8X15&16

  • פותח הנושא RoyBO
  • פורסם בתאריך

poland1

New member
../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif נזכרתי בעוד משהו אדיר../images/Emo70.gif

"ואני אפילו אלחץ על המתג בעצמי" מזכיר לך משהו? הנשיאה טיילור אמרה לרוב וייס שעל בגידה מוציאים להורג.. והיא תלחץ על המתג בעצמה.. היא פשוט מלכה הנשיאה הזו!
אני לא עומד בזה..
 

poland1

New member
לגמרי ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif אפילו ציטוט העונה!!!!

 

danas22

New member
../images/Emo58.gifכולכם שוכחים

חסן למרות שהיה דמות מושחתת, עריצה,ורעה לסובבים אותו "הקריב" את עצמו ללא שום תמורה לעמו אלא לעצירת מתקפת טרור גרעינית על ארהב. יכול להיות שחשב שאשתו וביתו לא יספיקו להמלט או שבאמת"חזר בתשובה".... לגבי קלואי אני ממש מבואסת. כל הסימנים הראו שדנה בוגדת. כמו גם שלא נחקרה הסיבה שהלווין נפל ברגע הכי קריטי.. רנה את ענקית.. איזה כבוד(מאוחר..) זכתה מהנשיאה, פשוט דמעות. טהרין הייתי בטוחה שאתה כבר השתכנעת כמו סמיר עם המפקד שהאמין. יהי זכרו של חסן ברוך.. מה עם קצין המבחן?? מתי ישימו לב שחסר?? מה עם קול?? יספר מה היה עם 2 הפושעים שהרג?? לדעתי אשתן של חסן תנסה לקחת את ההנהגה. אבל בקצב הזה מי יודע מה מכינים לנו....
 

poland1

New member
../images/Emo58.gif

למי אכפת מקצין המבחן? לא סבלתי אותו והוא היה מעיק (בימים שאהבתי את דנה).. בהסתכלות לאחור הוא לא היה מיותר.. אבל אז הוא היה מיותר.. ויהיה עצוב אם יבזבזו עליו דקה/2 מפרק, הוא יחסית מיותר. הלו! קול לא הרג את 2 הפושעים האלה
החבר של קווין תקע לו סכין בבטן והרג אותו.. לאחר מכן הוא רץ להרוג את דנה ואת קול ואז קול נאלץ להרוג אותו.. הפשע של קול היה שהם הטביעו אותם בביצה וניסו להסתיר את מותם. עוד הערה: משום מה נראה לי שעדיין לדנה אכפת מקול.. המבטים שלה והכל.. פשוט נראה שאותו היא דווקא אהבה.
 

דנה1982

New member
../images/Emo58.gif אתה לא לגמרי צודק

יש לקצין המבחן חשיבות עדיין - כשימצאו את הגופה שלו ויתחילו לשאול שאלות, יגיעו גם לגופות בנהר ולעובדה שקול הוא זה שירה. אז אולי אין לו כל השפעה על דנה כי כבר גילינו שהיא חפרפרת, אבל יש לו עדיין השפעה על עתידו של קול. בטוח ימצאו אותו מתישהו, הוא קבור שם מאחורי הקירות הדקים של חדר התחקירים, מתישהו הוא יתחיל להסריח...
 

poland1

New member
../images/Emo58.gif

שימצאו.. מה זה כבר משנה? היא עשתה את זה.. מה גם שלדעתי קול יגיד בתצהיר שלו על הגופות שהוא החביא.. יש לי תחושה כזו.
 

דנה1982

New member
לא נראה לי ../images/Emo58.gif

אם זה היה כדי להגן על דנה או לעזור לה, הוא היה אומר משהו, אבל למה שהוא יעשה את זה עכשיו שהוא יודע מה היא עשתה? לדעתי הוא לא כתב את זה בתחקיר. הוא יגיד שדנה סיפרה לו על העבר שלה ועל מה שהיא עשתה, אבל לא על זה שהוא הרג את קווין והחבר שלו. זה משהו שיצוף אם וכאשר ימצאו את הגופה. או שלא ימצאו אותה וקול יהיה מוגן (או עד שג'ני הכלבתא תפתח את הפה).
 

poland1

New member
../images/Emo58.gif

כלבתא זו מילה רכה מדי בשביל ג'ני.. היא זונה בת זונה.. כל כך אהבתי אותה ותראו מה היא בסוף!
לדעתי הוא יפחד לאבד את העבודה והוא פשוט יספר הכל!
 

poland1

New member
אני כל כך מודע לכך שזה נושא רגיש וכאוב אצלך..

