e.l.202

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo6.gife.l.202

e.l.202
שלום אנדי, מה שלומך? לבקשתך שמתי כמה מתוך התמונות שצילמתי לפני שלושה חדשים של ה-E.L.202 .
 
האם מישהו יודע דבר

תמונה 3
מבפנים.
האם מישהו יודע דבר
על המידיבוס הזה? (מתוך "מעריב היום" 6.10.99) ועוד דבר: האם למישהו יש תמונות של האוטובוסים הארוכים הישנים מכל סוגיהם של "דן" שהוצאו מהשירות? אני אשמח אם מישהו יוכל להעתיק אותן לפורום.
 
לגבי התמונות של 6001

האם מישהו יודע דבר
על המידיבוס הזה? (מתוך "מעריב היום" 6.10.99) ועוד דבר: האם למישהו יש תמונות של האוטובוסים הארוכים הישנים מכל סוגיהם של "דן" שהוצאו מהשירות? אני אשמח אם מישהו יוכל להעתיק אותן לפורום.
לגבי התמונות של 6001
א. אם הוא חסר מדרגות, דהיינו נמוך רצפה, הוא נידרפלור ולכן הדגם הוא M.A.N NL 202. ב. רמת התחזוק הירודה שלו מאכזבת. בתמונה מבפנים רואים את לוח הפלסטיק נפול, פשוט מזעזע שכך מתייחסים לאוטובוס יחיד מסוגו בארץ. ג. האם יש לך עוד תמונות? ד. נסה בכל זאת להעלות תמונות של המידיבוס שהזכרת (או של מפרקיים, כדוגמת 200 הנסיוני).
 
תמונה של 200 . האם

לגבי התמונות של 6001
א. אם הוא חסר מדרגות, דהיינו נמוך רצפה, הוא נידרפלור ולכן הדגם הוא M.A.N NL 202. ב. רמת התחזוק הירודה שלו מאכזבת. בתמונה מבפנים רואים את לוח הפלסטיק נפול, פשוט מזעזע שכך מתייחסים לאוטובוס יחיד מסוגו בארץ. ג. האם יש לך עוד תמונות? ד. נסה בכל זאת להעלות תמונות של המידיבוס שהזכרת (או של מפרקיים, כדוגמת 200 הנסיוני).
תמונה של 200 . האם
האם אתה יכול להעלות תמונות (אם יש לך) של 200 או 201-209 או 210-240? האם אתה יכול לתאר לי את 200 מבפנים? את הריפוד של המושבים וצבעם , האם הם מחוברים, האם יש כיסאות "פנים מול פנים", האם הכסאות בחלק הפנימי לפני ה"אקורדיאון" פונים לכיוון הנסיעה או נגד כיוון הנסיעה(כמו בשאר הישנים) והאם יש מעקה בחלק הזז כמו באוטובוסים הארוכים המודרנים יותר? האים יש שלט "עוצר" בעוד חלקים באוטובוס ואיך ניראה השלט?, האם בדלת/דלתות האחוריות יש מכשיר לפתיחת הדלת כמו בשאר הישנים? יש מזגן לאורך כל האוטובוס? ומה הייתה איכותו? יש רחבת עמידה? - עוד פרטים אקבל בשמחה- ולסיום- מתי הובא לארץ ומה הדגם שלו? ת - ו - ד - ה
 

צחקן

New member
איפה אפשר לראות כאלה ?

תמונה של 200 . האם
האם אתה יכול להעלות תמונות (אם יש לך) של 200 או 201-209 או 210-240? האם אתה יכול לתאר לי את 200 מבפנים? את הריפוד של המושבים וצבעם , האם הם מחוברים, האם יש כיסאות "פנים מול פנים", האם הכסאות בחלק הפנימי לפני ה"אקורדיאון" פונים לכיוון הנסיעה או נגד כיוון הנסיעה(כמו בשאר הישנים) והאם יש מעקה בחלק הזז כמו באוטובוסים הארוכים המודרנים יותר? האים יש שלט "עוצר" בעוד חלקים באוטובוס ואיך ניראה השלט?, האם בדלת/דלתות האחוריות יש מכשיר לפתיחת הדלת כמו בשאר הישנים? יש מזגן לאורך כל האוטובוס? ומה הייתה איכותו? יש רחבת עמידה? - עוד פרטים אקבל בשמחה- ולסיום- מתי הובא לארץ ומה הדגם שלו? ת - ו - ד - ה
איפה אפשר לראות כאלה ?
ב"ה ולמה לא מיבאים לארץ אוטובוסי מיפרקית ?
 

