../images/Emo58.gif שיקגו - ניו אינגלנד
זה בהחלט מפתיע לגבי שיקגו. ושים לב שלא רק ששיקגו כמעט בטוחה בפליי אוף , היא עוד יכולה אפילו להיות אחת משתי הקבוצות עם המאזן הטוב ב - NFC. אם אתה זוכר , בפעם האחרונה שהם הגיעו לסופרבול לפני 4 שנים , הם סיימו במאזן 3-13 , וניו אורלינס גם קיבלה שבוע חופש עם 10 נצחונות בלבד. ב -AFC אפילו 12 נצחונות לפעמים לא מספיקים לשבוע חופש.