אני יותר לא קורא לה דנה וולש ולא קורא לה דנה וולש/ג'ני סקוט.. מהיום זה- "ג'ני סקוט או איך שלא קוראים לה"
דרך אגב, כמה אמרת שמשלמים לך על העברת המידע שלנו לפורום אבודים? מי עומד מאחורי כל זה?
 

poland1

New member
Give me a name!!!!!!!!

אני מבטיח לך שבסוף תתני לי שמות ופרטים... את מכירה את השיטה המיוחדת לעינויים? אני אקח את המגבת הזו.. אכין לזה חומר כאן ועכשיו.. אכניס לך את זה לגרון ואוציא את זה יחד עם הקיבה שלך וכל מערכת העיכול.. אל תנסי אותי (אוי.. שכחתי מאיזה עונה זה)
TIK-TOK Madam dana!!
 

דנה1982

New member
אימא'לה...

עכשיו אתה באמת מתחיל להפחיד אותי. ובדיוק קראתי כמה עמודים אחורה בפורום, בסביבות עמוד 10 היה לנו ויכוח לא נעים בפורום (שמצחיק אותי לקרוא עכשיו) אז זה, ביחד עם התיאור המחריד של העינוי עם המגבת... SPOOKY!!!!!!
 

poland1

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif לקחתי את זה מאיזו עונה שג'ק היה

עם איש עסקים "תמים" בלימוזינה הממוגנת שלו... עד שהאיש הזה חטף התקף לב ומת לג'ק בין הידיים, בגלל שהוא לא היה מוכן לבלוע את הכדור. כן.. היה וויכוח לא נעים בעבר.. אבל אני לא מסתכל על העבר, את בחורה לעניין וממש כיף לדבר איתך בפורום.. ועכשיו.. תני לי שמות.. זוכרת את המגבת?
 

דנה1982

New member
לא זוכרת, האמת..

אני די נבוכה, חשבתי שאני די זוכרת אירועים שקרו ב-24 אבל כנראה שלא!
 

poland1

New member
מוזר.. אני עוד זוכר את ג'ק מלפף את המגבת

וממציא איזה סיפור מנותק מהמציאות
שיטה סינית או משהו.. שמכינים מהחול או משהו כזה איזה חומר ואז מכניסים את המגבת לגרון.. ומסובבים את זה שם עד שהכל מתהפך בתוך הבטן.. עד שמוציאים את הכל לאט לאט כשמושכים את המגבת החוצה..
לא ידעתי אם לצחוק או לבכות.. בסוף איש העסקים הזה היה מעורב בקנוניה.
 

דנה1982

New member
אני זוכרת את המקרה

אבל לא מאיזה עונה זה לקוח, מי היה מולו וכו'... רק זוכרת אותו עם המגבת מתאר מה הוא יעשה. איכס. היו לו כמה סצנות די דוחות בסדרה (כמו הנשיכה של הטרוריסט בתחילת עונה 6. רגע קשה לצפיה). יאללה, חפרתי פה שעות על "24", הגיע הזמן לישון... לילה טוב!
 

poland1

New member
../images/Emo6.gif גם אני לא ממש זוכר למה זה קשור..

רק זוכר את איש העסקים וכל הסיטואציה הספציפית הזו. מה שכן הוא הצליח להבהיל אותו כל כך.. שאיש העסקים העדיף לא לבלוע את הכדור שמונע התקף לב.. רק למות כבר. שיהיה לך לילה טוב.. נראה לי שזה השרשור הארוך ביותר בתולדות הפורום
 
למעלה