקר: אני לוקח לריאות במקום זאת.
הצדק עימך! אני תמים כי אני ממשיך לשפוט את
העיתונאות שלנו במושגים של חו"ל. אבל בחו"ל הרכבת היא מסורת בת 180 שנה, ואיתה מה שנקרא "מדעי הרכבת". בארץ הדברים האלה קיימים רק בשביל קומץ אנשים קטן ומובחר, שאין ביניהם אף לא עיתונאי אחד. חוץ מזה, התקשורת לא אמינה לא רק בתחום הרכבתי, אלא בכל מגוון התחומים החובבנות חוגגת וישועה לא נראית באופק. הרושם הוא, שהרמה המקצועית של העיתונאים פשוט יורדת מיום ליום. בתחום הרכבתי זה רק נראה לנו בולט במיוחד, כי אותו אנחנו מכירים מקרוב.
 
הצדק עימך! אני תמים כי אני ממשיך לשפוט את
העיתונאות שלנו במושגים של חו"ל. אבל בחו"ל הרכבת היא מסורת בת 180 שנה, ואיתה מה שנקרא "מדעי הרכבת". בארץ הדברים האלה קיימים רק בשביל קומץ אנשים קטן ומובחר, שאין ביניהם אף לא עיתונאי אחד. חוץ מזה, התקשורת לא אמינה לא רק בתחום הרכבתי, אלא בכל מגוון התחומים החובבנות חוגגת וישועה לא נראית באופק. הרושם הוא, שהרמה המקצועית של העיתונאים פשוט יורדת מיום ליום. בתחום הרכבתי זה רק נראה לנו בולט במיוחד, כי אותו אנחנו מכירים מקרוב.
כל "פלצן" נהייה לנו עיתונאי אעלקקקקקקקקק
פלוצאלאך נהוג לעשות בשירותים מחמת הנימוס ולנגב עם נייר עיתון. זה זול יותר מנייר טואלט - נניח של "קלינקס" למשל: 9 גלילים ב- 31.99 ש"ח במבצע ועוד יש לך גם לבן וגם צהוב, אז נחסוך ונשתמש בצהוב של הצהובון שהרי במילא אין מה לקרוא בו והרי במילא דיו העיתונות הוא כזה כיום שהוא כבר לא הופך את שני הפלחים ל-שחור ! לפחות הדיו הפך איכותי. בעבר היית קורא עיתון, מסיים לקרוא ומביט היישר אל קצות אצבעותייך שהפכו שחורות מהדיו הזול. היום הוכח שהחומר הקורא לעצמו "ליגנין" ואחראי על הצהבת הנייר, אינו רעיל.....רק הכתבות והמאמרים הם רעילים....
כאן אסיים יקירי. הם לא ראויים שנבזבז עלייהם רגעים שקטים וקסומים של ליל ירח מלא, הלילה. אביה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה