מעוניינים להתנדב

נועית10

New member
מהיכן המורה?

פשוט שאוכל לכוון אותו להתנדבות באזור מגוריו. תודה
 

dementer

New member
ניצולי שואה

איך אפשר לעזור? עמותות, התנדבות...? אני בת 15 אם זה משנה משהו.
 

נועית10

New member
היום יש עצרת, מחרתיים כנס, שלחי מסר

לדורות המשך. הנה קישור להודעתו.
 

ILANBUNDY

New member
שלום! אנחנו חבורה של בין 20 ל-30

אנשים, חונכי פר"ח והחניכים, אשר מעוניינים להתנדב יום אחד ולעזור לקהילה. הפרוייקט נועד לגרום לילדים שנעזרים ע"י החונכים לעזור לאחרים ולהרגיש שגם הם יכולים לעזור. אנחנו מקרית ים, ואין לנו שום מימון לפרוייקט, לכן המציאות חייבה אותנו לעשות את זה בקרית ים. לכן אם משהו יודע או יש לו רעיון מה אנחנו יכולים לעשות ביחד עם הילדים או שאפילו הוא רוצה עזרה, אז שיפנה אליי במסרים. בתודה, אילן.
 

נועית10

New member
../images/Emo91.gifאתם מוזמנים להתנדב 8/5 יום מעשים טובים

בואו לקחת חלק ביום מעשים טובים ב-8 למאי 2007 בשיתוף עם עמותת רוח טובה. ביום שלישי כ' באייר תשס"ז, ה-8 במאי 2007, אנחנו מזמינים אתכם לעצור לרגע את שגרת חייכם, ולהצטרף לעשייה משותפת למען החברה הישראלית כולה - ביום המעשים הטובים הראשון. כל-אחד ואחת מכם יכול לקחת חלק ביוזמה, ויחד עם עשרות אלפי ישראלים להתנדב לכמה שעות כדי להקל על מצוקת הזולת . ראו הודעה למעלה כאן בדף הראשי בפורום+טופס. מלאו את הטופס על מנת להתנדב ושלחו בפקס או באימל. תודה
 

פלג מים1

New member
רעיון לקבוצה

כל חונך וחניך יכינו מאפה פשטידה/עוגה/כדורי שוקולד. את המוצר המוגמר אפשר למכור במרכז המסחרי הקרוב (ניצן? רבמ"ד?) במחיר שיהיה קל לתת (כדור שוקולד בשקל אחד). את הסכום שנצבר אפשר לתרום לעמותה ע"פ בחירתכם. בהצלחה!
 

נועית10

New member
להלן כמה הצעות להתנדבות

ראשית אתה יכול להרשם ליום מעשים טובים שיחל ב-8/5 וצוות עמותת רוח טובה יצרו עימך קשר בנוגע למקומות התנדבות באזור הדרום, מצ"ב קישור למלא טופס. בערד פנימית נרדים- פנימיה המהווה כמקום צמיחה תומך ומשקם לילדים אשר נפלטו ממשפחותיהם. 08-9956888 פקס: 08-9950797 כתובת: יהודה 83 ערד בבאר שבע מחפשים מתנדבים בתחום שירה וריקוד במועדון נוער בבאר שבע בשכונה ט´. פלאפון:050-7712135 גיל בבאשר שבע וגם בערד אתה מוזמן לפנות למחלקת הרווחה בעיר.
 

BaByGuRrRl

New member
מחפשת מקום להתנדב בו :0)

היי לכולם, הנחתי שכאן זה המקום הכי טוב לשאול בו: אני חיילת שמשרתת בגלילות. אני מחפשת מקום שבו אני והבנות מהחוליה שלי נוכל להתנדב בו, באופן חד פעמי או לחילופין פעם בכמה זמן, עדיף באיזור המרכז. אנחנו קבוצה של כ-10 בנות עם אופציה להרבה יותר בהמשך... יש רעיונות? תודה מראש :)
 

נועית10

New member
../images/Emo91.gifבואו להתנדב ב-12/5 למען ילדי האפריקנים

ראו הודעה כאן עם פרטים. אתן מוזמנות לשלוח ליריב אימל או לפנות אליי במסר ואשמח לקשר אתכם עם האגודה למניעת גירוש ילדי האפריקנים. תודה
 

ihovav

New member
אחלה, אז אם מעניין אותך

מה שפרסמתי בשרשור הזה, אשמח אם תשלחי לי במסר מספר טלפון שלך ואני אצור איתך קשר. יום מצויין!
 

גלי girl

New member
מעוניינת להתנדב!