רועִי

New member
שלילי קטלני

לגבי התמונות של 6001
א. אם הוא חסר מדרגות, דהיינו נמוך רצפה, הוא נידרפלור ולכן הדגם הוא M.A.N NL 202. ב. רמת התחזוק הירודה שלו מאכזבת. בתמונה מבפנים רואים את לוח הפלסטיק נפול, פשוט מזעזע שכך מתייחסים לאוטובוס יחיד מסוגו בארץ. ג. האם יש לך עוד תמונות? ד. נסה בכל זאת להעלות תמונות של המידיבוס שהזכרת (או של מפרקיים, כדוגמת 200 הנסיוני).
שלילי קטלני
סידרת ה6000 זה לא הנידרפלור אלה סידרת ה7000 אבא שלי נהג בדן אז אני יודע
 
שלילי קטלני עוד יותר

שלילי קטלני
סידרת ה6000 זה לא הנידרפלור אלה סידרת ה7000 אבא שלי נהג בדן אז אני יודע
שלילי קטלני עוד יותר
נידרפלור בגרמנית משמעו - "נמוך רצפה", כלומר, כל (!!!) אוטובוס נמוך רצפה. מאחר ו-6001 הוא אוטובוס נמוך רצפה וללא מדרגות, גם הוא נכלל בהגדרה של הנידרפלור. זה שבדן מיתגו את ה-7000 כנידרפלור זה משהו אחר, אבל זה לא אומר שרק הם נידרפלור (גם הסקאניה, אגב, הוא נידרפלור). ורק לידע כללי, ב-ו´ שבנידרפלור יש שורוק ולא חולם מלא.
 

רועִי

New member
שלילי קטלני בהרבה יותר../images/Emo70.gif

שלילי קטלני עוד יותר
נידרפלור בגרמנית משמעו - "נמוך רצפה", כלומר, כל (!!!) אוטובוס נמוך רצפה. מאחר ו-6001 הוא אוטובוס נמוך רצפה וללא מדרגות, גם הוא נכלל בהגדרה של הנידרפלור. זה שבדן מיתגו את ה-7000 כנידרפלור זה משהו אחר, אבל זה לא אומר שרק הם נידרפלור (גם הסקאניה, אגב, הוא נידרפלור). ורק לידע כללי, ב-ו´ שבנידרפלור יש שורוק ולא חולם מלא.
שלילי קטלני בהרבה יותר

6000 הם נמוכי ריצפה אבל יש מדרגה !!!!! ב7000 אין מדרגה בכל מצא אברר זאת שוב
 
בוא אני אסביר לך משהו

שלילי קטלני בהרבה יותר

6000 הם נמוכי ריצפה אבל יש מדרגה !!!!! ב7000 אין מדרגה בכל מצא אברר זאת שוב
בוא אני אסביר לך משהו
M.A.N EL - שווה אוטובוס נמוך, עם מדרגה אחת. בדן = כל האוטובוסים מ-6002 ומעלה. M.A.N NL - שווה אוטובוס נמוך ללא מדרגות כלל. אם ל-6001 אין מדרגות הרי גם הוא NL, כמו ה-7000. ככה זה, תבדוק באתרים גרמניים ותראה שאני צודק. 6001 הוא NL 202, וה-7000 הם NL 263. מצידי תעלה לכל אוטובוס ותבדוק את לוחית המתכת הקטנה שליד הדלת הקידמית ותראה שאני צודק. השם שבדן הדביקו ל-7000 הוא נידרפלור (בגרמנית - נמוך רצפה), בגלל שזה הדגם הראשון ללא מדרגות שהם הביאו. הבעיה היא שזה לא מדוייק, כי יש ים של אוטובוסים אחרים ללא מדרגות (לאו דווקא בארץ). אל תחשוב שבגלל שקראו לדגם מסוים בשם כלשהו זה אומר שרק הוא כזה, בייחוד כשאתה לא יודע מה משמעות השם. בכל מקרה, רצוי שתבין: 6001 הוא אוטובוס נסיוני, מיוחד שהובא לכאן ב-1994 (אם זכרוני אינו מטעה אותי), לאחר שהורכב בגרמניה. אוטובוס זה הוא יחיד במינו משום שהוא היחיד בארץ בעל הצורה הזו של מרכב (דור שני - סיומת 2 במס' הדגם) וללא מדרגות. כל שאר ה-6000 הורכבו החלש משנתיים מאוחר יותר במפעלי הארגז ומרכבים ולהם יש מדרגה, כי מדובר בדגם אחר. אני מקווה שהבנת... ואם לא תאמר לי, ואתן לך את מס' הטלפון שלי כדי שאסביר לך ביתר פירוט.
 
../images/Emo182.gifהערה

בוא אני אסביר לך משהו
M.A.N EL - שווה אוטובוס נמוך, עם מדרגה אחת. בדן = כל האוטובוסים מ-6002 ומעלה. M.A.N NL - שווה אוטובוס נמוך ללא מדרגות כלל. אם ל-6001 אין מדרגות הרי גם הוא NL, כמו ה-7000. ככה זה, תבדוק באתרים גרמניים ותראה שאני צודק. 6001 הוא NL 202, וה-7000 הם NL 263. מצידי תעלה לכל אוטובוס ותבדוק את לוחית המתכת הקטנה שליד הדלת הקידמית ותראה שאני צודק. השם שבדן הדביקו ל-7000 הוא נידרפלור (בגרמנית - נמוך רצפה), בגלל שזה הדגם הראשון ללא מדרגות שהם הביאו. הבעיה היא שזה לא מדוייק, כי יש ים של אוטובוסים אחרים ללא מדרגות (לאו דווקא בארץ). אל תחשוב שבגלל שקראו לדגם מסוים בשם כלשהו זה אומר שרק הוא כזה, בייחוד כשאתה לא יודע מה משמעות השם. בכל מקרה, רצוי שתבין: 6001 הוא אוטובוס נסיוני, מיוחד שהובא לכאן ב-1994 (אם זכרוני אינו מטעה אותי), לאחר שהורכב בגרמניה. אוטובוס זה הוא יחיד במינו משום שהוא היחיד בארץ בעל הצורה הזו של מרכב (דור שני - סיומת 2 במס' הדגם) וללא מדרגות. כל שאר ה-6000 הורכבו החלש משנתיים מאוחר יותר במפעלי הארגז ומרכבים ולהם יש מדרגה, כי מדובר בדגם אחר. אני מקווה שהבנת... ואם לא תאמר לי, ואתן לך את מס' הטלפון שלי כדי שאסביר לך ביתר פירוט.
הערה
לא יכול להיות שהביאו את 6001 לארץ (במידה והוא הראשון) מפני שאני זוכר בשנת 1994 את ה E.L.202ים שנסעו בכבישי תל אביב.
 
יצחק, סע בבקשה לפ"ת, עלה על קו 51

הערה
לא יכול להיות שהביאו את 6001 לארץ (במידה והוא הראשון) מפני שאני זוכר בשנת 1994 את ה E.L.202ים שנסעו בכבישי תל אביב.
יצחק, סע בבקשה לפ"ת, עלה על קו 51
על אוטובוס מס' 6002 ותיווכח שהאוטובוס הראשון מדגם EL ישראלי יוצר בשנת 1996. ולהוכחה, בספר (שלרוב חסרים בו פרטים חשובים) "דן - בגלגלי הזמן" נכתב שהEL ייוצר החל משנת 1996 (הספר יצא ב-1995). אגב, לפעמים 6002 נוסע בבוקר על קו 66.
 
תודה על התיקון

יצחק, סע בבקשה לפ"ת, עלה על קו 51
על אוטובוס מס' 6002 ותיווכח שהאוטובוס הראשון מדגם EL ישראלי יוצר בשנת 1996. ולהוכחה, בספר (שלרוב חסרים בו פרטים חשובים) "דן - בגלגלי הזמן" נכתב שהEL ייוצר החל משנת 1996 (הספר יצא ב-1995). אגב, לפעמים 6002 נוסע בבוקר על קו 66.
תודה על התיקון
יכול להיות שהאוטובוס הנ"ל 6002 מופיע בספר בגלגלי הזמן בע"מ 134? עוד דבר: אם הספר יצא לאור בשנת 1995, איך יכול להיות שמופיעה תמונה של E.L בספר בזמן שהאוטובוס הראשון מדגם זה הורכב בארץ ב- 1996? דבר אחרון: האוטובוס שמופיע בתמונה ה בע"מ 134 או לחילופין בע"מ 140, צבוע אחרת. אם זה 6002, למה שינו את צביעתו, ואם לא 6002, איזה מספר?
 
