מדמ"ח יום ה'

duvdevanim

New member
../images/Emo63.gif מדמ"ח יום ה' ../images/Emo63.gif

יש מצב שמישהו מעלה לכאן פתרון של זה? (שאלה 2 בגרות 2002): האם_רמות_עולות_יורדות? (T) הפעולה מקבלת עץ בינארי T. בכל צומת בעץ שני ערכים- האחד הוא מספר שלם, והחד מצייןם את רמת הצומת. הפעולה מחזירה "אמת", אם הערכים בכל רמה זוגית ממוינים בסדר עולה משמאל לימים וגם הערכים בכל רמה אי זוגית ממוינים בסדר יורד משמאל לימים. אחרת- הפעולה מחזירה ,שקר". הנחה: העץ T מאתוחל ואינו ריק.
 

k a l e n

New member
תשמע

עד כמה שאני יודע זה שאלה מהספר של איתן ראט, שהיה המורה שלי שנה שעברה.. אם אתה לומד לקראת הבגרות , חבל על הזמן שלך. שאלה כזאת לא תופיע. זו רמת קושי מטורפת אפילו בשביל הכיתה שלנו שהתעסקנו עם דברים מטורפים ובסוף גם הוצאנו את הממוצע הארצי הכי גבוה. זה שאלה שצריך להחזיר מספר ערכים כל פעם וכו' ..אם יש לך את הספר, תתמקד בחלק של השאלות מבגרות+ הפתרונות שלהם.
 

Hawk 17

New member
למדתם סריקה לפי רמות?

הפתרון המתבקש כאן הוא סריקה לפי רמות, אך במקום שבתור יוכנסו עצים, נכניס לתור איברים מהטיפוס של Tree_info_type או יותר נכון Tree_info_type.num שזה טיפוס מסוג Integer "בכל צומת בעץ שני ערכים- האחד הוא מספר שלם, והחד מצייןם את רמת הצומת" לאחר שהכנסנו את כל המספרים באותה הרמה לתור נבדוק האם הרמה זוגית או אי-זוגית, ונבדוק בהתאם האם המספרים מסודרים בסדר עולה או יורד (לשם כך נצטרך משתנה עזר מטיפוס Integer כדי לאכסן את המספר האחרון שהוצאנו מהתור)
 

duvdevanim

New member
כן. אני רוצה לדעת בכל זאת איך עושים

את זה אם אפשר בבקשה.
 

The DRH

New member
אוף!!

שעה אני מנסה לרשום את זה אבל העברית, האנגלית והסוגריים משגעים אותי! מחר אני אוכל לסרוק ואעלה את זה לפה בסדר??
 

duvdevanim

New member
אממ

מישהו יכול להעלות פתרון לשאלה 1/2002 (השאלה עם היום ספורט)?
 

Hawk 17

New member
אני רק אגיד בכללי מהו הטנ"מ שבניתי

קודם כל שים לב: כשיש לנו נתונים שהם ידועים וקבועים מראש ולא משתנים בתוכנית, רצוי לייצג אותם בעזרת מערך. כך יראה הייצוג שלי: נבנה מערך באורך K שיכול רשומות. בכל רשומה יהיו שתי שדות: Value - ייצג את ערך התחנה (הערך שבין 0 ל1) Score - מערך דו-מימדי כשמספר העמודות בו הוא 10 (כמספר התלמידים המשתתפים ביום הזה עבור כל קבוצה), ומספר השורות הוא G (כמספר הקבוצות המשתתפות ביום הזה). הציון שיקבלו התלמידים (הטיפוס שייצג את הציון במטריצה זו) יהיה טיפוס Real כיוון שאני אצא מנקודת הנחה שתלמיד יוכל לקבל את הציון 7.5, למשל. לגבי הזוכות בתחרות.. אני לא יודע אם הטנ"מ שלי צריך לייצג גם את הנקודות הכלליות שבה זכתה הקבוצה.. אני מניח שבממשק העברי תהיה לי פעולה שתחשב את הציון הכללי של כל קבוצה ולכן הנתון הזה לא צריך להיות מיוצג בטנ"מ. ב"פסקלית" זה יראה כך: mat_type=array[1..G,1..10] of real; Array_info_type= Record Value:real; Score:mat_type; End; Scores_type=array[1..k] of Array_info_type;
 
למעלה