|
|אני חדשה..

losing grip1

New member
|../images/Emo66.gif|אני חדשה..

צהריים טובים , אני דיי חדשה בפורום כי לא ידעתי שהוא קיים בכלל. מישהו יודע מה יקרה בסוף הסידרה?
 
סוף הסידרה.

ליה וירון לא יהיו אחים כי אבא של ליה יהיה בעצם אודי. אפי ורותם יגלו שהם אחים.
 

גםצופה

Member
מנהל
../images/Emo58.gif משהו לא מדוייק

יתברר שבאמת ליה וירון לא אחים.. אבל עד כמה שהבנתי האבא של ליה הוא לא אודי אלא שחקן אחר מהתאטרון.. אחרת יהיה בלגן בכך שקובי וליה היו יחד
 

TomeRdeluz

New member
ברוכה הבאה! ../images/Emo140.gif

אני תומר, בן 14 מרמת השרון. תהני!
 

sugar girl 13

New member
ברוכה הבא!!!!!!!!!!!!!!!!!!1../images/Emo24.gif

מקווה שתשתלבי פה...........עד מאד........ ואיחולים רבים סתם ככה בישביל הכיף..................... מ lolo girl1 אני פשוט בבית של חברה שלי.............
 
למעלה