losing grip1
New member
|../images/Emo66.gif|אני חדשה..
צהריים טובים , אני דיי חדשה בפורום כי לא ידעתי שהוא קיים בכלל. מישהו יודע מה יקרה בסוף הסידרה?
צהריים טובים , אני דיי חדשה בפורום כי לא ידעתי שהוא קיים בכלל. מישהו יודע מה יקרה בסוף הסידרה?