עיכוב ברכבת מהצפון דרומה הבוקרזה לא היום של רכבת ישראל
עיכוב ברכבת מהצפון דרומה הבוקרזה לא היום של רכבת ישראל
דיווח : קטר / קרון עולה באשזה לא היום של רכבת ישראל
שתי שריפות בקרונות רכבת ביום אחדזה לא היום של רכבת ישראל
שאלהעיכוב ברכבת מהצפון דרומה הבוקר
תמונה מהמצלמה של נתיבי איילוןדיווח : קטר / קרון עולה באש
שלום לכולם. קיבל כרגע דיווח מחבר , מודיע שעל מסילת האיילון ליד ת"א דרום עולה קטר / קרון (לא ברור) באש , או שכבר מפוחם כולו.... למישהו יש פרטים?
רבותיי, סליחה על הניג'וס, אבל הנושאשתי שריפות בקרונות רכבת ביום אחד
בפורום רוטר קראתי לפני דקות אחדות שפרצה דלקה בקרון רכבת באזור יקום שבמרכז השרון. תחושת הבטן שלי לא אומרת טוב. במשך מעל שנה לא היתה אף שריפה ברכבת ופתאום היום, יום חם אך לא לוהט, שתי שריפות?!?!?!?
שמתי לב לזה גם אחרי שאמרתשתי שריפות בקרונות רכבת ביום אחד
בפורום רוטר קראתי לפני דקות אחדות שפרצה דלקה בקרון רכבת באזור יקום שבמרכז השרון. תחושת הבטן שלי לא אומרת טוב. במשך מעל שנה לא היתה אף שריפה ברכבת ופתאום היום, יום חם אך לא לוהט, שתי שריפות?!?!?!?
וגם זה קרה היום ברכבת ישראלשמתי לב לזה גם אחרי שאמרת
מצד שני לפעמים רוטר טועה. כבר כמה פעמים שמתי לב שהוא טעה.
לפי דעתי יש להעביר לעולם הבאוגם זה קרה היום ברכבת ישראל
השריפה ברכבת מצטרפת לתקלה נוספת שאירעה היום (א') במחוז הצפוני. נוסעי אחת הרכבות שיצאה הבוקר מקריית-מוצקין לתל-אביב, הופתעו לגלות כי הרכבת עוצרת דרומית לחיפה, באזור תחנת עתלית. זאת כנראה עקב בעיית קירור כלשהי, כך אמרו ל-ynet נוסעי הרכבת. הרכבת הוחזרה לאחר כ-40 דקות אל תחנת חוף הכרמל, ומשם עברו הנוסעים לרכבת אחרת שנסעה דרומה. "ברגע שנמצא הפיתרון הטוב ביותר עבור הנוסעים", כך אומרים ברכבת, "הם הועברו אל התחנה המתאימה והמתינו לרכבת שתיתן להם שירות, שם חולקו להם בקבוקי מים, על ידי צוות התחנה. ברכבת ישראל מתנצלים על אי-הנוחות שנגרמה לנוסעים". (ynet)
זה לא סתם מרוטר, זה ציטוט של מבזקשמתי לב לזה גם אחרי שאמרת
מצד שני לפעמים רוטר טועה. כבר כמה פעמים שמתי לב שהוא טעה.
סיכום אירוע דליקה בקרון כחשתי שריפות בקרונות רכבת ביום אחד
בפורום רוטר קראתי לפני דקות אחדות שפרצה דלקה בקרון רכבת באזור יקום שבמרכז השרון. תחושת הבטן שלי לא אומרת טוב. במשך מעל שנה לא היתה אף שריפה ברכבת ופתאום היום, יום חם אך לא לוהט, שתי שריפות?!?!?!?
ומה לגבי השריפה השניהסיכום אירוע דליקה בקרון כח
להלן תגובה רשמית של ר"י: מערך רכבת ריק מסוג Push-Pull שיצא מלוד לכיוון תחנת ת"א סבידור, קיבל דיווח במהלך הנסיעה, שבקרון הכח האחרון, פרצה דליקה. כתוצאה מכך, עצר הנהג את הרכבת באזור ביה"ס לרכבות, בסמוך לתחנה תפעולית ת"א דרום, במקום בו יהיה מערך הרכבת נגיש לכבאיות ולצוותי הרכבת. תנועת הרכבות באזור חודשה בשעה 16:30. ברכבת ישראל החלו בבדיקת האירוע. שחר וייסמן אגף דוברות והסברה רכבת ישראל
ראיתי ב-ynet והם לא משקריםומה לגבי השריפה השניה
(אם בכלל היתה)?
ראיתי ב-ynet והם לא משקרים
הם לא משקרים? יקירי: אין בארץ למעשה ובפועל אמצעי תקשורת לתאור נושאי התחבורה הציבורית. את העבודה הזו יעשו למענך חברים יקרים הנמצאים כאן. לא היתה כל שריפה שניה היום. לצערי אני מנוע מלכתוב את הסיבה לפרוץ האש בקרון הכוח/ניהוג מס' 301 למרות שיש כבר מסקנות ברורות. רק אומר כי מדובר בתקלה בלבד ותקלות מתרחשות. אם נשרפו עד לרגע זה 91 אוטובוסי וולוו בארץ, הרי שהמצב ברכבת נהדר ולא היתה כל סכנה לאיש. מעבר לזה לא אוכל להוסיף דבר לצערי. הרכבת היא כלי התחבורה הבטוח ביותר. תקלות תמיד מתרחשות בכל כלי רכב זה או אחר. למנוע אותן לחלוטין? לא ניתן, אפילו לא במטוסי נוסעים או חלליות. עד כאן. לילה טוב.