קיבלתי את הערתך

תודה על התיקון
יכול להיות שהאוטובוס הנ"ל 6002 מופיע בספר בגלגלי הזמן בע"מ 134? עוד דבר: אם הספר יצא לאור בשנת 1995, איך יכול להיות שמופיעה תמונה של E.L בספר בזמן שהאוטובוס הראשון מדגם זה הורכב בארץ ב- 1996? דבר אחרון: האוטובוס שמופיע בתמונה ה בע"מ 134 או לחילופין בע"מ 140, צבוע אחרת. אם זה 6002, למה שינו את צביעתו, ואם לא 6002, איזה מספר?
קיבלתי את הערתך
מדובר באותו אוטובוס בספר בשני העמודים. כנראה שזהו 6002 עם שינוי צביעה קל. אכן יש סתירות בספר, כאשר כותבים שEL ומטאור ייוצרו ב-1996 כשהספר יצא ב-1995. כנראה שמדובר באבות-טיפוס שיוצרו בסוף שנת 1995 והיו אמורים להיכנס לשירות ב-1996. אגב, אני זוכר שחנה פעם EL אחד במפעל הארגז (אחד הראשונים, אולי 6005) שלצורכי הדגמה עבור המפעל היה צבוע כולו בכחול. האוטובוס הופיע באתר האינטרנט של המפעל, אך הורד עם בוא הNL 263. איני יודע מדוע הוחלט בסוף על הצבע הירוק עם הפס הצהוב, אך שמעתי על הרבה נוסעים ונהגים שאהבו אותו יותר מכל הצביעות (למרות שלדעתי, הוא נראה זול ומלכלך מהר).
 

רועִי

New member
אחי הנה מקור הטעות ../images/Emo70.gif

בוא אני אסביר לך משהו
M.A.N EL - שווה אוטובוס נמוך, עם מדרגה אחת. בדן = כל האוטובוסים מ-6002 ומעלה. M.A.N NL - שווה אוטובוס נמוך ללא מדרגות כלל. אם ל-6001 אין מדרגות הרי גם הוא NL, כמו ה-7000. ככה זה, תבדוק באתרים גרמניים ותראה שאני צודק. 6001 הוא NL 202, וה-7000 הם NL 263. מצידי תעלה לכל אוטובוס ותבדוק את לוחית המתכת הקטנה שליד הדלת הקידמית ותראה שאני צודק. השם שבדן הדביקו ל-7000 הוא נידרפלור (בגרמנית - נמוך רצפה), בגלל שזה הדגם הראשון ללא מדרגות שהם הביאו. הבעיה היא שזה לא מדוייק, כי יש ים של אוטובוסים אחרים ללא מדרגות (לאו דווקא בארץ). אל תחשוב שבגלל שקראו לדגם מסוים בשם כלשהו זה אומר שרק הוא כזה, בייחוד כשאתה לא יודע מה משמעות השם. בכל מקרה, רצוי שתבין: 6001 הוא אוטובוס נסיוני, מיוחד שהובא לכאן ב-1994 (אם זכרוני אינו מטעה אותי), לאחר שהורכב בגרמניה. אוטובוס זה הוא יחיד במינו משום שהוא היחיד בארץ בעל הצורה הזו של מרכב (דור שני - סיומת 2 במס' הדגם) וללא מדרגות. כל שאר ה-6000 הורכבו החלש משנתיים מאוחר יותר במפעלי הארגז ומרכבים ולהם יש מדרגה, כי מדובר בדגם אחר. אני מקווה שהבנת... ואם לא תאמר לי, ואתן לך את מס' הטלפון שלי כדי שאסביר לך ביתר פירוט.
אחי הנה מקור הטעות

חוץ מ6001 ו 6002 כל השאר יש להם מדרגה לא ככה ? וכל מה המתחיל מ7000 אין להם מדרגה נכון ? חוץ מזה מי אתה ? אתה עובד דן או משהו כזה ? אם אתה לא רוצה לפרסם שלח לי בפרטי [email protected]
 
לא ככה.

אחי הנה מקור הטעות

חוץ מ6001 ו 6002 כל השאר יש להם מדרגה לא ככה ? וכל מה המתחיל מ7000 אין להם מדרגה נכון ? חוץ מזה מי אתה ? אתה עובד דן או משהו כזה ? אם אתה לא רוצה לפרסם שלח לי בפרטי [email protected]
לא ככה.
כמה דברים: א. רק ל-6001 שהורכב בגרמניה אין מדרגה. מ-6002 ומעלה יש להם מדרגה והם הורכבו בארץ. ב. מ-7001 ומעלה(אין אוטובוס 7000) אין מדרגה והם מוגדרים נמוכי ריצפה. ג. אני בן 17 מת"א, אני תלמיד ואני לא עובד ב-דן אלא עובד עצות(סתאאאם)
 

רועִי

New member
רגע רגע !