שלום, קוראים לי גלית ואני הייתי רוצה להתנדב. אני אומנם בת 13 וחצי, כך שאני לא יכולה לעשות כל דבר, אבל עדיין אני בטוחה שיש משהו שאני יכולה לעשות.. אני גרה באזור של חולון. אם למישהו יש הצעה או רעיון בבקשה תרשמו אותו
 

B i g B

New member
שלום. מחפש פרוייקט, יש הצעות. כנסו לפרטים.

שלום, שמי אלכס בליומין. אני חניך בוגר בעמותת אחריי! למי שלא מכיר, אחריי! היא עמותה שבה מספר פרוייקטים: הכנה לצבא - כושר קרבי תוך דגש על שירת משמעותי בצה"ל, התנדבות ותרומה לקהילה. שנת שירות - דחיית גיוס בשנה על מנת לבצע מגוון רחב של התנדבויות בכל הארץ. אחריי! בשטח - חוג הסיירות של אחריי לנוער לפני כיתה י"א. גרעין נח"ל - אין צורך לפרט. אחריי! לדרך - הכנה לצבא תוך דגש על שילוב עולי אתיופיה בחברה ובשירות משמעותי בצה"ל. הפרוייקט בו אני לוקח חלק הוא הכנה לצה"ל. ואחרי ההקדמה, ניגש לעניין. יש לי קבוצה בבאר שבע עם סדר כוח של בין 20-30 חברה' שמוכנים ורוצים מאוד להתנדב למען הקהילה. אני מחפש עכשיו מישהו שיגיד לי "או הנה, לי יש פרויקט, לך יש אנשים, בוא נוציא משהו לפועל". זה יכול להיות כמעט כל דבר שעולה לכם בראש: שיפוץ/סידור/צביעה של - גן/מועדונית/מתנ"ס/מקלט ציבורי, נטיעות עצים, פעילות עם ילדים לא נורמטיביים/בעלי תסמונות, הכל הכל הכל. מה שרק עולה לכם בראש שהקהילה צריכה. מקווה מארוד למצוא מישהו עם פרוייקט, כי חבל שכוח כזה מתזבז.
 

נועית10

New member
להלן כמה הצעות בבאר שבע

להלן כמה הצעות בבאר שבע: מחפשים מתנדבים בתחום שירה וריקוד במועדון נוער בבאר שבע בשכונה ט´. פלאפון:050-7712135 גיל -------------------------------------------------------------------------------- א"ימלע - העמותה לקידום המשפחה והילד בקהילה האתיופית בבאר שבע אימל [email protected] 08-6431042 08-6411576 / 08-6412955 ------------------------------------------------------------------------------- התנדבות בבית החולים סורוקה בבאר שבע- מצורף קישור עם פרטים וטלפון ------------------------------------------------------------------------------ עלם באר שבע צרו קשר דרך הסניף המרכזי עלם - עמותה לנוער במצבי סיכון רח´ קהילת סלוניקי 7 נאות אפקה תל-אביב, 69513 טלפון: 03-7686666 פקס: 03-6470319 ---------------------------------------------------------- עמותת צבעים- סניף ב"ש - צרו קשר דרך האתר העמותה מפעילה באמצעות מתנדבים, מרכזי העשרה,המספקים תמיכה חינוכית, חברתית ורגשית עבור ילדים מעוטי יכולת אשר אינם נהנים מהזדמנויות ומשאבים הדרושים לקידומם.
 

קורנית

New member
התנדבות בקיץ

ההודעה נכתבת בשם החברה של הבן שלי, שאין לה שם משתמש בתפוז ומשתמשת בשלי תגובות, בבקשה, בשרשור, או ישירות למסר שלי תודה קורנית אני מורה חיילת, גרה באשדוד ועובדת בבית הספר "צמח א". מעוניינת להתנדב בקיץ , יולי אוגוסט, לעבודה עם ילדים מיוחדים/ טיפוליים במסגרת שהצבא יאשר. בשנת השרות שלי עבדתי בפנימיה בהרדוף, עם ילדי רווחה. תודה נועה
 

נועית10

New member
../images/Emo91.gifלפנות למחלקת הרווחה בעיר או

יש את פנימית נווה גלים באשדוד. פנימיית נווה גלים באשדוד מונה כ-84 ילדים בגילאי 5-18. אשר הוריהם אינם מסוגלים לגדלם מסיבות שונות. הילדים מופנים באמצעות שירותי הרווחה מכל רחבי הארץ. אם תרצי יש לי טלפון של אחד המדריכים שם יש את בית יוסי - מצרפת קישור עם פרטים אודות המקום- אפשר ליצור קשר במסרים עם מיכל מבית יוסי.
 
למעלה