אני מנוע מלהגיב. רק אומר שהעיתונאים צריכיםאביתר, תגיד להם! גם בוואלה כותבים שהיו 2
שריפות. אז מה באמת קרה היום? כמה שריפות היו ובכמה קרונות?..
תודה רבה! היום שוב נוכחתי לדעתאני מנוע מלהגיב. רק אומר שהעיתונאים צריכים
ללמוד את מקצוע העיתונאות ככל הנראה באחת האוניברסיטאות היוקרתיות בארה"ב, בריטניה או קנדה בטרם יתנו להם העורכים הראשיים את הרשות לכתוב. היום נשבר שיא גינס בישראל: לראשונה מאז 14.05.1948 נוכחתי במס' טעויות ושטויות עצום ואדיר בקנה מידה עולמי בכל הכתבות ובכל המאמרים שעסקו בנושא. איש מבין העיתונאים לא כתב נכון. הגעתי למסקנה שיש מקום להאמין תמיד לתקשורת זרה ואזורית. בצער רב אומר לך: זה נכון לגבי כל מכלול הנושאים.... FOX NEWS היא עיתונאות לשמה. אני מציע בשיא הרצינות לנסות ולייבא עיתונאים זרים עם ניסיון מוכח בתחום התחבורה הציבורית, ארצה, כדי להפסיק את הצחוק הישראלי בנושא. האמת אריק יקירי היא שאני מעדיף אפילו את העיתונות של בני דודנו משום שהיא הרבה יותר מדוייקת ואמינה, מקצועית יותר ובעלת גוון אובייקטיבי היכן שצריך להיות אובייקטיבי. העיתונות הערבית הוכיחה דיוק רב ומרשים בכל הקשור לאירועי קייץ 2006 ואילו כאן בארץ "הסתירו" מגולשי הרשת את כל אשר ידע כל אזרח לבנוני למשל. כל שהיינו צריכים היה להיכנס לאתרים זרים ולראות את המציאות באמצעות סרטונים או מאמרים מעולים הכתובים היטב ובלשון ברורה ומקצועית. רק אומר לך דבר אחד: לא היו היום שתי שריפות, לא היתה שום חבלה בקרון מס' 301, איש לא חיבל ברכבת ונהג המערך פעל מצויין ובאחריות מקסימלית בהתאם לנסיבות. הנהג היה שקול וקר רוח, לא איבד עשתונות ופעל ללא דופי. אני מצפה ממנכ"ל הרכבת לשבח את הנהג מחר. הרבה בזכותו של הנהג ניצל הקרון משריפה מוחלטת. קרון מס' 301 ישוקם וישוב לשרות תוך פרק זמן סביר. עד כאן בסוגייה זו ולא נרחיב. לילה טוב.
אריק אחי: אנא חדל להיות תמים:תודה רבה! היום שוב נוכחתי לדעת
שאין דבר כזה "מקור עיתונאי אמין ב-100%". 50% זה במקרה הטוב... ובמקרה של רוב האתרים בארץ - הרבה פחות מזה.
הצדק עימך! אני תמים כי אני ממשיך לשפוט אתאריק אחי: אנא חדל להיות תמים:
אין בישראל עיתונאים רכבתיים - נקודה. עד שלא תילמד "עיתונאות רכבתית" באוניברסיטה העברית או דומיה וברמת תואר שני את-ליסט, או עד שלא יתבצע כאן יבוא עיתונאים רכבתיים ממדינות אנגלוסקסיות, לא תהא כאן עיתונות רכבתית. אין בישראל אף לא מגזין רכבתי אחד ומכובד היוצא לאור לציבור. פשוט אין ! ושלא יספרו לך לוקשאלאך שלמגזין כזה לא תהיה דרישה. אני מבטיח לך ש-1000 גיליונות יימכרו תוך יומיים. כדי להעלות את רמת הכתבות הנוכחיות בעיתונות בנושא, יש לשלוח עיתונאים ללימודים מקצועיים. כפי שכתבתי מאז ומעולם: לא מספיק להיות עיתונאי מוכשר ומפולפל, חובה להיות גם עיתונאי מנוסה וגם בעל ידע מקצועי עצום, כדי לכתוב בנושא. רכבת היא לא מתכון של סוכר, מים, קמח ורוזמרין..... אם שפירא או מלינג, היו רואים את הכתבות, הם היו מקיאים.... אני כבר אפאטי לגמרי מ''האמיתות''. בכל פעם שאני מקליד/מעתיק כתבה לארכיון, אני עורך בה שינויים ותיקונים רבים כדי להפוך אותה לאמיתית. כמעט בכל פסקה מופיעות הסוגריים הבאות: (צ"ל: "כך וכך, וכך וכך, א.ר) וזה פשוט הפך למטרד משעשע או למחקר בפני עצמו.....ליל מנוחה. אל תיקח ללב אריק אחי היקר: אני לוקח לריאות במקום זאת.
הצדק עימך! אני תמים כי אני ממשיך לשפוט את
העיתונאות שלנו במושגים של חו"ל. אבל בחו"ל הרכבת היא מסורת בת 180 שנה, ואיתה מה שנקרא "מדעי הרכבת". בארץ הדברים האלה קיימים רק בשביל קומץ אנשים קטן ומובחר, שאין ביניהם אף לא עיתונאי אחד. חוץ מזה, התקשורת לא אמינה לא רק בתחום הרכבתי, אלא בכל מגוון התחומים החובבנות חוגגת וישועה לא נראית באופק. הרושם הוא, שהרמה המקצועית של העיתונאים פשוט יורדת מיום ליום. בתחום הרכבתי זה רק נראה לנו בולט במיוחד, כי אותו אנחנו מכירים מקרוב.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.