לא ככה.
כמה דברים: א. רק ל-6001 שהורכב בגרמניה אין מדרגה. מ-6002 ומעלה יש להם מדרגה והם הורכבו בארץ. ב. מ-7001 ומעלה(אין אוטובוס 7000) אין מדרגה והם מוגדרים נמוכי ריצפה. ג. אני בן 17 מת"א, אני תלמיד ואני לא עובד ב-דן אלא עובד עצות(סתאאאם)
רגע רגע !
2 שאלות מאיפה יש לך את הספר והשאלה הייתה בכלל מופנת למסוף כרמלית
 
מי אני בעצם?

רגע רגע !
2 שאלות מאיפה יש לך את הספר והשאלה הייתה בכלל מופנת למסוף כרמלית
מי אני בעצם?
אז ככה: אני לא עובד דן, ואף אחד ממשפחתי לא עובד דן. אבל, אני מאוד אוהב את דן (הרבה יותר מאגד), ואני יודע עליהם המון דברים. אפשר להגיד שאני עוקב אחרי כל דבר חדש ומיוחד בדן מגיל 5 (שזה כמעט 13 שנה עד עכשיו). חוץ מזה, אני מכיר כמה עובדי מוסך ופנסיונרים שמהם גיליתי כל מיני פרטים מעניינים. אני תמיד שמח להכיר עובדים או קרובים של עובדים, ואם השתמע מתגובותי, חס וחלילה, שאני מזלזל בך או כועס, אני מתנצל. להיפך, מטרתי להביא את הפרטים באופן הברור ביותר. כמו שכבר כתבתי בפורום, ותוכל גם לראות זאת בכרטיס האישי שלי, שמי אנדי רדולסקו ואני גר ביפו. במידה ואתה, או מישהו אחר בפורום מעוניינים לשוחח איתי באי סי קיו - מספרו 98399687 (לא להיבהל שאני תמיד לא זמין, תשלח הודעה ואני כבר אענה כשאהיה ליד המחשב). את הספר קיבלתי מסגן דובר דן לפני חמש שנים, שמו מוטי ציליבון. אגב, רועי, תוכל לתת לנו פרטים על אביך? כמו באיזה קו הוא עובד, על איזו מכונה הוא נוהג, לאיזה מוסך הוא שייך, כמה זמן הוא בדן?
 

krause

New member
האם ב"דן"יש עדין מבקר עם כובע והסמל

מי אני בעצם?
אז ככה: אני לא עובד דן, ואף אחד ממשפחתי לא עובד דן. אבל, אני מאוד אוהב את דן (הרבה יותר מאגד), ואני יודע עליהם המון דברים. אפשר להגיד שאני עוקב אחרי כל דבר חדש ומיוחד בדן מגיל 5 (שזה כמעט 13 שנה עד עכשיו). חוץ מזה, אני מכיר כמה עובדי מוסך ופנסיונרים שמהם גיליתי כל מיני פרטים מעניינים. אני תמיד שמח להכיר עובדים או קרובים של עובדים, ואם השתמע מתגובותי, חס וחלילה, שאני מזלזל בך או כועס, אני מתנצל. להיפך, מטרתי להביא את הפרטים באופן הברור ביותר. כמו שכבר כתבתי בפורום, ותוכל גם לראות זאת בכרטיס האישי שלי, שמי אנדי רדולסקו ואני גר ביפו. במידה ואתה, או מישהו אחר בפורום מעוניינים לשוחח איתי באי סי קיו - מספרו 98399687 (לא להיבהל שאני תמיד לא זמין, תשלח הודעה ואני כבר אענה כשאהיה ליד המחשב). את הספר קיבלתי מסגן דובר דן לפני חמש שנים, שמו מוטי ציליבון. אגב, רועי, תוכל לתת לנו פרטים על אביך? כמו באיזה קו הוא עובד, על איזו מכונה הוא נוהג, לאיזה מוסך הוא שייך, כמה זמן הוא בדן?
האם ב"דן"יש עדין מבקר עם כובע והסמל
מבקר עליו?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה